STORMOBILISERING: Lillestrøm - ODD, søndag(11.09) kl. 18:00
Collapse
X
-
Her bør man heller fokusere på å redde plassen enn å straffe spillerne uten at det unnskylder dem på noen måte. Skulle dette føre til at vi rykker ned bør spillerne få sitte på tribunen resten av kontraktstiden med klubben.Kommentar
-
Fra rb.no:
Arnold Origi og Bassel Jradi er ikke med i LSK-troppen mot Odd. De er utestengt av disiplinære årsaker.
RB-sporten vet at de to LSK-spillerne havnet i håndgemeng etter en diskusjon under fredagens LSK-trening.
Sammenstøtet mellom spillerne var av så alvorlig karakter at LSK-trener Runar Kristinsson har valgt å sette begge spillerne ut av LSKs tropp til den meget viktige kampen mot Odd søndag kveld.
LSK-treneren bekrefter at Origi og Jradi ikke er med mot Odd.
– Spillerne havnet i bråk på trening, og de er derfor ikke med i troppen, sier Kristinsson.
Har kranglet før
Det er ikke første gang at Origi og Jradi havner i krangel på trening. Også i uka før kampen mot Aalesund var det en åpenlyst krangel mellom de to spillerne på trening.
Dette ligger på rb.no og er åpent for alle, så det burde være ok å sitere.
Elska þetta félagKommentar
-
Av en eller annen merkelig grunn, tror jeg faktisk vi slår Odd i dag!Elska þetta félagKommentar
-
Jeg er stuck i Oddworld, så ser kampen på stream, men den var klart ute.Kommentar
-
Ballen var sikkert ute, men dette laget får akkurat det det fortjener. Skammer meg over at klubben har falt ned på dette nivået, det er latterliggjøring av hele TL-produktet. Ingenting henger på greip, men i en stund kunne man i det minste våge å tro at vi hadde den samme flaksen og tilfeldighetene på vår side som i høstes i fjor.Kommentar
-
Det ser ut som ballen er ute. Men det kan uansett ikke brukes som bortforklaring på at klubben har havnet der den er. Forsvaret er som en sveitserost som det stort sett har vært i år og motstanderne trenger ikke mange sjanser for å score.Elska þetta félagKommentar
-
-
LSK har griseflaks hvis B/G ikke tar tre poeng i Sarpsborg, skal vi tro rapportene. Rosenborg har rundspilt Stabæk, men det lå litt i kortene at Stabæk skulle få med seg noe mot rbk. Vi får se til slutt.
Nå skulle Ivar Hoff prøve å få Arne Erlandsen inn i direktesendinga, han sitter ved siden av Hoffern på Åråsen. Jeg tviler på om Arne lar seg intervjue på direkten slik situasjonen er.Elska þetta félagKommentar
Kommentar