Bør Runar gå?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Bør Runar gå?

    Bare for å se forholdet. Gjør for en sjelden gangs kyld denne anonym så det blir en så fair avstemning som mulig og håper at stemmer kan ta bort noe av den kjedelig repeterende sutringa som har kommet etter hvert. Nok oppkast uten nytt innhold nå!

    Så spørsmålet om treneren bør gå nå (i dag).
    1
    ja
    68,00%
    135
    nei
    22,00%
    44
    vet ikke
    9,00%
    19
    Last edited by Kjell.T.Ring; 19.08.2016, 18:12.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5916

    #2
    Fair, men viser i prosent hva de brukerne av forumet som velger å avgi stemme mener. Ikke annet.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Fair, men viser i prosent hva de brukerne av forumet som velger å avgi stemme mener. Ikke annet.

      Viker som at denne snakker for seg selv. Trur de ivrigste har sagt fra uansett.seet.

      Ja fra meg BTW
      Ser vel ut til å snakke for seg. Trur uansett de ivrigste har uttrykt det i andre tråder m.m
      Last edited by Kjell.T.Ring; 23.08.2016, 00:44.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Laksen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2004
        • 287

        #4
        Jeg er helt sikker på at jeg ikke vet om det løser problemet vårt.
        Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1472

          #5
          Viser hva som menes av de som velger å avgi stemme - av de som for tiden er inne på forumet.

          Kommentar

          • plantemiddel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2012
            • 806

            #6
            Det er gjerne slik avstemniger fungerer ja

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #7
              Lagtrøbbel.
              Resultattrøbbel.
              Spillestilstrøbbel.
              Supportertrøbbel.


              Det blir det for mye trøbbel å trikse seg ut av.

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                #8
                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Lagtrøbbel.
                Resultattrøbbel.
                Spillestilstrøbbel.
                Supportertrøbbel.


                Det blir det for mye trøbbel å trikse seg ut av.
                Og veldig mye av det kan løses ved ett eneste brev
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3201

                  #9
                  Er seriøst overrasket over så mange nei-svar (selv om majoriteten tydelig sier noe annet). Jeg lurer på om dere som sier nei til sparke Runar nå gjør dette fordi:

                  A) Tidspunktet er feil
                  B) Vet ikke hva alternativet er
                  C) Vi er fornøyd med Runar / har tro på prosjektet hans
                  D) Elsker å gå mot strømmen
                  E) Annet

                  (Jeg vil helt alvorlig gjerne vite svaret, fordi jeg mistenker at alternativ A er det som gjelder for mange (men jeg kan ta feil))

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av G-Man
                    Er seriøst overrasket over så mange nei-svar (selv om majoriteten tydelig sier noe annet). Jeg lurer på om dere som sier nei til sparke Runar nå gjør dette fordi:
                    Her kan jeg ikke engang svare for meg sjøl, siden jeg ikke svarte "nei" i denne anonyme undersøkelsen, men jeg kan prøve å nyansere litt, ut i fra hva som blir sagt andre steder enn forumet: det kan være at enkelte ønsker andre endringer/fornyelser i klubben før et ev. trenerskifte, og at et trenerskifte (med grei effekt), kan bremse eller kamuflere behovet for disse endringer (kanskje dustete sammenlignbart med "seier eller ikke" neste match, i Rúnar out-klubben; man vil og vil ikke på samme tid).

                    Det blir satt spørsmåltegn ved mye i/rundt klubben om dagen, omtrent som før, altså, men en hel del av det, og for mye mener enkelte, blir plassert på Rúnars skuldre - også det han bare delvis har vært involvert i, eller ikke har hatt noe med å gjøre i det hele tatt (bl.a. en del vedtatte sannheter fra sterke stemmer her). Man kan kanskje "kjenne det" mellom linjene på RK i noen videointervjuer, eller i RB, men som hovedtrener og en klassemann i en lagidrett, står han stort sett støtt og lojalt i kollektivet og klubben (som jo er bra; støy utover det sportslige nå kunne sendt oss helt til bånns av Leira).

                    Jeg er veldig i tvil på hva klubben bør gjøre, uten om å vinne kamper igjen og kommunisere bedre med omgivelsene sine, men om f.eks. "ut med RK og SL" løser alt, noe eller ingen ting - det veit ikke jeg (heller). Vi underpresterer, det mener de fleste, og det har vi vel gjort i 8-9 år nå, uten en jamn progresjon eller en direkte rød tråd (små unntak: Haglund/selge afrikanere/ikke konke/ikke rykke ned). At et trenerskifte til, plutselig skal gjennomprofesjonalisere hele klubben vår og gjøre oss til Odd eller godset (tenk så sjukt det er), er som nesespray og lommetørkle til han som burde fått skjerf og ørevarmere uka før. Hadde jeg svart nei her, og måtte begrunna det mer enn synsinga mi over her, hadde jeg putta det i G-Mans sekkepost E) Annet.

