Lillestrøm - Rosenborg, Åråsen stadion, lørdag 6. august kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
    Her bomma jeg. Martin gjorde en god figur.
    Han var LSK sin beste spiller. Når han er i dette humøret, da kan han bidra med mye vinnervilje og både mål/assist.

Kommentar

• _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4401

Hvis man ser på kun 2.omgang så er jo den fantastisk. Trolig litt fordi RBK slipper seg ned noen hakk. Det har de gjort ganske mange ganger i år. Men hvorfor i helvete må vi få 4 i sekken før vi våkner?! Må vi bli pissa på først før vi skjønner hva som skal til? I 2.omgang så vi offervilje, sugende løp og det smalt som faen i duellene. Killerinstinktet var på topp. Og hvorfor i svarte faen får vi ikke se det mot Sarpsborg og Aalesund?? Hadde jo feid dem av banen! Det må alltid noe ekstraordinært til før vi våkner og det skal faen ikke være mulig. Er det slik at man ikke vil gå ut for hardt fordi man ikke tåler det i 90 min? Smell heller på fra start og se hvor lenge det holder da! Rakner det etter 75 så får det heller gjøre det.

Første omgang derimot er noe av det pinligste jeg har vært med på (har vel sagt det 4 ganger i sommer). Og det er et bevis på at RK ikke holder mål I det hele tatt. Taktisk evneveik og klarer heller ikke å motivere spillerne.
      ..................

Kommentar

• Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

Opprinnelig skrevet av _Jonern

Og det er et bevis på at RK ikke holder mål I det hele tatt. Taktisk evneveik og klarer heller ikke å motivere spillerne.
        Frikjenner på ingen måte Runar her, men jeg savner generelt litt mer tyn til spillerne. Det skal være fult mulig å motivere seg til en hjemmekamp mot RBK, med eller uten andres hjelp.
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

situasjonen med annulert mål er veldig lik fjorårets annulering mellom Tromsø og Sandefjord. Målet ble først godkjent, lagene og dommer går til midten for å starte opp igjen. Målet annuleres ca 45 sekunder etterpå. Dommersjef i NFF Terje Hauge konkluderte med at alt gikk galt ifjor og at dommerne ikke skal håndtere dette på denne måten. Regner med at Moen og dommertrioen får samme behandling. Hobber Nilsen fikk vel en liten pause etter fjorårets kamp?

– Vi skal stå i ro, vente og deretter handle. Ikke godkjenne mål, og så snakke. Prosedyrene var feil utført, sier Terje Hauge til VG om Fotball-Norges store snakkis de siste to dagene.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

Opprinnelig skrevet av KFL41
            http://www.vg.no/sport/fotball/sande...rt/a/23507353/

situasjonen med annulert mål er veldig lik fjorårets annulering mellom Tromsø og Sandefjord. Målet ble først godkjent, lagene og dommer går til midten for å starte opp igjen. Målet annuleres ca 45 sekunder etterpå. Dommersjef i NFF Terje Hauge konkluderte med at alt gikk galt ifjor og at dommerne ikke skal håndtere dette på denne måten. Regner med at Moen og dommertrioen får samme behandling. Hobber Nilsen fikk vel en liten pause etter fjorårets kamp?
            Kanskje han få en pause men vi får ikke en dritt. Garantert
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4426

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              Kanskje han få en pause men vi får ikke en dritt. Garantert
              Skal vi være ærlige, fortjener vi ikke en dritt heller. Sørgelig, men sant!
              Elska þetta félag

Kommentar

• tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

Hvorfor velger vi og vise dette på storskjerm før dommer har blåst igang kampen igjen. Noen bør tenke seg om

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Hvorfor velger vi og vise dette på storskjerm før dommer har blåst igang kampen igjen. Noen bør tenke seg om
                  Er det noen i sportsklubben som sitter å trykker på reprise eller er dette styrt av andre?

Kommentar

• Fredenburg91
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2013
                    • 377

Sannsynligvis fordi alle tenkte at det var mål, når dommer'n og spillerne til å begynne med ikke viste kroppspråk som kunne tolkes dithen at det ikke var snakk om mål. Men for all del, de burde ha venta, for da kunne ikke linjedommern å ha brukt videodømming for å annullere det som helt riktig var et offside-mål.
                    ---------------------------------------------------------------------
                    Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                    Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                    ---------------------------------------------------------------------

Kommentar

• Oddis
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 2746

Opprinnelig skrevet av Folke
                      Er det noen i sportsklubben som sitter å trykker på reprise eller er dette styrt av andre?
                      Er vel TV2 som bestemmer dette..?
                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3427

Dette er vel styrt gjennom reglementet av NFF. LSK viser aldri kontroversielle episoder, dommeravgjørelser etc. på storskjerm. I dette tilfellet ble det dømt mål, og da vises det som vanlig reprise. Kan ikke se at LSK gjorde noe galt her.

