Jeg vet ikke hva du har røyka, men i mine egne mest virkelighetsfjerne stunder har jeg hatt en våt drøm om at han på en eller annen måte hadde "tatt over klubben" og brukt noe av den erfaringen - og kanskje kapitalen - som han har ervervet seg gjennom årene ute. Klubben skriker etter friskt blod i ledelsen og etter langt høyere kompetanse! Da kunne nok den gamle drømmen om å ta opp kampen med rbk muligens latt seg realisere. Men det er selvfølgelig ren utopi!
Bodø/Glimt - Lillestrøm SK, lørdag kl 15:30.
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
1poeng ja hurra... Gleder meg til og møte resten av laga som er bedre en Glimt.... Vi begår selvmord med Runar som trener, nå må han gåKommentar
-
Hva så vi? En enkeltmannsprestasjon, resten var det dødt.
Den der hersketeknikken din passer deg dårlig, all den tid du vingler mellom den positive og den negative "grupperingen".Kommentar
-
Langt fra fornøyd, men dette var en kamp med "tapsgaranti", så det holder hodet over vannet - til neste kamp. Og all ære til de ni supporterne som møtte i Bodø for å backe laget.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Jeg forventet at vi så et lag som spilte på sine styrker, et lag som ønsket å spille fotball, et lag som prøver og et lag som blør for drakta.
Hva så vi? En enkeltmannsprestasjon, resten var det dødt.
Den der hersketeknikken din passer deg dårlig, all den tid du vingler mellom den positive og den negative "grupperingen".
Kommentar
-
Imponerende at du klarer å støtte opp om dette, jeg har forsøkt i det lengste - men nå er det natta. Ikke stakkars Gary Martins skyld, men det blir toppen på kaka når RK insisterer på å hente en spiss til - etter å ha lånt inn en etter sigende lat og slapp spiss to uker tidligere - som ihvertfall tilsynelatende ser helt fantastisk ræva ut. Det blir rimelig parodisk.runarMKommentar
-
Jeg forventet innsats, glød, fandenivoldskhet og entusiasme. Jeg forventet et lag som "ga alt".
Men men, det er vel bare å møte opp på trening, hvis man vil se det. For der er vi jo knallgode.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar