Bør Runar gå?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OptimistFugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 462

    #81
    Opprinnelig skrevet av plantemiddel
    Fantastisk at en mann så blottet for fotballkunnskap skal sitte på dobbeltstemme i en sak som dette. Når kun 1 av 5 av bedriftens viktigste kunder (supporterne) ønsker at RK skal fortsette jobben, så bør det faen meg ringe en varsellampe eller to.
    Jeg synes det er bra at 4 i styret vil ta grep. Men uprofft å fortelle det til VG/RB. Det at de ikke vet hva styreleder mener betyr kanskje bare at han er proff. Ingen skal måtte lese i avisa at de mister jobben før de har hørt noe fra lederen sin. I denne saken vil jeg gi kudos til Owe Halvorsen for å være utilgjengelig for media.

    Trist om Runar mister jobben, men dessverre nødvendig i vår akutte sportslige situasjon.

    Kommentar

    • runarM
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 565

      #82
      Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
      Jeg synes det er bra at 4 i styret vil ta grep. Men uprofft å fortelle det til VG/RB. Det at de ikke vet hva styreleder mener betyr kanskje bare at han er proff. Ingen skal måtte lese i avisa at de mister jobben før de har hørt noe fra lederen sin. I denne saken vil jeg gi kudos til Owe Halvorsen for å være utilgjengelig for media.

      Trist om Runar mister jobben, men dessverre nødvendig i vår akutte sportslige situasjon.
      Kanskje den eneste måten å få igjennom den nødvendige endringen på var å gå via VG? Skal mer til at Owe Halvorsen overstyrer nå når katta er ute av sekken. I såfall får de stående applaus fra meg for å gå via media.
      runarM

      Kommentar

      • Laksen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2004
        • 287

        #83
        Slikt vitner ikke om godt samarbeidsklima i styret, og det er vel noe vi ønsker. Det er nok et tegn på at ting ikke er som det skal være.

        Jeg tror de har hatt en målsetning om å satse langsiktig og ri seg gjennom de stormer som måtte komme på kortsikt. Så har noen fått kalde føtter (heldigvis?). Ser ikke bort fra at det blir flere utskiftninger enn Runar ila den neste tiden.
        Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #84
          Jeg kan ikke se hvordan Runar kan overleve uansett utfall av styremøtet.Hvis det har blitt foretatt en votering to ganger på en uke så kan jeg ikke skjønne at han kan føle at han har tilliten som trengs for å fortsette. At ikke Runar tar hatten sin og går samtidig som han redder litt av sin egen ære fatter jeg ikke.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3500

            #85
            Opprinnelig skrevet av xeR
            At ikke Runar tar hatten sin og går samtidig som han redder litt av sin egen ære fatter jeg ikke.
            Sluttpakke er vel svaret på dette

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #86
              Opprinnelig skrevet av Totti21
              Sluttpakke er vel svaret på dette
              Den sluttpakka kan da umulig være spesielt stor. Han tjener neppe dritmye i LSK, dessuten går vel kontrakten hans ut etter neste sesong.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3500

                #87
                Opprinnelig skrevet av xeR
                Den sluttpakka kan da umulig være spesielt stor. Han tjener neppe dritmye i LSK, dessuten går vel kontrakten hans ut etter neste sesong.
                Sikkert ikke så fryktelig mye nei, men om jeg hadde vært i samme situasjon ville jeg allikevel hatt med meg det jeg hadde krav på. Tjener han lite, så er sikkert sluttpakka verdt noe for han i alle fall. F.eks et halvt års etterlønn er minst like positivt for en person som tjener 500.000,- som for en person som tjener 5 mill

                Hvis han selv sier opp, så kan det for alt jeg vet være sånn at han måtte kjøpt seg fri. Noe som kanskje er dårlig butikk for en som er i ferd med å bli sparket og vil ha krav på etterlønn.

                Kommentar

                Working...