Viking FK - Lillestrøm, søndag kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Runar ser likblek ut, øya festa i bakken. For hver dag som går nærmer vi oss Obos.

Kommentar

• forzafugla!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 461

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      Runar helt på gråten og helt resignert. Fått beskjed om at han må gå om det ikke kom tre poeng?
      Hørte at styret endelig har bestemt seg for å stille krav. Laget fikk før kamp beskjed om at det ikke ble pizza etter kamp dersom de ikke viste en bra prestasjon.

Skulle jeg ta feil, og det viser seg at Arnolds tabbe fører til at Runar må gå av bør han få en statue utenfor Åråsen.

Kommentar

• fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1509

Opprinnelig skrevet av Xavi
        Enig med kommentatorene, sterk og komme tilbake etter den brøleren til Origi. Fortjente 3 poeng her idag.

Skulle bytte tidligere desverre.
        Greit nok at det er sterkt å komme tilbake, men kunne jo klart 3 poeng hvis man tar løpene offensiv. Hva F skjedde egentlig når Gary Martin plutselig var alene på slutten der? Alt kokte bort i kålen
        Skogseid hadde kanskje sin dårligste kamp ogs?
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

Kommentar

• tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

Faen så mange latterlig kommentarer her. I dag syns jeg gutta jobber livet av seg og blør for drakta. Ja det er ikke vakkert men herregud hva forventer dere???? Forventer og se dere alle om 14 dager . Glad for et poeng i dag jeg da

Kommentar

• fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1265

Tredje strake uten tap nå. Vi må da begynne et sted, og det har vi gjort nå. Slår vi Odd i neste, så har vi TIL og Sogndal i de påfølgende. Absolutt positivt det som skjer nå.

Kommentar

• Tvilling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 1480

Noe positiv er bl.a.
              Origi sier tabben "nesten var en skandale". Han reddet tross alt en straffe - det går i pluss.
              G.Martin viser vel at han er bedre enn mange her inne har fryktet.
              Flere påpeker at det var bra å komme tilbake etter å komme under. Det er unektelig et framskritt jfr noen kamper hvor mot i mål har gitt kollaps.
              Kippe mener at ingen av spillerene ga opp i dag.
              Tar også med at i flg regnestykket som ga 15% sjanse for nedrykk så ligger vi foran det.
              Det regnestykket var bl.a basert på Viking-LSK 48% (H) 25% (U) 27% (B).

Kommentar

• occean-fan!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 749

Javn kamp, men med bakgrunn i hvordan viking fikk målene sine kunne vi tatt tre poeng. Dette var et kampbilde som passet oss særdeles godt.
                Allikevel synes jeg enkelte spillere leverer meget svakt kvalitetsmessig og ikke holder forventet standard. Men alle ga jernet idag, det er jeg overbevist om. Å få betalt for samhold og gi jernet i form av et poeng i Stavanger må være bra, og noe å bygge videre på!

Kommentar

• Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3501

Runar helt på gråten og helt resignert. Fått beskjed om at han må gå om det ikke kom tre poeng?
                  Tviler på det når han setter inn Bonke og legger om til en tydelig femmer på midten de siste minuttene. Det tydet på at man ville safe det ene poenget, og det ville han nok ikke gjort om det sto om jobben.

Kommentar

• knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9537

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Faen så mange latterlig kommentarer her. I dag syns jeg gutta jobber livet av seg og blør for drakta. Ja det er ikke vakkert men herregud hva forventer dere???? Forventer og se dere alle om 14 dager . Glad for et poeng i dag jeg da
                    G.Martin, mannen som har gått ned i lønn for å være i klubben, der har du "jobbe livet av seg".

Resten av gjengen spilte som vanlig - dvs de la inn en innsats med "Gi Alt Garanti" som stod i stil til en 13.plass på tabellen.

Kommentar

• Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

Opprinnelig skrevet av Totti21
                      Tviler på det når han setter inn Bonke og legger om til en tydelig femmer på midten de siste minuttene. Det tydet på at man ville safe det ene poenget, og det ville han nok ikke gjort om det sto om jobben.
                      Godt poeng.

Kommentar

• Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

Jeg så feilpasningenes mekka her i dag. Samtidig så jeg liten evne til å tenke offensivt. Jeg så mye slurv og jeg så et lag der mange ikke orket eller gadd å jobbe. Du får ha din mening, men jeg er uenig med deg. Og nei, du ser meg ikke mot Odd.

