Kanari fansen :p

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #21
    Kan ikke dy meg, videresender følgende mail fra en kompis som er Odd-patriot.

    Mvh
    Gammer`n

    ------


    Hei, Per

    Da jeg regner med at du fortsatt er en skikkelse på Åråsen, benytter jeg anledningen til å komme med uforbeholden ros til Lillestrøm-fansen. Etter å ha fått anledning til å observere dem litt over tid - blant annet i de to siste bataljene mot Vålerenga - er jeg imponert over trykket og stemningen Kanarifansen klarer å skape på tribunen.

    Ja, i cup-semifinalen mot Enga vil jeg nesten si at det var de reneste Istanbul-tilstander på Åråsen. Der Klanen nøyer seg med korte, monotone og forutsigbare kamprop, klarer Lillestrøm-supporterne å synge lenge over tid. Vi som følger med på fotball ser at de har hentet inspirasjon først og fremst fra Sverige og Italia, men også fra Tyrkia og Hellas. Nettopp derfor blir det en europeisk ramme og atmosfære på kampene.

    Akkurat nå synes jeg Kanarifansen er landets beste supportere - etterfulgt av Fredrikstads Plankehaugen, som også har evnen til å synge lenge over tid på kampene. Klanen synes jeg er en grei nummer tre - i tett konkurranse med Brann-bataljonen.

    Personlig tror jeg det er blitt et problem for Klanen at de er blitt så mange - 13.000 i tallet. Det virker som om den harde kjernen er blitt vannet ut - blant annet av bestemødre som har meldt seg inn for å få rabatt på Ullevaal.

    Nei, all honnør til Kanarifansen - som har skjønt dette med å lage en europeisk heksegryte på kampene.
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Bakern
      Medlem
      Møteplager
      • Sep 2005
      • 91

      #22
      Opprinnelig skrevet av LSK-forever.tk
      Greit nok å ha kanarifansen bak mål da..
      å så lage sitte plasser på den gamle kanari-felt plassen..
      Hva med å flytte over på Strømmen Storsenter? Taket vil ikke bli noe problem når det gjelder trykket, og man slepper den forbanna sola mitt i fleisen som gjør det litt mer utrivelig og som samtidig gjør at folk synger midnre.
      Bakern
      *Stolt medlem nr. 1000*

      Kommentar

      • pondus73
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 612

        #23
        Jeg og noen nyfrelste venner satt på Strømmen Storsenter på semi'n og makan til døll gjeng altså!
        Vi satt langt til høyre, når man ser fra der man sitter, og vi prøvde å dra i gang sanger klapping osv osv osv
        Det var kun noen få ganger at det gikk, og da var det ikke veldig bra. Ikke en gang mot slutten av kampen da vi reiste oss for å klappe de siste minuttene fikk vi noen med oss.

        Er folk virkelig så kjedelige eller er det så skummelt å prøve å engasjere seg litt??

        Denna kom seint, men forhåpentligvis godt :lol:
        ------eLSKe-------

        Kommentar

        • ThejaSundgot
          Medlem
          Hoffnarr
          • Sep 2005
          • 57

          #24
          mhm

          ja , det er kjempe kult!

          har ikke LSK Norges nest største fans? Eller er det...noe annet jeg tenker på? :oops: :lol:
          LSK Foralltid,

          -ThejaMor <33

          Kommentar

          Working...