Lillestrøm - Rosenborg, Åråsen stadion, lørdag 6. august kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

Dropp den protesten og rydd i egen stue først!

Kommentar

• woody
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 374

Opprinnelig skrevet av 10theri
      Protesten er vel ikke basert på feilaktig annullering, men det faktum at linjemann ikke vinket for offside når målet kom, men plutselig mente det var offside etter at reprisen var vist på storskjermen.
      Linjemannen "følte" vel han hadde gjort en feil side RBK-spilleren protesterte mot ham ..... Skal vel mye til å innrømme at han så det på storskjermen ....
      woody

Kommentar

• fredpet76
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 1274

Opprinnelig skrevet av Folke
        Dropp den protesten og rydd i egen stue først!
        Begge dele takk. Det er jo helt opplagt at det er protestgrunnlag. Mulig det var offside, men tenk på alle de målene som scores i offisdeposisjon.. Alle var jo klare for å ta avspark så det dommerne gjør er jo i mot reglementet.

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1308

45 jævlige minutter ble snudd til 3 meget viktige mål i andre omgang. Målforskjell ser ut til å bli viktig i høst...

Kommentar

• Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3501

Opprinnelig skrevet av fredpet76
            Begge dele takk. Det er jo helt opplagt at det er protestgrunnlag. Mulig det var offside, men tenk på alle de målene som scores i offisdeposisjon.. Alle var jo klare for å ta avspark så det dommerne gjør er jo i mot reglementet.
            Så er fotball sånn at alt som skjer etter denne eventuelt hadde blitt godkjent ville blitt annerledes. Det kunne endt 2-9 eller 6-4 til oss. Ingen vet, men det eneste som er sikkert er at hele kampforløpet hadde endret seg og at de målene LSK scoret etterpå ikke ville sett like ut.

Protester på riktige avgjørelser blir bare piss. Sånn kan trønderne selv holde på med.

Kommentar

• fredpet76
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 1274

Opprinnelig skrevet av Totti21
              Så er fotball sånn at alt som skjer etter denne eventuelt hadde blitt godkjent ville blitt annerledes. Det kunne endt 2-9 eller 6-4 til oss. Ingen vet, men det eneste som er sikkert er at hele kampforløpet hadde endret seg og at de målene LSK scoret etterpå ikke ville sett like ut.

Protester på riktige avgjørelser blir bare piss. Sånn kan trønderne selv holde på med.
              Så utrolig flott og hyggelig du er da. Er du alltid sånn? Det ville stått 3-4 og ikke 2-4 da Martin scora. En viss forskjell er det jo når det gjenstår 30 min.

Kommentar

• Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

Så utrolig flott og hyggelig du er da. Er du alltid sånn? Det ville stått 3-4 og ikke 2-4 da Martin scora. En viss forskjell er det jo når det gjenstår 30 min.
                Hvordan kan du vite det? Hvordan kampen hadde utviklet seg finnes det ingen svar på..

Kommentar

• ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

Hadde scoringen vært direkte avgjørende (f.eks på 4-3, slik at vi hadde utlignet til 4-4) så er jeg enig i at man kunne vurdert en protest, til tross for at det var klar offside.

Når annuleringen kom når resultatet var som det var, og avgjørelsen var riktig syns jeg vi skal holde oss langt unna å legge inn noen protest. Kampbildet ville ikke blitt det samme uansett.

En annen ting er hvor sannsynlig det er at NFF gjør noe som helst med dette, spesielt med RBK på andre siden av banen....

Tror vi har nok å gjøre når det gjelder å konsentrere oss om oss selv, for å unngå nedrykk.

Kommentar

• Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3501

Jeg er generelt veldig i mot å protestere på fotballkamper man taper ja. Det er pinlig når andre gjør det, og det er pinlig når vi gjør det. Jeg mobber vif for å protestere seg til omkamp i NM i ishockey for en dommerfeil når de taper fortjent, og da ville det vært idiotisk hvis jeg mener noe annet nå.

Som nevnt under her, så ville med all sannsynlighet ikke Martin klint ballen i krysset minuttet senere hvis den hadde blitt godkjent. Da ville vi tatt avspark med en gang, stemningen ville vært annerledes og spillerne hadde stått plassert noen meter eller centimeter unna der de gjorde når vi skulle ta avspark etter alle protestene og energien man brukte på det. Alt ville blitt annerledes, og det kunne blitt til det bedre eller til det verre.

Jeg vil si betydningen av annulleringen ville vært langt større om man ikke hadde scoret så kort tid etterpå, som var viktig mentalt. Når den scoringen uansett kom, så tror jeg ikke det gjorde så mye fra eller til.