Kommentar

• _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4397

Dessverre redder det målet rk i enda noen uker...
                          Den bismaken er så kraftig at jeg faktisk ikke jublet spesielt etter utligninga.
                          ..................

Kommentar

• Trooond
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2015
                            • 1039

Viking kom ut i 2 omgang med en bedre plan enn sportsklubben.
                            De hadde guts og trua og stort overtak. Veldig heldig med 1 poeng.

Bra innsats på Gary og bedre enn fryktet, uten at jeg foreløpig er kjempe imponert.
                            Malec skuffet stort. Tenk om han i hvertfall var middels god på hode, og kunne vinne litt dueller.
                            Nå var det Erling som vant duellen før 2-2 målet.

Litt positivt at Runar prøver å gå inn i kampen med nye grep, men han skuffer igjen ved å ikke endre med bytter i F.t hvordan kampbilde utviklet seg.

Dette var 2 poeng sløst bort, selv om jeg etter kampen ser at det var heldig å få 1 poeng.

Kommentar

• fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1509

De løp og jobba så innsatsen til flesteparten er det ikke noe å si på.
                              Det må uansett være lov å kommentere at RK ikke klarer å påvirke kampen i særlig stor grad. Hvorfor var Malec på i nesten 90min? Vi trengte 3p, forventet en litt mer fremoverlent trener.

Forøvrig synes jeg de løp mye imellom og tok mange feil valg til tider.
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

Kommentar

• Bondepunk
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2015
                                • 140

Kan ikke prate for alle. Men jeg forventer i det minste at lagleder tar grep, når laget han leder kjører seg så til de grader opp i ett hjørnet.
                                Spillerne skal ha for at dem ga gass i 90min. Men det er ikke noe man skal forvente, det skal være en selvfølge.

Kommentar

• LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3410

Fortsatt latterlige én seier siste 12. Falt nok en plass på tabellen i dag. Fortsetter dette er vi under streken fortere enn vi aner. Nå er det pause, og da er det også rett tid til å bytte trener. Nå står det om klubbens eksistens på øverste nivå. At vi har sluttet å vinne kamper er ingen god resept. Ett poeng her og der hjelper oss svært lite når lagene rundt oss vinner av og til. Idag vant Glimt som ventet mot Start, og dermed smatt de forbi.

Nå må klubben gjøre grep. Runar må være ferdig, hvis ikke feirer klubben 100 år i OBOS. Alle ser hvor dette bærer.

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

Jeg så feilpasningenes mekka her i dag. Samtidig så jeg liten evne til å tenke offensivt. Jeg så mye slurv og jeg så et lag der mange ikke orket eller gadd å jobbe. Du får ha din mening, men jeg er uenig med deg. Og nei, du ser meg ikke mot Odd.
                                    Utrolig du snur ryggen til klubben for min del kan du holde deg unna forumet også slike supportere trenger vi ikke ..

Kommentar

• _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4397

Opprinnelig skrevet av LS89
                                      Fortsatt latterlige én seier siste 12. Falt nok en plass på tabellen i dag. Fortsetter dette er vi under streken fortere enn vi aner. Nå er det pause, og da er det også rett tid til å bytte trener. Nå står det om klubbens eksistens på øverste nivå. At vi har sluttet å vinne kamper er ingen god resept. Ett poeng her og der hjelper oss svært lite når lagene rundt oss vinner av og til. Idag vant Glimt som ventet mot Start, og dermed smatt de forbi.

Nå må klubben gjøre grep. Runar må være ferdig, hvis ikke feirer klubben 100 år i OBOS. Alle ser hvor dette bærer.
                                      '

Denne komisesongen er ikke over før Start slår oss på Åråsen og vif banker spikern i kista på Ullevål.
                                      ..................

Kommentar

• LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3410

Det står skrevet i stjernene at Start kommer til å ta sin første seier på over ett år mot Sportsklubben.

Kommentar

• Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

Utrolig du snur ryggen til klubben for min del kan du holde deg unna forumet også slike supportere trenger vi ikke ..
                                          Snur ryggen og snur ryggen. Ikke vært på Åråsen siden 16 mai kampen mot Sandnes Ulf for noen år siden. Jeg kommer heller ikke tilbake med det første.
                                          Kanskje du bør vurdere det samme? Dummere utsagn har jeg aldri sett her. Skal holde meg for god til å rakke ned på deg, men det holder hardt.

Kommentar

Working...