Tre LSK-spiillere står nærmest oppi hverandre foran sekstenmeteren, Jradi slår ballen ut til innkast. En situasjon som oppsummerer Runar som trener i LSK.
Aalesund FK - Lillestrøm SK, søndag 15:30
Collapse
X
-
Regner med at godset-kampen reddet rk i 4-5 runder til. Så nedrykk er meget nære. Virker som ledelsen er handlingslammet.Kommentar
-
Jeg har i årevis fått følelsen av at LSK-spillerne bare sender pasninger til medspillere som står rett foran dem, uansett om det innebærer å spille ballen helt tilbake til forsvar, eller til medspillere i dårlige posisjoner. Ytterst sjeldent evner de å vende spillet og spille bredt. Når en attpåtil veit så utrolig godt at det er på innlegg fra kantene Malec er best, ja så må en for pokker utnytte seg av han som angrepsvåpen. Men neida. NEIDA! Blir så frustrert.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Jradi ser jo ikke engang ut mot kant når han løper inn med ballen, det har han ikke gjort hele LSK-karrieren. Kan ikke bli innlegg av slikt. Dette er en konsekvens av at man ikke har en plan for å utnytte hver enkelts beste kvaliteter, Erling spesielt får håpløse baller å jobbe med når han først er inne i sekstenmeteren, som i utgangspunktet har mer enn nok med å taime løpene sine.
Dette laget har ingenting, null niks nada, å falle tilbake på.Kommentar
-
Gleder - og gruer - meg til å se hvordan RK & co forsvarer dagens tap.---------------------------------------------------------------------
-
Kommentar
-
Jeg er selvfølgelig 100 % enig med deg. Men så mye innsikt i sin egen udugelighet tror jeg ikke RK og en del andre har.---------------------------------------------------------------------
-
Gleder meg til neste helg... Skal bli deilig når RævBK setter spikeren I RK-kista. Vanligvis ønsker jeg aldri at Lillestrøm taper, men hvis det er det som må til for å få sportslig ledelse til å gjøre noe, er det å foretrekke fremfor det kaoset her***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
---------------------------------------------------------------------
-
Kommentar
-
I'm sick and tired carrying all the weight, ... the coaches and owners not giving me the shit I need to win, LSK you're fuckin out.
Kenny Powers' now a free agent!
By the bar, get shitfaced, ah. Get me paid, bitch.
SUPERSTAR!
Oppløs hele laget, begynn på nytt. Lurer på hva Sognnæs, Bjarmann, Sundgot, Søgård og andre kvalifiserte rundt EGENTLIG synes...Kommentar
Kommentar