1 poeng borte er helt ok, selv om måten 1 - 1 målet kommer på er krise. Haugesund MÅ slås neste helg. Marius Amundsen pur klasse i dag!
Bodø/Glimt - Lillestrøm SK, lørdag kl 15:30.
Collapse
X
-
Fikk kun med meg 2.omg, da jeg sitter på ei øy utenfor Drøbak.
Men syns vi spilte mer i lengde retning en før. Med noe mer overblikk, samt presisjon, kunne vi fint ha drept denne kampen.
Vi var bare en fomel fra Bassel unna og ta med oss full pott, og Glimt hadde kun en farligheter av Olsen og by på i denna kampen.
Om vi kan fortsette med og spille mer som i denne omgangen, og øker presisjonene et par hakk, vil vi kunne få de nødvendige poengen for å klare oss denne drit sesongen også.
Mvh positiv Bondepunk på Håøya.Kommentar
-
Første cupfinale uavgjort.
LSK sto for begge scoringene, hvor Ofkir sin var klasse!
Synes midtstopperene gjør mye bra,, Amundsen beste hos Lsk i dag?
Synd med Rindarøy.. gikk relativt bra på venstre-siden likevel.
Midtbanen.. synes ikke vi styrte den.
Det ER mye å gå på.
(
Det er da mer et hjertesukk mot svartmaling, med ønske om mer nyanser, enn noen "hersketeknikk".. )Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
fair enough. Men funker dårlig med å prøve å latterliggjøre de som er uenig, spesielt når man vingler selv. Vinglingen har jeg selv all mulig respekt for.Kommentar
-
Til de som mener Runar skal beholdes, og at vi må se bak resultater.
Ja, se bak resultater vær så snill. Så kanskje man ser at laget ikke har særlig mye å spille på.
De spillerne Runar henter holder ikke nivået.
Vår nye Spiss får gult for å spille bort ballen når man sårt trenger 3 poeng?
Vår andre nye spiss blir nå ikke regnet som god nok, hvorfor ble disse signert.
Alle vet at man nå måtte ha inn en spiss som leverer umiddelbart og redder sesongen, hvis ikke burde man styrket forsvaret.
Brændsrød koster en brøkdel av malec og Gary, og man kunne hatt inn en god forsvarer i steden.
Det er vel nok av offensive spillere?
Tragisk balansering av en troppKommentar
-
At spillere må stå over grunnet hodeløse handlinger og disposisjoner av treneren, er ingen unnskyldning for dagens resultat.Kommentar
-
Hva får vi ut av å bytte inn Brenden og Sheriff på overtid? Bytte bare for å bytte inn? Hvorfor får de ikke flere minutter? Det var enorme rom på kantene i 2.omgang, som vi ikke utnyttet. Flere spiller som henger med hodet, men som får 90. minutter. Det går fryktelig tregt når vi først får muligheten til å slå kontra, men vi feiger ut. Vanvittig lavt tempo. Dette kan da umulig forsvares.Kommentar
-
blir helt satt ut av noen her på forumet-bare nagativt.håper ikke spillere og trenere går her for å lese.maken til møkkamenn har jeg aldri sett i klubben.er vel ca 5 stk av dere som burde vært sperret ute fra forumet.dere ønsker ikke lsk noe godt!!!!Kommentar
-
-
Jeg orker ikke å leite med lupe etter positive ting å ta med seg. Det vi ser av LSK er rein tut og kjør fotball med NULL defensiv eller offensiv struktur. Alt handler om å satse på at noen av individualistene våre tryller vekk 4 spillere og scorer på et langskudd eller lignende, noe som selvsagt skjer innimellom, som i dag. Har man noen gang sett et mønster i angrepsspillet vårt? Som vi ser igjen i flere angrep? Nei!
Det her er ikke holdbart i det hele tatt. Snart har det gått 2 år med Runar, og det er ikke mulig å se noe som helst progresjon, snarere tvert i mot. Dette går dessverre dårligere og dårligere. Hvorfor man skal tviholde på dette "prosjektet" er for meg en gåte. Hadde klubben hatt de samme ambisjonene som for 10-15 år siden så hadde Runar vært borte for lengst. Det har for meg aldri vært mer nitrist å være LSK-supporter enn det er nå. Men jeg kommer på Åråsen på Lørdag og...................Kommentar
-
Kommentar
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Fordi man må ha poeng??? Ok vi fikk poeng. Egentlig skjønner jeg ikke hva så mange klager for flesteparten her mener vi har godt av et nedrykkKommentar
Kommentar