Han gjør nytta si han Sheriffen.. Vilsvik ser jo vettskremt ut!
Lillestrøm SK - Strømsgodset, søndag kl. 20:00
Collapse
X
-
Årsbeste, når vi trengte det som mest. Dette er det LSK jeg kjenner og elsker.
Nå gjenstår bare de resterende kampene, der vi må være på samme nivå.Kommentar
-
Kommentar
-
Martin og Moa, to egoister ut - spillere med tæl inn. Godt å se! Rindarøy var konge, Bonke med sin beste kamp i LSK-trøye. Erling jobber 120 % +++. Kippe vant alt av hodedueller. Origi lite å gjøre. Gjør dog en meget solid redning. Og Lundemo? Helt i egen klasse.
Nei, lenge siden jeg har vært vitne til mer fortjent seier på Åråsen. Og lenge siden jeg har sett laget gløde som i kveld. Det er slik det skal være på Åråsen. Måtte de fortsette.Kommentar
-
Martin og Moa, to egoister ut - spillere med tæl inn. Godt å se! Rindarøy var konge, Bonke med sin beste kamp i LSK-trøye. Erling jobber 120 % +++. Kippe vant alt av hodedueller. Origi lite å gjøre. Gjør dog en meget solid redning. Og Lundemo? Helt i egen klasse.
Nei, lenge siden jeg har vært vitne til mer fortjent seier på Åråsen. Og lenge siden jeg har sett laget gløde som i kveld. Det er slik det skal være på Åråsen. Måtte de fortsette...................Kommentar
-
Simen Kind Mikalsen sier til Vg.no:Alle har blitt enige om at vi har en plan, og at vi holder oss til den. Det gjelder å angripe og forsvare oss i en enhet, og vi viser i dag at vi er mye bedre når vi jobber sammen, avsluttet backen.Kommentar
-
Enig med noen her at dette var årsbeste . Meget godt gjennomførte 90 minutter.
Men til LS89 : hvorfor rakke ned sånn på MOA , der største talentet vi har i LSK , som gjorde 1 tabbe , som han allerede bedt om unnskyldning for ?
Vi har ikke råd til å ' fryse ut ' dette talentet , slik det nå virker som Kristinson er på vei til?Kommentar
-
Enig med noen her at dette var årsbeste . Meget godt gjennomførte 90 minutter.
Men til LS89 : hvorfor rakke ned sånn på MOA , der største talentet vi har i LSK , som gjorde 1 tabbe , som han allerede bedt om unnskyldning for ?
Vi har ikke råd til å ' fryse ut ' dette talentet , slik det nå virker som Kristinson er på vei til?Kommentar
-
Kan det være at Bugge prøvde å bidra til få ned tempoet i kampen? (bare en tanke)Kommentar
-
Solid kamp. Første omgang er årsbeste av laget på hjemmebane i år. En observasjon før jeg tar natta:
Runar Kristinsson har mer aktiv på sidelinja i går enn han nesten har vært totalt på de første kampene. Spilleren MÅ rettledes fra linja og manes på.
Ikke noen friskmelding, men en solid kamp. Nå må det gjenskapes.Last edited by Børge; 25.07.2016, 16:51.Sint og tverr på felt NKommentar
Kommentar