Gjør ikke styret noe etter denne kampen begynner jeg å mistenke at det er snakk om sabotasje.
STORMOBILISERING: Lillestrøm - ODD, søndag(11.09) kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Hadde 100kr på lsk u, stabæk u og vinger u. Faens bakenga i 85 min (sånn ståa er nu altså)Kommentar
-
Jeg har vært svært lite positiv til styre, trener og spillere i det siste, men dette er IKKE lagets feil. Dette er dommernes verk hele veien. Ubrukelige klovner. Første omgang var bra synes jeg, andre omgang er mindre bra.Last edited by Funchaloe; 11.09.2016, 19:46.Custodes
Contra o futebol moderno!👍 3Kommentar
-
Forrige kamp var det heller ikke lagets feil, men enkeltprestasjoner som ødela. Når er det egentlig lagets feil?👍 1Kommentar
-
Med edru dommerkvartett, hadde dette vært tre poeng til oss. Deres første og tredje var reine gavepakker fra Hobbitten & Co. Den fjerde hadde de aldri fått, om vi hadde ledet rettmessig 2-1. Vi spilte ingen stor kamp, men godkjent. Dette var verken Runars eller spillernes feil.👍 4Kommentar
-
Det er lagets feil når hovedgrunnen til at laget taper er at de spiller uten innsats og er rævva. Laget spilte god fotball i lengre perioder i dag. Jeg så en gnist i spillerne jeg ikke har sett på flere måneder. Dommerne hjelper Odd hele kampen. Ikke en tvil for meg at dommerne er skyld i at vi ryker på tap i dag.Custodes
Contra o futebol moderno!👍 2Kommentar
-
-
"Den var på strek" sa Fagermo, "men hva så du?"
"Vanskelig å se på bildene" sa kommentatoren.
Da lo og blunka Fagermo mens han gjorde grimaser som reint skulle tilsi at den ballen var ute.👍 1Kommentar
-
Hva sto det på banneret egentlig?---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
Kommentar