Viking FK - Lillestrøm, søndag kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7131

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
    Snur ryggen og snur ryggen. Ikke vært på Åråsen siden 16 mai kampen mot Sandnes Ulf for noen år siden. Jeg kommer heller ikke tilbake med det første.
    Kanskje du bør vurdere det samme? Dummere utsagn har jeg aldri sett her. Skal holde meg for god til å rakke ned på deg, men det holder hardt.
    Gjør heller som meg: Kom og stå på feltet og bruk kampen til å protestere mot styret og den sportslige ledelsen. Blir du hjemme, hjelper du ingen.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Opprinnelig skrevet av trigz
      Gjør heller som meg: Kom og stå på feltet og bruk kampen til å protestere mot styret og den sportslige ledelsen. Blir du hjemme, hjelper du ingen.
      Har flyttet fra Oslo. Jeg gidder ikke å bruke en time hver vei på å se en kamp, når det er dette man blir servert.

Kommentar

• Trønderkanari
        Medlem
        Møteplager
        • Aug 2004
        • 84

Alle som ikke har scoret mål i år, scorer mot oss. Og Start ja.. Vi blir garantert deres første seier i år!

Kommentar

• Oddis
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 2744

Har flyttet fra Oslo. Jeg gidder ikke å bruke en time hver vei på å se en kamp, når det er dette man blir servert.
          Jeg bor også en time hver veg fra Åråsen, men reiser allikevel. At litt av grunnen er for å unngå naboklager er forsåvidt greit, men man støtter vel laget i både med og motgang?
          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Snur ryggen og snur ryggen. Ikke vært på Åråsen siden 16 mai kampen mot Sandnes Ulf for noen år siden. Jeg kommer heller ikke tilbake med det første.
            Kanskje du bør vurdere det samme? Dummere utsagn har jeg aldri sett her. Skal holde meg for god til å rakke ned på deg, men det holder hardt.
            Bare kjør på du rakk ned på meg jeg tåler det like godt som spillerne, Runar,Bjarmann og resten av de som jobber i Lsk. Er det noe du er flink til er det og rakke ned på .. Jeg kommer aldrig til å svikte laget mitt slik du gjør ..

Kommentar

• Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

Opprinnelig skrevet av Oddis
              Jeg bor også en time hver veg fra Åråsen, men reiser allikevel. At litt av grunnen er for å unngå naboklager er forsåvidt greit, men man støtter vel laget i både med og motgang?
              Full respekt for alle som gjør det. Selv bruker jeg de timene til familie. Ser dattera mi i ca to timer mellom jobb og hun legger seg ellers i uka. LSK er ikke lenger det viktigste i mitt liv!

Kommentar

• tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

Opprinnelig skrevet av Oddis

Da nevner jeg at vi har en som kjører fra Haugesund nesten på hver kamp ...

Kommentar

• Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Bare kjør på du rakk ned på meg jeg tåler det like godt som spillerne, Runar,Bjarmann og resten av de som jobber i Lsk. Er det noe du er flink til er det og rakke ned på .. Jeg kommer aldrig til å svikte laget mitt slik du gjør ..
                  Ok. Godt du er en bedre supporter en meg. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig om det.
                  Om jeg er flink til å rakke ned på noen får andre si noe om. Skal innrømme at frustrasjonen tar meg under kampene.

Kommentar

• Langballa
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2014
                    • 328

Slutt å krangle om hvem som er best supporter i kamp tråden... pls

Kommentar

• rælingen kanaris
                      Kaptein Reketråler
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 1446

Full respekt for alle som gjør det. Selv bruker jeg de timene til familie. Ser dattera mi i ca to timer mellom jobb og hun legger seg ellers i uka. LSK er ikke lenger det viktigste i mitt liv!
                      Men du har tid til å skrive dritt om klubben her da. Bra det.
                      Custodes
                      I med og motgang

Kommentar

• Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                        Men du har tid til å skrive dritt om klubben her da. Bra det.
                        Ser du jeg skriver ofte utenfor kampa? Nei.

Kommentar

• LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3410

Jeg bor også et stykke unn Lillestrøm, men skreiv forrige dagen at det var uaktuelt for meg å reise på Åråsen mer i år med bakgrunn av styret sin håndtering av trenersituasjonen. Likefullt har jeg ombestemt meg og jeg kommer til å reise å se gutta mot Odd neste gang, like mye som å støtte laget som å protestere mot OH og styret. Jeg veit at det er nå laget trenger sine egne på tribunen, selv om laget halter fryktelig.

Samtidig forstår jeg og respekterer de som ikke ønsker å reise på Åråsen mer i år. Folk her inn bør holde seg for god til å rakke ned på andres disponeringer og hva en bruker tida si på. Jeg respekterer at folk ikke ønsker å bruke mer tid og penger på det som blir servert. La folk her inne gjøre som de selv måte ønske, uten å få kastet dritt etter seg.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Om Lsk ikke er så viktig lenger så slutt og sleng dritt om den her på forumet da ..Bruk tiden på familien din.. Lsk er en del av min familie og jeg forsvarer den når du angriper den hele tiden..

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Ok. Godt du er en bedre supporter en meg. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig om det.
                              Om jeg er flink til å rakke ned på noen får andre si noe om. Skal innrømme at frustrasjonen tar meg under kampene.
                              Ja jeg er en en bedre supporter da jeg ikke vender klubben min ryggen.. Jeg er ikke enig i alt som foregår i klubben jeg heller men vender den aldrig og da mener jeg aldrig ryggen...

Kommentar

• Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

Om Lsk ikke er så viktig lenger så slutt og sleng dritt om den her på forumet da ..Bruk tiden på familien din.. Lsk er en del av min familie og jeg forsvarer den når du angriper den hele tiden..
                                Nå må du gi deg! Angriper klubben? Jeg er frustrert som faen, jeg ser en klubb i fritt fall og jeg setter spørsmålstegn ved driften av klubben. Det jeg skriver i kamptrådene er ikke angrep, men ren skjær frustrasjon.

Kommentar

• rælingen kanaris
                                  Kaptein Reketråler
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 1446

Ser du jeg skriver ofte utenfor kampa? Nei.
                                  Bra, om du nå bare slutter å skrive under kamper og, samt gir faen i å gi et svar som at "jeg gidder ikke dra på kamp med det" første etter siste ukes mobilisering, så har vi kommet en vei.
                                  Custodes
                                  I med og motgang

Kommentar

• Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

Ja jeg er en en bedre supporter da jeg ikke vender klubben min ryggen.. Jeg er ikke enig i alt som foregår i klubben jeg heller men vender den aldrig og da mener jeg aldrig ryggen...
                                    Det er bra det, og det står det respekt av! Jeg prioriterer annerledes enn deg, men er ikke dermed sagt at jeg ikke har noe å si. Jeg er glad i klubben og ønsker den kun det beste.

Kommentar

• heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2131

Kommer mot Odd for å synge Erlandsen-sangen
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                                        Bra, om du nå bare slutter å skrive under kamper og, samt gir faen i å gi et svar som at "jeg gidder ikke dra på kamp med det" første etter siste ukes mobilisering, så har vi kommet en vei.
                                        Seriøst? Ønsker dere å kneble de som har en annen mening enn dere? Skal de som skriver her kun være de som står og hopper og synger på kamp? Er den menige mann i gata ikke gode nok for dere?

Bare sånn til info, jeg har vært land og strand rundt for å sett LSK. Har vært på rundt 50 baner om jeg husker rett. Jeg har brukt ekstremt mange timer og uendelig mye penger på dette laget. Jeg har støtte #vierlsk med tusenvis av kroner.

At du skal komme her å be meg holde kjeft bryr jeg meg ikke nevneverdig om.

Kommentar

• rælingen kanaris
                                          Kaptein Reketråler
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 1446

Okei. Jeg har stått på Åråsen siden jeg var 7.
                                          Jeg har ikke nødvendigvis en annen mening en deg, men det faktum at du KUN er negativ hjelper ikke klubben dritt. Når du i tillegg responderer på den måten du gjør etter siste ukes mobilisering, så har du ikke lenger noe å bidra med. Du er bare med å dytter klubben videre ned.
                                          Custodes
                                          I med og motgang

Kommentar

Working...