Velkommen til rundens hovedkamp mellom Lillestrøm SK og Strømsgodset og runde 17 av årets Tippeliga. Kamp mellom to lag i to forskjellige skalaer når det gjelder formkurve møtes til dyst. Merk at kampen går som hovedkamp (igjen) på Tv2 Zebra for de som ikke har muligheten til å ta turen til Åråsen denne kvelden.
I god tradisjon starter vi med bortelaget;
Godset er et lag i meget god form om dagen, de er med både i EL, NM og i medaljestriden i Tippeligaen. Siste 12 kamper i TL har endt med to tap, én uavgjort og resten seire. De skal ut i EL-kvalik mot SønderjyskE på torsdag, hjemme sådan. De tapte 2-1 borte, og jeg regner med de vil stille tilnærmet toppet til denne.
De stilte med følgende 11 mot Tromsø (1-0 seier) sist;
Bugge
Vilsvik - Madsen - Valsvik - Parr
Junior - Abu - PVM
Storflor - Sørum - Keita
- Se opp for; Keita - i meget god form for Godset om dagen. Fire scoringer, matchvinner sist.
Hva så med LSK?
Jeg føler strengt tatt det ikke er så mye å si - det er flust av gode innlegg her på forumet som sier sitt om tingenes tilstand.
Med håp om innsats, og tre poeng - vi må ha troa, men jeg kjenner det ligger langt inne. Laget ønsker jeg ikke å sette opp da jeg føler alle underpresterer utenom ett par mann.
Måtte vi endelig få skuta på rett kjøl. God kamp.
I god tradisjon starter vi med bortelaget;
Godset er et lag i meget god form om dagen, de er med både i EL, NM og i medaljestriden i Tippeligaen. Siste 12 kamper i TL har endt med to tap, én uavgjort og resten seire. De skal ut i EL-kvalik mot SønderjyskE på torsdag, hjemme sådan. De tapte 2-1 borte, og jeg regner med de vil stille tilnærmet toppet til denne.
De stilte med følgende 11 mot Tromsø (1-0 seier) sist;
Bugge
Vilsvik - Madsen - Valsvik - Parr
Junior - Abu - PVM
Storflor - Sørum - Keita
- Se opp for; Keita - i meget god form for Godset om dagen. Fire scoringer, matchvinner sist.
Hva så med LSK?
Jeg føler strengt tatt det ikke er så mye å si - det er flust av gode innlegg her på forumet som sier sitt om tingenes tilstand.
Med håp om innsats, og tre poeng - vi må ha troa, men jeg kjenner det ligger langt inne. Laget ønsker jeg ikke å sette opp da jeg føler alle underpresterer utenom ett par mann.
Måtte vi endelig få skuta på rett kjøl. God kamp.
Kommentar