Jeg forventer at det blir kalt inn til krisemøte i kveld og at rk er historie før flyet med spilera lander på Gardermoen. Makan til ledelse har jeg sjelden sett. Handlingslammet med null evne til å gjøre endringer.
Viking FK - Lillestrøm, søndag kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Jradi ut ja. Den eneste som har vært frempå etter 2-1 scoringa.
Faen meg helt bekmørkt.Kommentar
-
Slapp av. Styret har latt Runar Kristinsson handle seg ut av krisa.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Ivar Hoff, som kommenterer RBK-Tromsø, blir utspurt av studio om Lillestrøms situasjon.
Han sier at han forstår ikke hvorfor de kjøpte Malec og sier i klartekst at det var et feilkjøp. Godt vi bruker pengene riktig i klubben.Elska þetta félagKommentar
-
Ser at grepene styret tok allerede har virkning. Fint at Runar er aktiv og engasjert på siden.
Huff, slitsomt med all den ironien. Dette er jo bare møkk. Vi er ferdige.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
få av Malec, sett Kippe opp og JAkobsen inn som stopper hvis han absolutt vil ha en sværing på toppAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Til og med Jesper i TV2-studio forstår ingenting av det RK holder på med, og da er det ille!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
Kommentar