Viking FK - Lillestrøm, søndag kl. 18:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Alle som ikke har scoret mål i år, scorer mot oss. Og Start ja.. Vi blir garantert deres første seier i år!Kommentar
-
Jeg bor også en time hver veg fra Åråsen, men reiser allikevel. At litt av grunnen er for å unngå naboklager er forsåvidt greit, men man støtter vel laget i både med og motgang?Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Snur ryggen og snur ryggen. Ikke vært på Åråsen siden 16 mai kampen mot Sandnes Ulf for noen år siden. Jeg kommer heller ikke tilbake med det første.
Kanskje du bør vurdere det samme? Dummere utsagn har jeg aldri sett her. Skal holde meg for god til å rakke ned på deg, men det holder hardt.Kommentar
-
Full respekt for alle som gjør det. Selv bruker jeg de timene til familie. Ser dattera mi i ca to timer mellom jobb og hun legger seg ellers i uka. LSK er ikke lenger det viktigste i mitt liv!Kommentar
-
Kommentar
-
Om jeg er flink til å rakke ned på noen får andre si noe om. Skal innrømme at frustrasjonen tar meg under kampene.Kommentar
-
CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar
-
Jeg bor også et stykke unn Lillestrøm, men skreiv forrige dagen at det var uaktuelt for meg å reise på Åråsen mer i år med bakgrunn av styret sin håndtering av trenersituasjonen. Likefullt har jeg ombestemt meg og jeg kommer til å reise å se gutta mot Odd neste gang, like mye som å støtte laget som å protestere mot OH og styret. Jeg veit at det er nå laget trenger sine egne på tribunen, selv om laget halter fryktelig.
Samtidig forstår jeg og respekterer de som ikke ønsker å reise på Åråsen mer i år. Folk her inn bør holde seg for god til å rakke ned på andres disponeringer og hva en bruker tida si på. Jeg respekterer at folk ikke ønsker å bruke mer tid og penger på det som blir servert. La folk her inne gjøre som de selv måte ønske, uten å få kastet dritt etter seg.Kommentar
-
Om Lsk ikke er så viktig lenger så slutt og sleng dritt om den her på forumet da ..Bruk tiden på familien din.. Lsk er en del av min familie og jeg forsvarer den når du angriper den hele tiden..Kommentar
-
Ja jeg er en en bedre supporter da jeg ikke vender klubben min ryggen.. Jeg er ikke enig i alt som foregår i klubben jeg heller men vender den aldrig og da mener jeg aldrig ryggen...Kommentar
-
Nå må du gi deg! Angriper klubben? Jeg er frustrert som faen, jeg ser en klubb i fritt fall og jeg setter spørsmålstegn ved driften av klubben. Det jeg skriver i kamptrådene er ikke angrep, men ren skjær frustrasjon.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Det er bra det, og det står det respekt av! Jeg prioriterer annerledes enn deg, men er ikke dermed sagt at jeg ikke har noe å si. Jeg er glad i klubben og ønsker den kun det beste.Kommentar
-
Bare sånn til info, jeg har vært land og strand rundt for å sett LSK. Har vært på rundt 50 baner om jeg husker rett. Jeg har brukt ekstremt mange timer og uendelig mye penger på dette laget. Jeg har støtte #vierlsk med tusenvis av kroner.
At du skal komme her å be meg holde kjeft bryr jeg meg ikke nevneverdig om.Kommentar
-
Okei. Jeg har stått på Åråsen siden jeg var 7.
Jeg har ikke nødvendigvis en annen mening en deg, men det faktum at du KUN er negativ hjelper ikke klubben dritt. Når du i tillegg responderer på den måten du gjør etter siste ukes mobilisering, så har du ikke lenger noe å bidra med. Du er bare med å dytter klubben videre ned.CustodesI med og motgangKommentar
Kommentar