Lillestrøm SK - Haugesund, lørdag 15:30

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjølnerdomen
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2008
    • 148

Ikke akkurat drømmescenario for de nye spissene og komme til ett lag, eller faktisk klubb, som spiller med 0 gameplan...

Ja, latterlig å hente ikke bare 1, men 2 spisser som ikke er fit fra dag 1, men når de faktisk har kommet, syns jeg ikke de viser seg dårligere enn det vi hadde fra før. Syns det blir litt vel mye fokus på hvor dårlige Malec og GM er her på forumet.

Just my 5 cents...

Kommentar

• Avon
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2011
      • 267

Det er ikke spissene som er problemet, det er den sentrale midtbanen. Veldig tydelig at bonke og lundemo har for lite erfaring. Malo, tross hans defensive svakheter og mange sløve pasninger gjør en mye bedre jobb en dem sentralt i dag. Dette laget kunne vært mye mye bedre med et erfarent anker som Johan. Skuffende at de ikke har klart å finne det, får håpe på matthew, men han har jo ikke akkurat mye erfaring.

Kommentar

• Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
        Ikke akkurat drømmescenario for de nye spissene og komme til ett lag, eller faktisk klubb, som spiller med 0 gameplan...

Ja, latterlig å hente ikke bare 1, men 2 spisser som ikke er fit fra dag 1, men når de faktisk har kommet, syns jeg ikke de viser seg dårligere enn det vi hadde fra før. Syns det blir litt vel mye fokus på hvor dårlige Malec og GM er her på forumet.

Just my 5 cents...
        Begge to er nok bedre enn Erling, men det skal ikke mye til. Men det måles nok opp mot det vi forventer av en spiss på LSK. Og ikke minst at man får inn spillere som ER i form, ikke som kommer i form om 1-2 mnd.

Kommentar

• Kjølnerdomen
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jun 2008
          • 148

Opprinnelig skrevet av Folke
          Begge to er nok bedre enn Erling, men det skal ikke mye til. Men det måles nok opp mot det vi forventer av en spiss på LSK. Og ikke minst at man får inn spillere som ER i form, ikke som kommer i form om 1-2 mnd.
          Tror ikke en eneste spiss vi hadde vært i nærheten av å kunne signere hadde løftet dette laget nevneverdig. Hvor mange muligheter hadde de nye spissene til å gjøre noe med resultatet i dag? De brukes jo ikke! Og de få gangene de brukes, får de ikke akkurat mye hjelp av resten av denne tafatte gjengen, uten noen leder som hjelper til!

Kommentar

• Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
            Tror ikke en eneste spiss vi hadde vært i nærheten av å kunne signere hadde løftet dette laget nevneverdig. Hvor mange muligheter hadde de nye spissene til å gjøre noe med resultatet i dag? De brukes jo ikke! Og de få gangene de brukes, får de ikke akkurat mye hjelp av resten av denne tafatte gjengen, uten noen leder som hjelper til!
            Stort sett helt enig. De har hentet en spiller som kan bidra, men han blir ikke klar før om flere uker... 3 av 3 nye utespillere er ikke klare eller i form!

Kommentar

• Kjølnerdomen
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jun 2008
              • 148

Opprinnelig skrevet av Folke
              Stort sett helt enig. De har hentet en spiller som kan bidra, men han blir ikke klar før om flere uker... 3 av 3 nye utespillere er ikke klare eller i form!
              100 % enig, og det er f@** meg det mest utrolige med denne klubbens situasjon, og dens utrolig inkompetente sportslige ledelse og trener!

Ikke en gang spillere som orker noe mer enn en omgang klarer vi å signere!

Kommentar

• norveggio
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2008
                • 65

Jeg måtte være hjemme med småbarn i dag, tross sesongkort(!), og lurer derfor på stemningen ift Runar på tribunen? Man skulle jo tro at mishagsytringene begynner å tilta? Hvordan var dette i dag?

Kommentar

• _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4397

Fy faen detta var krise. Helt jævlig.
                  ..................

Kommentar

• Xavi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 1275

Velger å glede meg over et veldig viktig poeng mot et lag som er i form og jager sølv. Trenger alt vi kan få akkurat nå.
                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Funchaloe
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2011
                      • 511

Opprinnelig skrevet av norveggio
                      Jeg måtte være hjemme med småbarn i dag, tross sesongkort(!), og lurer derfor på stemningen ift Runar på tribunen? Man skulle jo tro at mishagsytringene begynner å tilta? Hvordan var dette i dag?
                      Lite sang mot Runar spesifikt, dessverre. Men mot slutten av kampen var det i alle fall en ironisk variant av San Lorenzo'en vi har i repertoaret, selv om den ikke fikk særlig trøkk.

