Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Håper det blir et skikkelig opplegg med fordeling av billetter.
Det vil jo avgjøres i morgen om hvor mange billetter som vi kan vente oss. Blir det Molde, blir det tilnærmet lik likt, vi får litt flere enn Molde. Dersom det blir Hønefoss får vi mange
Det er jo greit nok at sesongkort, LSK-medlemmer og KFL-medlemmer får selvsagt førsteretten.
¨
Jeg har vært medlemm og støttet KFL siden starten og håper derfor jeg ikkse skal få lide under at jeg bor et stykke unna og må møte på en vanlig arbeidsdag kl 12 på åråsen for å få billett. Håper man samkjører medlemslister, sponsorer og sesongkortinnehavere og gir hver og en av disse rett til kun 1 billett og at dette blir sendt ut skriv om bestilling pr post. Det er mitt håp...
Kommentar