1 dag til kamp ingen kamptråd ???
Lillestrøm - Rosenborg, Åråsen stadion, lørdag 6. august kl. 18.00
Collapse
X
-
Alt tyder på at dette blir en kamp hvor vi blir overkjørt og "kledd nakne". Men det er vel nettopp når det ser som mørkest ut at denne klubben tidligere har løftet seg. Så hvem vet? Vi må leve i håpet. Alt annet enn tap vil være bonus!Elska þetta félagKommentar
-
-
Jeg vet det er en del folk som både leser og skriver her inne som sjelden er på kamp. Noen har mista motivasjon, noen bor kanskje langt unna, og andre har kanskje ikke økonomi til å dra på så mange kamper. Men i morgen kommer det noen trøndere, og en jævlig mengde med wannabe-trøndere fra Østlandet til Åråsen. Det er ganske store muligheter for at vi blir i mindretall på Åråsen. Så vær så snill, i morgen trenger vi dere alle. Om ikke annet for å vise det drittlaget fra barteland at det fortsatt finnes stolthet i den klubben her. Lokal stolthet, ikke en stolthet som kun er der når Man leder serien. Stå bak laget, og vær med å gjøre Åråsen til et helvette for alle i svart og hvit i morgen! Hater jævla rosenborg!CustodesI med og motgangKommentar
-
Ifølge en jeg kjenner som er vakt på Åråsen, fikk han vite at det er venta 9000 tilskuere på kamp i morgen. Det er høyrisikokamp, så det vil være plenty av vakter også. Jeg veit ikke hvor det tallet kommer fra, men altfor mange av dem kommer til å være trøndere. Vi kan ikke akseptere at de lager mer liv enn oss på Åråsen, så her er det bare for alle å komme seg på kamp. Til og med søstra mi med ungene skal på kamp, og hu er aldri på kamp.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kommentar
-
RBK web (bruker) sier 1800 solgte billetter i morgen. Var ekstremt i fjor, og ingen hyggelig opplevelse. Få alle som kan krabbe og gå til Åråsen i morra. Du så det på gutta mot Godset måten vi fyra de opp før kampen. De trenger samme støtte i morra. Slutt på fellesferien, RBK trekker alltid tilskuere, en meget god anledning for å slå dem etter deres tur til Kypros. Alle mann til slusene!Kommentar
-
Skal jeg være helt ærlig har jeg ikke lyst til å dra på kamp. Ikke lyst i det hele tatt. Det spillemessige har vært så rævva at all glede som tidligere var med fugla er borte. En pessimist er en optimist med erfaring sies det, og det er nettopp der jeg har havnet tror jeg.
Uansett, jeg stiller som vanlig. Kom igjen dere som i det hele tatt kunne vurdert å dratt på kampen! På tide å stille opp for klubben i morgen!
Tipper 0-3, men fy faen så kult det hadde vært å blitt motbevist!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
Kommentar