Noe alla "Unnskyldninger, arroganse og feighet. Styreleder må gå "
STORMOBILISERING: Lillestrøm - ODD, søndag(11.09) kl. 18:00
Collapse
X
-
👍 5Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Og i tillegg har vel litt apati sneket seg inn. De fleste ser nå hva som skjer, men det gjøres ingenting. Nå fremsto laget noe bedre syntes jeg, men i denne situasjonen holder ikke det.👍 4Kommentar
-
Jeg finner ikke ut hvordan jeg kommer meg til siste uleste innlegg i de forskjellige trådene (mobilversjon). Noen tips?👍 2Kommentar
-
Dette er en filleting i forhold til alt annet som skjedde i går - men kan keepere SERIØST konsentrere seg om sitt eget jævla hjørne? Hvis Ruud klarer å skru den over muren, GOOD FOR HIM. Men dersom han plasserer kula i KEEPERhjørne skal han være der! Forbanna unødvendig!!👍 2Kommentar
-
Ser at Runar var fornøyd med erstatteren i Björnsson vs. Origi. For meg så han ut som en tepose på strek. Ikke evner han å reagere på 1-2 målet. Den skal han ta. 3-2 målet er også svakt, da det er i keeperhjørnet. Utøver kardinalfeilen når han løfter ene beinet når skuddet går fordi han tror skuddet kommer over muren. Ble vel ikke satt på store prøver enn dette. Alt i alt en meget svak kamp av islendingen. Hadde forventet bedre.
Derfor finner jeg det snodig uttalelse at Runar var fornøyd med Björnsson i går.👍 2Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Om ballen var ute eller ikke blir egentlig ikke interessant. Situasjonen skulle ikke ført til mål.
For andre gang på et par minutter rett før pause ble vi kontret i senk. To min før målet, oppsto en liknende situasjon hvor vi hadde tømt nærmest hele laget og Odd var nære å skape en sjanse.
Dette er altså på et tidspunkt hvor vi ledet 1-0 og det var kort tid til pause. Spesielt i denne kampen var det svært viktig med en pauseledelse med tanke på trøkk både på tribunen og banen.
Taktisk galskap.
2.omg startet altfor feigt. Vi la oss bakpå og lot Odd få initiativet.
Og hvor faen er Bonke opp i alt dette? På benken. Helt utrolig!
👍 7Kommentar
Kommentar