Viking FK - Lillestrøm, søndag kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2962

Malo inn i pausa var også en nøkkelfaktor i snuoperasjonen mot RBK. Den omgangen er det beste jeg har sett av ham i den gule trøya. Men da var også Bonke på banen. Dog med ett gult, hele annen omgang.

Kommentar

• Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1480

Om laget blir som Rb antyder, så er det vel noe av det tyngste laget som kan stilles aldersmessig?
      Så får heller ungdommen komme inn å herje etterhvert..?

Kommentar

• OlaG
        Oversetterdrone
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 922

RK kommenterte i LSK-magasinet at han så etter erfaring som en av nøkkelegenskapene til de som skulle snu dette for LSK. Tror kanskje til og med det var det første han sa.
        Han ser ut til å like erfaring.

Når det er sagt så burde Bonke vært utvist forrige kamp for den albuen, og han har jo tidvis problemer med overtenning. Kanskje det er greit å la han få litt hviletid hvis det ikke går an å kontrollere temperamentet hans for tiden.

Kommentar

• Rune
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 1229

Med Ålesund-poeng i dag, er det i hvert fall ingen bønn. Denne kampen MÅ vinnes. Tipper vi taper 0-2...
          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4255

Lundemo sier i LSK-magasinet at de nå har en klar plan for hvordan de skal starte kampene. At de har vært altfor dårlige på det punktet. På spørsmål fra Svesengen sier han at de har hatt en plan før også, men at de ikke har løpt nok og riktig og at de dermed ikke har fulgt planen.

Noe av det samme sa Simen i magasinet etter Haugesund-kampen. Og Runar. Det finnes en plan, men den har ikke blitt fulgt.

Det virker for meg ganske åpenbart at kommunikasjonen rundt planen ikke har vært god nok. I alle fall har man ikke i stor nok grad klart å formidle hva man ønsker på en måte som har ført til at spillerne har satt planen ut i livet.

Som andre har kommentert, synes jeg også at Runar virker litt klarere nå. Det er uansett godt å se at han står så oppreist i stormen og at han ikke har lagt seg ned og resignert.

Det eneste som betyr noe akkurat nå er at vi berger plassen så raskt som mulig.
            Elska þetta félag

Kommentar

• hthaug
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 437

Det eneste jeg krever er at gutta virkelig ofrer seg i denne kampen. Dassing på midtbanen - rusle hjem med kontring imot etc er uakseptabelt.

Kommentar

• nebbjævel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2009
                • 511

Av helt ukjente årsaker har jeg fått en veldig god magefølelse foran kveldens oppgjør i Stavanger. Hadde jeg hatt ei krystallkule, ville den vist borteseier med klar margin. Siden verken trener eller spillere forstår hvorfor laget framstår så elendig som i de har gjort i sommer, setter jeg betydelige summer på hjemmeseier og uavgjort, sånn at seieren svir i lommeboka og sånn at mørke krefter, også kjent som tingenes iboende fandenskap, også får sitt uten at det går ut over laget. Såpass må man kunne ofre i sakens anledning. 5 i odds på Sportsklubben hos bet365 holder jeg meg langt unna, for da øker sjansene for nettopp det utfallet.

Kommentar

• Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3501

Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                  5 i odds på Sportsklubben hos bet365 holder jeg meg langt unna, for da øker sjansene for nettopp det utfallet.
                  Egentlig et bra verdispill å få 5 i odds på å vinne borte mot Viking, som taper flere hjemmekamper enn de vinner denne sesongen.
                  2.00 i odds på at det ender med U eller B er jo enda bedre mtp at det ender med det utfallet i 70% av hjemmekampene til Viking denne sesongen. For vår del ender jo også 50% av bortekampene med poeng /1 seier, 4 uavgjort og 5 tap)

Logikk og statistikk tilsier derfor at det ender U (eller B) i dag, men vi får se etter i kveld. Viking i den situasjonen de er i akkurat nå ser nok også på oss som en drømmemotstander for å snu en negativ trend med en seier på de siste fem, og et fall på tabellen fra medaljekamp til å vake rundt på midten.