Kommentar

• Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

Ikke noe galt, men likevel kanskje litt dumt?

Lære av dette til fortsettelsen. Aldri reprise før kampen er satt igang igjen om sportsklubben kan tape på at det blir gjort.

Kommentar

• krogen
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2009
                            • 228

Opprinnelig skrevet av LS89
                            Svein O. Moen dømmer.
                            Faen! Jeg finner tilsvarende tall for denne:

Svein Oddvar Moen har dømt Tippeligaen siden 2005 (bortsett fra 2008). Lillestrøm har i disse sesongene tatt 1,39 poeng i snitt per kamp. Med Moen som dommer har det blitt 0,91.

Kommentar

• caLitri
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 634

Opprinnelig skrevet av krogen
                              Faen! Jeg finner tilsvarende tall for denne:

Svein Oddvar Moen har dømt Tippeligaen siden 2005 (bortsett fra 2008). Lillestrøm har i disse sesongene tatt 1,39 poeng i snitt per kamp. Med Moen som dommer har det blitt 0,91.
                              Er faen meg helt drøyt. Det er ikke et lite avvik lenger. Over så mange år og kamper kan det ikke være noe tvil om at han hater oss.
                              Gi alt, stå på LSK

Kommentar

• _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4401

Det var også han som dømte det som hittil er det verste jeg har sett av en dommer i hele mitt liv. Borte mot Godset i fjor. Konsekvent dømming i favør hjemmelaget. Til slutt sto jeg bare å lo av det. Var sikker på det var kampfiksing, og lurer på det ennå. I fjor fant han opp sin egen regel da han viste ut Bonke etter å først ha brukt fordel. I år innførte han videodømming. Og dette får jo selvsagt ingen konsekvenser! Norges beste dommer?? Årets joke!

Svein Oddvar Moen er den nye Tommy Skjerven for meg. En arrogant kødd, og en bedritent dårlig dommer.
                                ..................

Kommentar

• LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3427

Legg merke til Kolstad sin opptreden på 0-4. Fra han mister ballen på 1:55, bare loffer (!) tilbake, Midtsjø får ballen og setter den. Hvem kommer joggende etter? Kolstad. Det er faen meg totalt uakseptabelt.

Kommentar

• Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1498

Legg merke til Kolstad sin opptreden på 0-4. Fra han mister ballen på 1:55, bare loffer (!) tilbake, Midtsjø får ballen og setter den. Hvem kommer joggende etter? Kolstad. Det er faen meg totalt uakseptabelt.
                                    Godt observert. Tatt av etter 1 omg? Men hele laget var elendig etter 0-1. Det er "hele verden" enig i.
                                    De burde ha reist seg slik de gjorde i 2 omgang, når det første i mot kom. DET FORVENTER jeg om vi skulle få en i mot i kampene framover.

Kommentar

• Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2982

Tja. Jeg blir mer provosert av Rindarøys jogging på 0-3 og 0-4. Hadde han lagt inn et litt tyngre gir en "lett jogging" så hadde ikke Helland fått stå helt umarkert og prikke inn Gytkjær på femmeteren på 0-3, og han provoserer voldsomt når han bare lunter etter Svensson som får stå aleine på samme sted og sikte på Midtsjø på 0-4.

Legg også merke til Frode på mål nr 2 (0:35). Klassisk tellefeil, og en juniortabbe man bør forvente at en spiller med Frodes erfaring ikke gjør. Hva fan gjør han oppi ræva på Erling, der? Simen blir aleine med to spillere på bakerste, og Gytkjær får lett match.

I det hele tatt SKM blei fullstendig sviktet av sine lagkamerater (Frode og Rindarøy) på de tre siste målene. En klar søknad for tribunen fra leiesoldaten fra Molde.

Kommentar

• Nordby-Kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2006
                                        • 146

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                        Legg også merke til Frode på mål nr 2 (0:35). Klassisk tellefeil, og en juniortabbe man bør forvente at en spiller med Frodes erfaring ikke gjør. Hva fan gjør han oppi ræva på Erling, der? Simen blir aleine med to spillere på bakerste, og Gytkjær får lett match.

I det hele tatt SKM blei fullstendig sviktet av sine lagkamerater (Frode og Rindarøy) på de tre siste målene. En klar søknad for tribunen fra leiesoldaten fra Molde.
                                        Se på klippet en gang til, Amundsen slipper mann for og oppsøke en ball midt i feltet som han bommer på. Dermed blir Mikalsen stående alene med 2 mann, oppsøker Amundsen sin mann og gytekjær får stå alene på bakerste.
                                        Cupmestere 2007:D

Kommentar

• LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3427

Legg også merke til hvem som taper første duellen på hjørnesparket på 2-0. Jo, Håkon Skogseid. Ikke første gangen han taper en duell som fører til baklengs selv om Simen også skal ta sin del av skylda for at det blir scoring.

Kommentar

Working...