Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå som vi først er i finalen, tar jeg meg lov til å spørre...
... når billett fordelingen er bestemt (Molde - Hønefoss, TV2 18:55), hvor kan billetter kjøpes? Vil vel tro at de vanlige stedene selger, men siden ordet "finale" er med i spillet, kan det jo være no hokus pokus :wink:
Takk til spillerne og alle som sang ut søpla nok en gang. Sinsykt å se hele gamle sitta, hele feltet, hele RB tribuene og helle nye sitta stå og vinke farvel til søpla! Kodac moment... Fikk ei litta tår i øyekroken da gitt....
Må bare henge meg på alle lovordene om gutta, fansen og hele rammen rund denna matchen. Dette er i alle fall for min del en av de største opplevelser jeg har hatt med fugla. Kan vel bare toppes med og ta poklen på ullevåll nå. Takk til alle sammen
Ja, så blei det Molde i finalen da. Kan ikke akkurat si at jeg blei så veldig imponert over det Molde presterte i dag. Tror vi skal ha en god mulighet til å knuse dem!
Jeg var på nippet til å duppe av under kampen, Molde produserte riktig nok noen få sjanser i første, men andre omgang var ekstremt kjedelig. Molde prøver og Hønefoss måker vekk, at Molde ikke slår de mer overrasket meg, jeg ble veldig lite imponert over hva begge hadde å by på.
En gammel helt forsvant fra min "hall of fame" i dag morges.Sitter å ser Tv2 og ser først ekle Bondevik stå og proklamere at Lillestrøm blir lett match,det er jo greit ,men så kommer en av mine aller største helter Dennis Schiller og sier sorry Lillestrøm i finalen holder jeg med Molde.Hva er det for piss ,har han nag til Lillestrøm fordi fjotten Even Pikkerud ikke ville ha ham med videre.Skal et par kamper på Molde laget, hvor han ble borte i fotball norge ha satt seg mer i hjertet enn alle sesongene vi hadde sammen.Æsj jeg hater overfladiske spillere som ikke får klubbfølelse.Gi meg folk som Bukken og Werni som stadig forteller at det er kun LSK som gjelder.T.o.m Erlandsen som jeg var dritt lei av i fjor etter "medganssupporter"uttalelsen sin klatret på lista mi etter å ha sagt at han gjerne kom tilbake til LSK det , var jo bare en ordentlig klubb for han.Men det er klart ,det får jo bare meg til å ville vinne finalen enda mer.
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
Når Stian Hor nå sier at han er glad han skal møte oss i stedet for søpla så vil jeg vinne enda mer.For en deilig følelse det vill vært å sende Molde ned en divisjon i siste seriekamp og så tråkke på dem og vinne cupfinalen etterpå.
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
Kommentar