Lillestrøm - Rosenborg, Åråsen stadion, lørdag 6. august kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
    Artig andre omgang. Det jeg er mest redd for nå er at styret går ut i LSK-magasinet etter kampen og sier noe sånt at de hadde måtte gjort en vurdering av Runar dersom 4-0 hadde stått seg, men så lenge man vinner andre omgang og laget viser en fremgang så er man strålende fornøyd.
    For ikke å glemme, "Vi hadde jo fire mål og fortjente et poeng. Her ble vi hardt straffet"

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

Runar Rundberg sitter. Folk må huske på at andreomgangen redda flere enn ham. Og så lenge omgivelsene godtar halmstråene man klamrer seg til så fortjener vi heller ikke bedre.

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7131

Har vi forsvar til kampen mot Glimt nå? Hva med å investere noe jævla raskt? DETTE GÅR IKKE BRA!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

Opprinnelig skrevet av trigz
          Har vi forsvar til kampen mot Glimt nå? Hva med å investere noe jævla raskt? DETTE GÅR IKKE BRA!
          Har vel Jacobsen man kan sette inn.

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Legges visst inn protest nå, på bakgrunn av den annulerte scoringa. Waste of energy.

Kommentar

• Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5918

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Legges visst inn protest nå, på bakgrunn av den annulerte scoringa. Waste of energy.
              Burde ikke være det. Eller er vi så innovative på Åråsen at vi har begynt med videodømming?
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

What? Jeg må slutte å la meg overraske. Det er faen meg latterlig! Offsiden var soleklar.

Kommentar

• Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5918

Opprinnelig skrevet av Playboy1
                  Så nå blir RK freda for vi vant 2 omg ?
                  Runar hadde sittet trygt om vi dro på oss enda flere mål i 2. Omg.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• brune stakkeland
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2012
                    • 895

Jeg synes dette helt klart viser at det er mentalt det butter for LSK nå. Etter brukbare første 20 så går rullegardina ned etter to kjempetabber og en brent sjanse. Har fremdeles trua på Kristinsson og at både han og klubben blir sterkere av å jobbe seg igjennom denne vonde perioden. Spillerne hadde aldri gjort den jobben som faktisk ble gjort i andre om de ikke hadde trua på det de driver med på trening.

Kan bli som i Shawshank Redemption: "He crawled through a mile of shit and came out clean on the other side"

Kommentar

• Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

Det som er synd at vi ser kun disse skippertakene mot de "store" laga. Hadde vi tapt med samme innstilling mot Ålesund og Stabæk, så greit. Men da viser de det frem på en virkelig patetisk måte.

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                        Burde ikke være det. Eller er vi så innovative på Åråsen at vi har begynt med videodømming?
                        Har vel en presedens på dette fra i fjor på Alfheim, en protest som ikke ble tatt til følge. Kan jo protestere for syn skyld, men den har ikke en snøballs sjangs i helvete.

Og nå står Bjarmann og snakker seg selv ut av sportsdirektørjobben. Endelig kom innrømmelsen at under ham har man kun en gang levd opp til det han selv ser som en naturlig målsetning for LSK.

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7131

Bjarmann går lange veier om trenerspørsmålet. Som forventet. Nå står islendingen og sutrer. Legger skylden på spillerne for første omgang. Fy faen. Hva er din rolle i dette?
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

Har vel en presedens på dette fra i fjor på Alfheim, en protest som ikke ble tatt til følge. Kan jo protestere for syn skyld, men den har ikke en snøballs sjangs i helvete.

Og nå står Bjarmann og snakker seg selv ut av sportsdirektørjobben. Endelig kom innrømmelsen at under ham har man kun en gang levd opp til det han selv ser som en naturlig målsetning for LSK.
                            Fortell. Hvorfor snakket Bjarmann seg ut? Jeg så det ikke.

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Bare se på hvordan Bjarmann forsvarer Runar. Igjen er det bare snakk om å jobbe hardere. ikke en tøddel om hvordan det skal gjøres, hvordan LSK skal fremstå som klubb. Hakk i plata. Hva som kjennnetegner laget når det sitter, hva som skal være grunnpilarene utover innsats når det butter.

Dette er sporstdirektøren dere, en stilling som tilsier at personen har det SPORTSLIGE ansvaret! Det er ingenting som tilsier at han har den ringeste anelse om at han vet hva han driver med. Å være sporstdirektør handler om mye mer enn å hente spillere, ellers er den stillinga fullstendig meningsløs.

Denne karen klarer ikke tenne ei hore, i likhet med Runar.

Kommentar

• Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

Jeg gir TB og RK kudos for å stille opp til TV2 etter denne kampen, de blir kjørt skikkelig og svarer etter beste evne (så kan man mene hva man vil om svarene).

Kommentar

• 10theri
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2010
                                  • 438

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                  What? Jeg må slutte å la meg overraske. Det er faen meg latterlig! Offsiden var soleklar.
                                  Protesten er vel ikke basert på feilaktig annullering, men det faktum at linjemann ikke vinket for offside når målet kom, men plutselig mente det var offside etter at reprisen var vist på storskjermen.
                                  Heia Lillestrøm......

Kommentar

• Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3501

Andreomgangen i dag har så ekstremt lite å si. Vi vant spurten i hovedfeltet når de beste spurterne slappet litt av fordi seieren røyk til bruddet.
                                    Man snakket jo faktisk i pausen om at det er typisk at lag senker seg veldig i andreomgang etter en sånn førsteomgang som rbk leverer. Vi hever oss riktignok litt etter 1-4 scoringen, men Helland kunne satt 0-5 når han heller arrogant velger å ta ned ballen og dra en ekstra finte fremfor å sette den i mål på første touch.

Kommentar

• Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3501

Opprinnelig skrevet av 10theri
                                      Protesten er vel ikke basert på feilaktig annullering, men det faktum at linjemann ikke vinket for offside når målet kom, men plutselig mente det var offside etter at reprisen var vist på storskjermen.
                                      Jeg tolker det som om Moen spørs linjedommeren om han mener ballen kommer fra en motspiller, og at det er årsaken til at han først lar den gå, som det kan se ut som på den siden han sto. Når han da sier ja, så sier Moen at det gjorde den ikke, noe han så godt fra sin posisjon.

LSK har nok en dårlig sak her, og jeg tror vi skal være glad om vi slipper en omkamp uansett. Nå kan jo Runar slå seg på brystet med at man nesten klarte det og at dommeren avgjorde. Neste gang fullfører rbk jobben.

Kommentar

• Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

Reprise vist og påvirket av RBK spillerne.. Tragisk måte å opptre på, selv om det var riktig avgjørelse.

Kommentar

• fredpet76
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2004
                                          • 1265

Det samme skjedde i Tromsø i fjor. Det ble ikke omkamp, men legges klagen inn kjapt nok kan den kanskje vurderes?

Kommentar

Working...