Gary John Martin
Collapse
X
-
-
-
Gutten er klar allerede mot glimt.
Sent fra min PLK-L01 via TapatalkKommentar
-
Kommentar
-
Er jo forsåvidt enig i at det er bra å få større konkurranse på spissplass. Det er jo liten tvil om at vi har manglet alternativer der etter at Friday (og Arni LOL) forsvant. Overgangen lukter jo Luke Rodgers lang vei men imotsetning til Rodgers har jo Runar i det minste kjennskap til spilleren før ankomst. Jeg støtter forøvrig de som mener at laget vel så mye som en ekstra spiss, trenger en defensiv midtbanemotor. De siste 10 kampene har vi sluppet inn 26 mål. Et snitt på 2,6 mål pr kamp, hvilket jo tilsier at vi må score 3 mål pr kamp for å vinne. Da blir det vanskelig.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Spillersang : Lars vaulars Gary speed? ÅÅÅÅåå GAryGary! Garygarygarygary Martin!livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fin artikkel med Gary på RB+ nå. Forteller at han gikk ned i lønn for å ta steget opp fra Islandsk til Norsk fotball. Kommer også veldig tydelig frem at han gleder seg til å spille for LSK og Runar, håper han kan være mannen som sikrer Runar jobben.
Det kommer også frem at LSK ikke har opsjon på kjøp, men han sier selv at han har klausul i sin kontrakten som gjør at LSK kan kjøpe han fri for en sum RB erfarer skal være 400.000,-.Heia Lillestrøm......Kommentar
-
Fått mye dritt slengt mot seg her inne - knapt fått spille enda, men frekke bemerkninger mot Malec og Martin er forkastelig. Gi de hvertfall noen minutter før de halshugges. Debuten mot Glimt var ikke mye å skryte av, men der var laget også under pari, i tillegg til at han spilte i en ukjent 10er-rolle.
Deilig hodestøt på overtid. Det er ren klasseavslutning. Erling ikke i nærheten av å greie det samme. Dyrk Malec og Gary ut sesongen.Kommentar
-
Viser faktisk bra spenst på det målet. Men for meg må han bevise litt mer. Mål i neste kamp og så.....
Noe av grunnen til at jeg mener det er at og Runar mener han er for treg, med 1 kilo for mye osv.
Hva kan han bidra med, kan han dukke opp og scorer så er det fint, men er han en ny Arni som litt heldig scorer et par mål i starten, men egentlig ikke holder nivået så er det ett problem.
Skal velge å være positiv, ser ut som han vet hvor målet står, og bør få flere sjanser.
Malec kommer seg nok også, men burde vel vært i form til nå.Kommentar
Kommentar