Kommentar

• Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2962

Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                    Av helt ukjente årsaker har jeg fått en veldig god magefølelse foran kveldens oppgjør i Stavanger. Hadde jeg hatt ei krystallkule, ville den vist borteseier med klar margin. Siden verken trener eller spillere forstår hvorfor laget framstår så elendig som i de har gjort i sommer, setter jeg betydelige summer på hjemmeseier og uavgjort, sånn at seieren svir i lommeboka og sånn at mørke krefter, også kjent som tingenes iboende fandenskap, også får sitt uten at det går ut over laget. Såpass må man kunne ofre i sakens anledning. 5 i odds på Sportsklubben hos bet365 holder jeg meg langt unna, for da øker sjansene for nettopp det utfallet.
                    He he. De er Dem selv lik, Herr Pyh!

Kommentar

• glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1252

Egon Olsen hadde alltid en plan han også. Havna alltid på bodsen.
                      Last edited by glasgow; 28.08.2016, 12:26.

Kommentar

• WAK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 969

Er litt spent på hva laget blir i dag. Selv om Bonke ikke har hatt sine beste kamper siste tida så håper jeg han spiller.

Vet at Runar aldri velger denne elveren. Men er ikke i tvil om at dette hadde vært det beste laget vi kan stille med;

Origi
                        Mikael - Amundsen - Kippe - Mikalsen

Moa - Bonke - Lundemo - Rindarøy

Jradi

?

Spiss er jeg i tvil. EK har problemer med å sette sjansene sine. Men gjør en veldig bra jobb som førsteforsvarer. Og spiller seg til mange sjanser.

Malec og Gary synes jeg rett og slett ikke har vært i nærheten av å være i form til å spille. Men blitt mye bedre siste tiden.

Her synes jeg rett og slett formen de siste treningene avgjør.

Kommentar

• Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

Noen som vet om Matthews er med til Stavanger? Har ikke klart å finne troppen noe sted.
                          Lauken er vår venn!

Kommentar

• LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3410

Kveldens pipeblåser er forøvrig Trygve Kjensli.

Kommentar

• McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5102

Opprinnelig skrevet av LS89
                              Kveldens pipeblåser er forøvrig Trygve Kjensli.
                              Uff. Norges dårligste dommer.

Kommentar

• LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3410

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                Noen som vet om Matthews er med til Stavanger? Har ikke klart å finne troppen noe sted.
                                RB har han på benken. http://www.rb.no/lsk/fotball/sport/v.../s/5-43-347494

Kommentar

• LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3410

Bekreftet lag;

Origi

Skogseid - Amundsen - Kippe - Mikalsen

Erling - Lundemo - M.Martin - Jradi

G.Martin - Malec

Benk; Björnsson, Jakobsen, Bonke, Mathew, Rindarøy, Kolstad, Moa.

Kommentar

• Trooond
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2015
                                    • 1039

Opprinnelig skrevet av LS89
                                    Flott. Da satser vi på at Mattew kommer innpå og avgjør kampen

Dette kan bli runden man kommer seg opp av sumpa .

Kommentar

• vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

Utrolig at Kristinsson vraker Bonke. Det er andre som har prestert dårligere enn han. I tillegg er han spesielt viktig i slike bortekamper.

Kommentar

• Trooond
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2015
                                        • 1039

Opprinnelig skrevet av vermu
                                        Utrolig at Kristinsson vraker Bonke. Det er andre som har prestert dårligere enn han. I tillegg er han spesielt viktig i slike bortekamper.
                                        Er også redd for den der. Mulig det er en type disiplinær reaksjon ? Men nå gjelder det. Dette må være kampen man stiler med absolutt beste lag og tar 3 poeng.
                                        Er usikker på om Gary har nivået til å presse gjennom en hel kamp og utgjøre en trussel Men får håpe det blir noen baller fra Malec eller andre som detter ned i hans vei og han får feid inn mål og han motbeviser min skepsis.

Kommentar

• Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2962

Ha ha! "Kippe får Malec og Gary Martin i fanget, to spisser som er knallharde og vanskelig å håndtere", sa "eksperten" Mathisen i TV2 Sumo-studioet!

:-D :-D :-D

Kommentar

Working...