STORMOBILISERING: Lillestrøm - ODD, søndag(11.09) kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • armykanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2009
    • 742

    Kamptråd STORMOBILISERING: Lillestrøm - ODD, søndag(11.09) kl. 18:00

    Runde 23!

    Det ryktes om stormobilisering i alle kriker og korker om dagen, og jeg selv har gravd opp 6 nedgrodde gamle kanarifugler som igjen skal være med på en etterlengtet kamp på Åråsen. Det er nå det gjelder folkens, SPRE ORDET!!!!

    Lillestrøm har etter sommeren vært til tider et lag uten plan. Uansett, ser man på tabellen har LSK scoret 34 mål. (flere enn Odd og Brann, på henholdsvis 2 og 4 plass) Gutta har det i seg, men de trenger støtte!! Effekten av den tolvte mann er utrolig om man er mange, jeg er sikker på at laget kommer til å sprudle om vi nå greier å fylle feltet!

    ODD sin formkurve hvis vi tar de siste 7 kampene er 1-2-4, altså bare Én seier på de siste 7 kampene!

    Ut ifra det jeg vet er Occean ute med karantene, fyll gjerne på med info om du vet mer.

    OPPDATERING***: Fredrik Semb Berge er ute resten av sesongen og Zekhnini er etter allesolemerker skadet og går på krykker etter kampen mot søpla.


    LSK, vil se dette laget;

    Origi

    Skogseid - Amundsen - Kippe - Mikalsen

    Jradi - Bonke - Lundemo - Moa

    Malic - G. Martin

    Tenker Erling inn fra 50 min, etter at LSK har kjørt ODD-forsvaret kontinuerlig i 45 min.

    Her er kun en ting godkjent, og det er SEIER!!!!


    KOM IGJEN ALLE KANARIFANS, UFC-medlemmer og gamle BØFLER, SPRE ORDET OG MOBILISER!!!
    Gjerne oppdater forumet om antall gjenoppståtte kanarifugler som kommer på kampen!
    Last edited by armykanari; 29.08.2016, 16:29.
  • armykanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2009
    • 742

    #2
    OPPDATERING***: Fredrik Semb Berge er ute resten av sesongen og Zekhnini er etter alle solemerker skadet og går på krykker etter kampen mot søpla...
    Last edited by armykanari; 29.08.2016, 17:31.

    Kommentar

    • fredpet76
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 1250

      #3
      For oss så må Erling sone, og for Odd må Olli sone. Btw, lissom.

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3373

        #4
        Origi

        Skogseid - Amundsen - Kippe - Mikalsen

        Brenden - Lundemo - Bonke - Moa

        Jradi

        G.Martin

        Regner vel egentlig med at enten Kolstad eller Rindarøy tar Brenden sin plass, men lov å håpe. Ble ikke imponert over det jeg så av Malec sist, selv om han er i rusten kamppform. Jradi synes jeg var god som hengende spiss de få gangene han har prøvd seg der. Jeg har troen på linken Jradi + G.M, Gary innehar en større smartness enn Erling, noe som jeg tror kan passe bra her.

        Odd er i utrolig dårlig form, med kun én seier siste syv (samme som Viking hadde), men ligger utrolig nok fortsatt på 2.plass i TL. Mangler sentrale spillere her i Occean, Semb Berge og mulig Zekhnini. Tre viktige spillere som utvilsomt er fordel oss. Og med den imponerende mobiliseringa som ligger til grunn, så må jo dette rett og slett ende med fest (på tribunen) og forhåpentligvis på banen også. At vi spiller godt mot gode lag er ingen myte - og jeg håper på en reprise lik Godset-kampen. Odd er fullt mulig å slå.

        Gleder meg til kamp, først og fremst grunnet mobiliseringa til denne. Kjør da Sportsklubben!

        Kommentar

        • Frode D. Homb
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 982

          #5
          LS89 har vanligvis rett hva gjelder det rent sportslige, men her må jeg være litt kverrulant; jeg drømte i natt at Malec blir bedre enn han er nå om to uker, så da må jeg gjøre som vikingene og tro på drømmene mine. Likevel ser laget til LS89 veldig bra ut og kan filleriste et noe nedadgående Odd som har et meget bra grunnspill som gjør det vanskelig for oss på hjemmebane. Vi må tenke nytt, slik vi gjorde mot Viking. Vi må veksle mellom å slå langt, ut på kant og innlegg og rene individuelle prestasjoner. Bakrom er jeg usikker på om vi får mye av hjemme mot Odd, men kampbildet kan endre seg.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4380

            #6
            Erling er vel ute med karantene her? Tipper vi får se samme lag som sist, med Moa inn for Erling og Jradi over på høyre.

            Kan være utrolig viktig at Occean må sone. Odd har veldig dårlig backup på midtspiss-plassen og har etter det jeg vet ingen som kan erstatte Occean i akkurat den rollen, etter at de solgte Kjelsrud Johansen. De utallige innleggene de er kjent for å komme til kan i såfall bli meningsløse.

            Men dette handler først og fremst om oss selv. Har tro på at vi kan ta dette på pur faen. Innsatsen var bra i går og nå håper jeg vi kan gå ut slik vi gjorde mot Godset og i 2.omgang mot rbk. Håper mobiliseringa slår til for fullt og at laget får en energiboost av det
            ..................