                    God match i dag, folkens!
                    Last edited by andee; 20.08.2016, 11:43.
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #11
                      Håper virkelig ikke spillerne er på dette forumet lenger for her er det lite støtte og få

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av andee
                        Her kan jeg ikke engang svare for meg sjøl, siden jeg ikke svarte "nei" i denne anonyme undersøkelsen, men jeg kan prøve å nyansere litt, ut i fra hva som blir sagt andre steder enn forumet: det kan være at enkelte ønsker andre endringer/fornyelser i klubben før et ev. trenerskifte, og at et trenerskifte (med grei effekt), kan bremse eller kamuflere behovet for disse endringer (kanskje dustete sammenlignbart med "seier eller ikke" neste match, i Rúnar out-klubben; man vil og vil ikke på samme tid).
                        Dette er et veldig godt poeng.
                        Et trenerbytte nå med en positiv effekt på kort sikt kan absolutt stå i veien for klubbens utvikling. Det er jo ingen tvil om at Runar bare er en liten del av problemet, selv om han kanskje er den enkleste faktoren å gjøre noe med for å lykkes på kort sikt. Men i det lange løp må klubben ta noen valg utover det å bytte ut treneren, som jo er i klubben på lånt tid uansett hvordan han gjør det.

                        Mitt absolutte mareritt er at man f.eks går for en korttidsløsning nå om Runar skulle få sparken som oppnår noen gode resultater resten av sesong og derfor får en lengre kontrakt på bakgrunn av dette. Det er så typisk amatørmessige klubber som man kan få det, og noe mange har brent seg på før oss. Det å trene en klubb med et kortsiktig mål kontra å jobbe med klubbutvikling og et langsiktig mål er to helt forskjellige ting. Gode løsninger på kort sikt trenger på ingen måte være det på lang sikt.

                        Kommentar

                        • Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Håper virkelig ikke spillerne er på dette forumet lenger for her er det lite støtte og få
                          Dessverre er det nok flere av de som er her inne. Men spillerne får vel mer støtte her inne enn det de gjør av Runar i media. Når han sier "vi er kanskje ikke bedre enn dette " Stallen er for tynn "og " jeg MÅ bruke de jeg har" .

                          Her inne er det Runar som får tyn. De fleste som mener han ikke er den rette, mener også laget er godt nok for topp 7 i hvertfall !

                          Men registrer at flere av de som ønsker å beholde Runar, sier at laget ikke er godt nok. Så det er vel det vi får håpe de ikke leser ?

                          Virker som Runar og ser hva som skjer her inne. Det burde han absolutt ikke. Men han nevnte kampplan, og spillemønster gjentatte ganger i siste intervju, så det virket som han har fått med seg kritikken "!

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3373

                            #14
                            Foreløpig 19 personer som vil se klubben i OBOS.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4072

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av LS89
                              Foreløpig 19 personer som vil se klubben i OBOS.
                              Selv om jeg er av dem som oppfatter det sånn at Runar har vist seg å ikke holde mål, mener jeg at det må være tillatt å ha en annen mening! Det KAN jo være sånn at det er en del som tror at dette vil snu!

                              Jeg synes det er drøyt å tillegge de som vil beholde Runar at de ønsker klubben ned i obos.

                              Det virker som en fornuftig beslutning av Kjell T. Ring å legge opp denne pollen anonymt.

                              La oss prøve så langt vi klarer å være saklige!
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Tvilling
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 1472

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av LS89
                                Foreløpig 19 personer som vil se klubben i OBOS.
                                Usaklig (men det fortsatt mer svart/hvitt her for tiden enn svart og gult)

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4072

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Håper virkelig ikke spillerne er på dette forumet lenger for her er det lite støtte og få
                                  Tvert imot! Mange av de som mener Runar ikke holder mål, fremhever jo nettopp at spillerne er gode nok for en langt bedre tabellplassering!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3373

                                    #18
                                    Selvfølgelig satt på spissen, men synes selv det er bekymringsverdig at 20 % fortsatt har tillit til Runar og at det evt. skal snu. Jeg håper jo selvsagt på det samme - men p.d.d ser jeg ikke på Runars som løsningen på våre problemer.

                                    Kommentar

                                    • andee
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2004
                                      • 1191

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Håper virkelig ikke spillerne er på dette forumet lenger for her er det lite støtte og få
                                      Opplever snarere at spillerne/stallen har brei (fortjent) støtte fra forumet og den gjengse LSK-supporteren, helt klart. De kan brenne to 100 %-sjanser, eller nærmest score sjølmål, og fortsatt få klapp på skulderen og bedre lykke neste gang, mens hovedtrener kan få tyn og skjellsord for klubbens mediestrategi (eller mangende-), og overganger startet eller initiert av forrige regime.
                                      TS05 - Felt C

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4380

                                        #20
                                        Finnes ingen tvil lenger. Denne fyren må vekk, snarest.
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        Working...