Later som vi scorer mål Fy faen. Dette lyste lang vei!
Lillestrøm - Rosenborg, Åråsen stadion, lørdag 6. august kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Fullstendig kaos i feltet:/ ufc har dratt igang Runar må gå to ganger... klumpen var med en gang men da blr det pepet fra felt C.... aldri opplevd at Ufc medlemmer går før pause. Ronny har gått ned og blitt erstattet av en gjøk som støtter i alt!Kommentar
-
RBK gjør akkurat som dem vil. Her er det ingen som gidder, vil eller ønsker noe. En resignert gjeng som gir totalt faen. Jeg krever at rk er ute av klubben før mandag. Sjelden jeg har sett noe mer latterlig.Kommentar
-
Er heldigvis ikke noe lyd utover publikumslyden på min stream."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Tulle-Hoff!! Var mer kritisk da Haglund regjerte, det sier sitt. Skulle tro han fikk betalt for å være en kritisk og kontrollert stemme innad. Skal man spille denne fotballen holder det å trene på Vigernesjordet, DET er problemet! Der kan Kippe og Amundsen terpe på snøballene sine.Kommentar
-
Virker ikke som det er en kjeft på Åråsen som kan få til noe med denne klubben. En gjeng med besserwissere som lever under tanken om at vi aldri rykker ned og at alt ordner seg. Faen ta, her bør folk innse hvor slett jobb som gjøres på Åråsen for tiden. Det er fullstendig krise nå og det skal er under til for å overleve i Tippeligaen.Kommentar
-
Kommentar