Når man ser Erling avslutte.. Da skjønner man hvorfor det står mest spisser på ønskelisten!
Aalesund FK - Lillestrøm SK, søndag 15:30
Collapse
X
-
Se på Moas forsøk på å nå ballen der, sånn halvveis på absolutt alle måter. Hele laget ser rett og slett ganske fornøyde og likeglade ut, gud vet av hvilken grunn, etter at en god seier ser ut til å bli nulla ut umiddelbart. Igjen.Kommentar
-
Nå skriver jeg en smånegativ kommentar om at jeg misliker at Martin blir bytta innpå, og at jeg er møkka lei hele typen. Så satser jeg på at han motbeviser meg helt, og putter eller assisterer 2-3 mål på de siste 20.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Men faen Skogseid.. bare lar dem få ballen. Og det tilskuertallet tror jeg ikke noe på.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Rindarøy ligger nede og drøyer når vi ligger under!!! FY faen for et primadonna-horelag!!!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det mest utrolige er at vi har fått inn Malec, hatt 3 fine muligheter til å spille ut på kant for å få slått inn i boks fra siden, men alle 3 gangene har vi søkt innover i banen og rotet bort ballen.....jeg fatter ikke at det er mulig å være så taktisk evneveike som det vi fremstår som.Kommentar
-
Det mest utrolige er at vi har fått inn Malec, hatt 3 fine muligheter til å spille ut på kant for å få slått inn i boks fra siden, men alle 3 gangene har vi søkt innover i banen og rotet bort ballen.....jeg fatter ikke at det er mulig å være så taktisk evneveike som det vi fremstår som.Kommentar
Kommentar