Kommentar

• andee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 1191

Dette er regler, og håndheving av regler, jeg forstår svært lite av, men om det er offside på Kind, noe storskjermen viser Hoftun og fjerdedommer ut i fra min posisjon, skal ikke vi da ha straffe? Martin blir felt i forkant, og ifølge spillere så viste også SOM fordel på Martin.
                      TS05 - Felt C

Kommentar

• andee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 1191

Situasjonen beskrevet over, samt brytergrepet på Kippe (fra Bjørdal?) på corner etter noen og tjue, hvor SOM ikke blåser men gir tilsnakk(!), den andre straffefellinga av Kind etter 70 et eller annet og gjennomløpinga av Erling etter ca 80 hvor han blir felt, er alt annet enn hjemmedømming i mine øyne, og tett på komikveld. Legg på 2 x gule på Kippe, kanskje fair enough, men da må selvfølgelig også SOM ta f.eks. Konradsen som feller Bassel på overgang tidlig i første. Det er 30/70-dømming, matchen igjennom, og ja rbk mener de også skulle hatt ett straffespark.
                        TS05 - Felt C

Kommentar

• LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3417

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å prestere så jævlig bedritent som den første omgangen. Både spillere og trenere pisser på klubben. I vår egen stue.

FLAUT!

Kommentar

• LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3417

Forøvrig kudos for å ta grep på feltet første 15 av andre omgang. Som nevnt tidligere, burde vart mye lenger.

Kommentar

• AG-3
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 1081

Den dommertrioen vi så i dag må snart få forbud mot å reise rundt i verden å påvirke resultat i kamper. Maken til inkompetente rasshøl skal man lete lenge etter.
                              Kudos til gutta for innsatsen i 2. Omg i dag. Der ble det gitt alt. Var ikke bekmørkt i 1. Omg heller, men gir bort 4 mål på hodeløse personlige feil og forvarets vegring mot å støte... Tviler på om det finnes værre forsvar i TL. Opptrer som keitete småjenter når de blir satt under press.

Kommentar

• plantemiddel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2012
                                • 831

Off topic, men noen som vet hvordan det er mulig å mikse lyden noe så inni helvetes dårlig som RB i sine videoer? Studio Åråsen er alltid en lidelse, hvor volumet varierer mellom -100 db og +100 db, må skru volumet på maks for å få med med det som blir sagt, før lyden plutselig sprenger trommehinna.

Omtrent halvparten av gangene Svesengen er ute på Åråsen ifbm intervju så er mikrofonen han holder i hånda slått av.

Kommentar

• LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3417

Blir ikke sjokkert lenger når jeg ser studio etter kamp. Gjengen som møter opp mangler baller og er tydeligvis likegyldig til alt som skjer og bare flåser rundt kritikken av ledelsen og Runar.

Snart er vi i OBOS, er vel kanskje ikke like flåsete da.

Kommentar

• plantemiddel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2012
                                    • 831

Helt sikker på at ingen mangler ballene sine. Eller var det det at du heller vil se folk som river seg i håret, spytter, kaster vannflasker, snakker usammenhengende og generelt møter opp på trening kun iført en ekstremt kort og ulekker shorts?

Kommentar

• _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4400

Opprinnelig skrevet av LS89
                                      Forøvrig kudos for å ta grep på feltet første 15 av andre omgang. Som nevnt tidligere, burde vart mye lenger.
                                      Sang ikke ett sekund i andre omgang. Gjør det heller ikke før han evneveike trenern er borte.
                                      ..................

Kommentar

• OlaG
                                        Oversetterdrone
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 932

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                        Off topic, men noen som vet hvordan det er mulig å mikse lyden noe så inni helvetes dårlig som RB i sine videoer? Studio Åråsen er alltid en lidelse, hvor volumet varierer mellom -100 db og +100 db, må skru volumet på maks for å få med med det som blir sagt, før lyden plutselig sprenger trommehinna.

Omtrent halvparten av gangene Svesengen er ute på Åråsen ifbm intervju så er mikrofonen han holder i hånda slått av.
                                        Jeg tipper de ikke mikser lyden. Mikrofon rett i kamera, og kamera-feed rett ut på stream.

Om ikke annet så unngår de stort sett å kjøre én mikrofon inn i en stereoinngang, sånn at lyden bare er på en side.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 5146

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                          Martin inn. Da ordner det seg.
                                          Her bomma jeg. Martin gjorde en god figur.
                                          "Alltid blodsprengt"!
                                          Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

Working...