"Nå skal det skje,
                      etter to og førti år skal fugla ned,
                      de virrer rundt på banen uten formasjon,
                      pasningene lander nedpå togstasjon,
                      Runar klarer ikke vise motivsjon,
                      fansen går inn i depresjon"

"Jobba hårdare" ble også sunget av noen.
                      Custodes
                      Contra o futebol moderno!

Kommentar

• _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4397

Opprinnelig skrevet av Xavi
                        Velger å glede meg over et veldig viktig poeng mot et lag som er i form og jager sølv. Trenger alt vi kan få akkurat nå.
                        Greit nok. Men det blir ikke mange poeng til med slike prestasjoner. Dette var definitivt en av de dårligste kampene jeg har sett i mitt liv av LSK. Om ikke den aller dårligste.
                        ..................

Kommentar

• Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

Jaja, da reddet nok Gary Runar i dag. Runar får nok litt Ekstra tid på seg, fordi han fulgte ordre og brukte Friday når Friday var helt ute av form på slutten.

Hfk trenger mange sjanser for å score, og virker ikke veldig sterke foran mål, men det er noe solid over spillet deres.
                          De skulle jo og hatt en straffe, men Gary hjalp til med ett viktig poeng. Nå var de 2 tapte i Bodø enda værre.

Kommentar

• Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Greit nok. Men det blir ikke mange poeng til med slike prestasjoner. Dette var definitivt en av de dårligste kampene jeg har sett i mitt liv av LSK. Om ikke den aller dårligste.
                            Den er kanskje den dårligste, på lik linje med en 7-8 andre kamper i år.

Kommentar

• maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1289

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              Tull og tøys. Dårlig kamp riktignok men å unngå tap er meget viktig.

Kommentar

• Trooond
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2015
                                • 1039

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Regner med at det var kampplanen. Utlikning 2 minutter på overtid, så man hvertfall tar 1 poeng.........

Kommentar

• knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9539

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                  Den er kanskje den dårligste, på lik linje med en 7-8 andre kamper i år.
                                  Men hvis vi tar med oss Godset-kampen og den ene RBK-omgangen; da snakker vi saker!

Mvh Oslo Bolig- og Sparelag

Kommentar

• _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4397

Opprinnelig skrevet av maxpayne

Hva er det som er tull og tøys? At det blir dårlig med poeng med liknende prestasjoner? At det var en helt jævlig ræva kamp?

Klarer faktisk ikke å glede meg over ett poeng. Det her er så lavmål som det kan få blitt, og for LSK er det helt greit virker det som. Helt skandale.
                                    ..................

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Sverger at jeg har vært på treningskamper uten utenlandsk motstand med flere folk på Åråsen enn det som møtte opp i dag. Får lyst til å grine, men apatien hindrer meg.

Kommentar

• trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7134

I dag sto jeg på feltet for første gang på mange år. Konklusjonen, bortsett fra at Arild fremdeles har sangstemme som en sekk med sprengte katter, er at dette laget ikke har noen synlig plan for det offensive spillet.

Håkon Skogseid er den dårligste backen vi har hatt siden Stig Arne Gjellestad, og det VET motstanderne våre. FKH vinklet absolutt alt nedover langs hans side. Målet må han ta på sin kappe, han var 20 meter feilplassert og markerte feil rom.

Erling var grusom i dag. Derimot syns jeg Malec var ålreit. Han beveger seg godt og er effektiv både i lufta og langs bakken. Gary Martin må vise mer enn et pissemål for å overbevise meg. Han er ikke i nærheten av nivået, etter min oppfatning.

Bevegelsen foran ballfører er helt fraværende. Jeg kan ikke forstå hva de holder på med under treningene, som visstnok er så jævla bra.

Jeg mener vi må legge om til 4-4-2 ut sesongen for å ha noe håp. Bruk Malec som oppspillspunkt og håp det beste. Etter sesongen håper jeg hodene ruller.

Dette er det mest tafatte LSK-laget jeg har sett. Og jeg er gammel nok til å huske både 1987 og 1990, Kirov og Rasimus.
                                        Last edited by trigz; 20.08.2016, 19:27.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

Opprinnelig skrevet av knut
                                          Men hvis vi tar med oss Godset-kampen og den ene RBK-omgangen; da snakker vi saker!

Mvh Oslo Bolig- og Sparelag
                                          Tenk på det, vi har noe slikt som 5 virkelig gode omganger i år. Kan spe på med like mange akseptable omganger. Resten har vært tynn suppe.

Kommentar

Working...