            Kommentar

            • Fugl1970
              Medlem
              Møteplager
              • May 2008
              • 99

              #7
              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Erling er vel ute med karantene her? Tipper vi får se samme lag som sist, med Moa inn for Erling og Jradi over på høyre.
              Erling står vel med kun to gule? (RBK og Viking)
              Last edited by Stray Cat; 30.08.2016, 06:15. Begrunnelse: Fiksa quote

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3373

                #8
                Det stemmer ifølge Soccerway står Erling med to gule mot Viking og RBK.

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2937

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  Gary innehar en større smartness enn Erling,
                  Jeg forstår ikke helt denne påstanden om at Knudtzon skal være så lite smart i løpene, og bare løpe rett fram. Var det du som framsatte denne påstanden for et par dager siden også? Jeg har da vitterlig observert Knudtzon på gjentatte diagonalløp, både mot og fra ballfører, avhengig av hvordan spissmakkeren løper (og en forventning om enten en pasning i bakrom eller retur fra et skudd). Han mangler et par vesentligheter som toppspiss, men akkurat smartnessen mener jeg er hans viktigste styrke i tillegg til arbeidsdisiplinen og den mye omtalte farta. Det blir gjentatt ofte fra flere at han bidrar til å strekke forsvaret, og å gjøre medspillerne spillbare.

                  Kommentar

                  • Gjedda
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Apr 2015
                    • 147

                    #10
                    Slagkraftige Mike Tyson sa at man har en plan helt til man får seg et hardt slag i trynet. Da er da bare å si good bye til den planen og omstille seg til den nye virkeligheten og belage seg på nok et motbakkeløp rent mentalt. Og er det noe vi har fått denne sesongen så er det ofte slag midt i fleisen i form av å få en baklengs og dermed måtte jage utligning. Jeg har ikke giddet å sjekke statistikken, men er rimelig sikker på at vi, selv om vi har scoret mye mål, har vært usedvanlig dårlig til å score første målet i årets sesong.

                    Likevel, uansett hvor dårlig vi er på det å score første målet. Det er vel fortsatt det som gjelder med hensyn til å velge startoppstillingen. Vi må vel fortsatt spille kortene som om dette er power poker, og det tilsier en aggressiv startoppstilling. Offensiv slagside må velges på bekostning av tryggere alternativ siden forventet nytteverdien av 3 poeng er så mye høyere enn forventet nytteverdi av 1 poeng.

                    Kommentar

                    • Rune
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2008
                      • 1229

                      #11
                      test

                      Edit: Får ikke til å slette innlegg.

                      Lykke til med mobiliseringen. Blir sikkert kanongøy. Hadde kommet over på feltet hvis jeg hadde kommet på kamp, men må prioritere familien på søndag.
                      Last edited by Rune; 31.08.2016, 13:12.
                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                      Kommentar

                      • nebbjævel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2009
                        • 511

                        #12
                        Detta er det vi er nødt for å gjøra, come rain come shine,
                        The Neville Brothers - Brother John / Iko Iko /Jambalaya On The Bayou / Do You Want To DanceRecorded Live: 5/4/1991 - Tipitinas - New Orleans, LAMore The Nev...

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2937

                          #13
                          Kokosnøtter! B-)

                          Kommentar

                          • 007
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2013
                            • 285

                            #14
                            Den 8/9-16 ble det bekreftet på https://fiks.fotball.no/OpenReports/Spillertropp.aspx at Francis Dickoh er spillerklar for LSK.

                            Det skal jo bety at han kan være med i troppen mot Odd til søndagen hvis Runar K. vil ha ham med.

                            Kommentar

                            • Kristian
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 690

                              #15
                              Hverken Origi eller Jradi i troppen etter krangel på trening. Da må det ha gått hardt for seg

                              Kommentar

                              • Tvilling
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 1472

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av 007
                                Den 8/9-16 ble det bekreftet på https://fiks.fotball.no/OpenReports/Spillertropp.aspx at Francis Dickoh er spillerklar for LSK.

                                Det skal jo bety at han kan være med i troppen mot Odd til søndagen hvis Runar K. vil ha ham med.
                                vet ikke status etter skaden med LSK2, men er vel kanskje tvilsomt om han er klar for kamp..?

                                Kommentar

                                • Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1472

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Kristian
                                  Hverken Origi eller Jradi i troppen etter krangel på trening. Da må det ha gått hardt for seg
                                  Hva er troppen til dagens kamp?

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3208

                                    #18
                                    I følge RB:

                                    Haraldur Bjørnsson
                                    Håkon Skogseid, Marius Amundsen, Frode Kippe, Simen Kind Mikalsen
                                    Erling Knudtzon, Marius Lundemo, Malaury Martin, Mohamed Ofkir
                                    Gary Martin, Tomas Malec

                                    Benken: Emil Ødegaard, Ifeanyi Mathew, Bonke Innocent, Ole Martin Rindarøy, Jørgen Kolstad, Sheriff Sinyan, Petter Mathias Olsen

                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kristian
                                      Hverken Origi eller Jradi i troppen etter krangel på trening. Da må det ha gått hardt for seg
                                      Hva har skjedd? En av historiens viktigste kamper, hver uke fremover, også blir to av lagets aller viktigste "utestengt" etter krangling..

                                      Kommentar

                                      • Tvilling
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 1472

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Folke

                                        Hva har skjedd? En av historiens viktigste kamper, hver uke fremover, også blir to av lagets aller viktigste "utestengt" etter krangling..
                                        De kan være skadet/syke også. La oss ikke konkludere før vi vet fakta.

                                        Kommentar

                                        Working...