Lillestrøm SK - Strømsgodset, søndag kl. 20:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2199

LS89 , selvfølgelig skal vi ha takhøyde her inne og alle skal få ha sine egne meninger og synspunkter. Kommer helt sikker selv med ' kontriverse'Utspill til tider , så det er jo sånn det bør være på ett debatt forum. Var bare nysgjerrig på utspillet ditt angående MOA og Martin ( han er jeg forøvrig enig med deg om).
    Svaret ditt var greit det , og Enig at Moa burde fått noen minutter iallefall. viktig at han ikke føler/blir stående som en syndebukk for 'de dårlige tider'.
    ( p.s får ikke lagd sitat på mobilen')

Kommentar

• WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 972

Er det mulig å se Studio Åråsen noen sted uten Rb+

Kommentar

• Rune
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 1229

Solid seier. Endelig en godt komponert ellever. At Kolstad nesten ikke har spilt i år, er en skandale. Latterlig god fotballspiller.

Skulle gjerne sett at Sheriff kom inn for Bonke de siste 20 minuttene, og Brenden og Ofkir fikk spilletid foran Martin.

Origi og Kippe åpenbart viktige. Sprer voldsom trygghet. Faktisk ikke en tabbe i forsvar i dag. Utrolig.

Dette laget kler defintivt best å stå høyt. Når motstanderen blir tvunget til å slå langt kan Kippe rydde unna det som kommer og Amundsen løpe opp det lille som slipper forbi Kippe. En mye mer bevegelig Jradi i forhold til Martin ga itillegg bedre arbeidsforhold for Lundemo. To kanter som er like gode defensivt og offensivt løfter også Kind Mikalsen og Skogseid.

Håper bare ikke dette var et nytt blaff. Med tap borte mot Ålesund kan det stygt ut etter at vi har møtt Rosenborg 6. august. Ny eksamen neste søndag, Runar. Lykke til.
        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Trooond
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2015
          • 1039

Opprinnelig skrevet av Playboy1
          Enig med noen her at dette var årsbeste . Meget godt gjennomførte 90 minutter.

Men til LS89 : hvorfor rakke ned sånn på MOA , der største talentet vi har i LSK , som gjorde 1 tabbe , som han allerede bedt om unnskyldning for ?

Vi har ikke råd til å ' fryse ut ' dette talentet , slik det nå virker som Kristinson er på vei til?
          Dessverre er det ikke bare en feil, og han er flink til å virke ydmyk overfor fansen, så når han og viser det overfor lagkamerater, så får vi håpe han kommer på rett spor igjen. .
          Her mener jeg faktisk at Runar gjør helt rett og viser litt lederskap.
          "dere skulle bare visst" sa Runar i intervju, og alt trenger nok ikke komme ut,.

Kommentar

• HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

Opprinnelig skrevet av LS89
            Hva i all verden var den drøyinga med Bugge i hele første omgangen for? Virker jo nesten som en protest.

Men kan egentlig dommer gi gult kort for det når stillingen tross alt er 0-0 og bare første omgang?
            Jeg syns det så ut som Bugge ble forbanna på de fire i forsvaret, etter at vi hadde snappet ballen 2 ganger pga sløvhet i forsvaret. Vi låste av alle pasningsalternativene og tvang han til å spille langt.

Jeg satt (dessverre) å så kampen hjemme i går. Gjennom hele kampen ble jeg forundret over at det plutselig så ut som vi hadde en plan. Gutta hadde fullstendig kontroll på arbeidsoppgavene. Jeg trur ikke det her er friskmelding av Kristinsson, men akkurat denne kampen var perfekt gjennomført, både taktisk og mtp tenningsnivå. Dessuten var det helt tydelig hvilke 11 som bryr seg om fellesskapet
            ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Oldtimer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2011
              • 316

Opprinnelig skrevet av WAK
              Går på min mobil på rb.no

Kommentar

• Kay
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 763

I går fikk vi se noe av det bedre som er levert av både SKM og Skogseid. Det er nok ikke tilfeldig at begge hadde hardtarbeidende spillere foran seg. Jeg liker Ofkir og Jradi, men med den troppen vi har nå tenker jeg at begge er mest aktuelle for den samme rollen, som spiss/hengende spiss. Og vil ikke si vi tapte noe offensivt ved å ha Kolstad og Rindarøy som vinger, måten Rindarøy satt fart fremover skapte ubalanse for Godset flere ganger, veldig rask ut av startblokka, der mange ville slått en støttepasning gikk han rett i angrep.

I tillegg droppa Lundemo oftere ned på siden av stopperne istedefor i mellom dem, noe som gjorde at han oftere kunne spille opp selv. Og endelig fikk vi se en Lundemo som ikke var redd for å utfordre og ta løp med ball.

Men det vi så i går var til de grader en lagseier, og en taktisk godt gjennomført kamp. Tydelig at vi med god innsats og plan ødela totalt for at Godset skulle få sette sitt spill. At Bugge fikk holde på en hel omgang med komikveld er smått utrolig, hvor var beskjedene fra sidelinja der ?

Kommentar

• _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4400

Vg børsen kliner til og gir Origi og Bugge samme poengsum (5). Det er faktisk komedie på høyt nivå. Kan umulig ha sett kampen
                  ..................

Kommentar

• plantemiddel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2012
                    • 831

Opprinnelig skrevet av WAK

Ganske interessant å se egentlig. LSK sin styreleder var ordknapp, men sa at LSK sitt styre var meget fornøyd med RK frem til for "fem kamper siden" og at de kanskje måtte ha gjort en "vurdering av han" dersom gårsdagens kamp ikke viste noen forbedring. Videre nevnte han at de skulle signere to spillere i dag, men visste ikke navnet på dem eller hvor på banen de spilte.

Tom Nordli derimot snakket mye om relasjoner og viktigheten av en rød tråd i det langsiktige arbeidet. Han sa i det hele tatt veldig mye fornuftig. Ikke en person jeg ønsker meg i trenerteamet, men burde absolutt vært noe for LSK styret eller i den mer langsiktige sportslige ledergruppa.

Kommentar

Working...