Faen, jeg kom igjennom, men da ble d tomt for batteri på telefonen, HELVETE!!!!!!!
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Helvete ass... Jeg kom igjennom etter en og halv time, men da sa de jo selfølgelig at det var utsolgt!! Typisk meg. Når blir resten lagt ut??Kommentar
-
Helvete ass... Jeg kom igjennom etter en og halv time, men da sa de jo selfølgelig at det var utsolgt!! Typisk meg. Når blir resten lagt ut??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisHelvete ass... Jeg kom igjennom etter en og halv time, men da sa de jo selfølgelig at det var utsolgt!! Typisk meg. Når blir resten lagt ut??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av PaddisHelvete ass... Jeg kom igjennom etter en og halv time, men da sa de jo selfølgelig at det var utsolgt!! Typisk meg. Når blir resten lagt ut??Kommentar
-
Da har det første rasshølet lagt ut billetter til salgs på svartebørsen. Han selger 4 billetter til 3600 kr. Hvor kommer han fra, jo fra Bergen. :twisted: :twisted: :twisted:
Cupfinale billetter
Beskrivelse
4 Cupfinale billetter ringside på Ullevål Stadion søndag den 6 November.
Kontakt
Navn Fredrik Bentzen
Epost Send epost
Telefon 41601911
Ønsker ikke kontakt med telefonselgere
Referanse 6159090
Adresse 5005 Bergen
Pris
Pris 3.600,-
Han har sikkert bevisst holdt linja, slik at vi ikke kommer igjennom
Hater Bergennei og neiKommentar
-
Dere kan jo gjette hvem som sov for lenge..
Skal ikke være så vanskeligå gjette!
Faen ass..Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av PaddisHelvete ass... Jeg kom igjennom etter en og halv time, men da sa de jo selfølgelig at det var utsolgt!! Typisk meg. Når blir resten lagt ut??
Noen satt 2,5 timer i kø og fikk ikke biletter, så 20 minutter senere får en som har ventet i 1,5 time kjøpe biletter.
Har ikke akkurat høy troverdighet til ticnet etter dette. Satt det 10 selgere med 200 biletter hver, og som svarte på telefon når de selv følte for det, og solgte til de selv var tomme ? Lukter litt dårlig håndtering her.Kommentar
-
Faens møkkasystem - ikke nok med at jeg aldri kom i gjennom - de åpnet søren meg salget for kl 1000. - jeg skulle prøveringe for å være sikker på at jeg hadde riktig nummer kl. 0955 - og da fikk jeg allerede beskjed av den ekledamestemmen om at det var alt for stor trafikk.
:evil:Votis subscribunt fata secundisKommentar
-
Yeeeeesssss jeg fikk billetter!!!!!!!! 4 stykker!!! I cola svingen! I kanari-fansen!!!!!
Fy faen så glad jeg er......!!!!!!
Noen andre heldige her eller? OLillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JeffersFaens møkkasystem - ikke nok med at jeg aldri kom i gjennom - de åpnet søren meg salget for kl 1000. - jeg skulle prøveringe for å være sikker på at jeg hadde riktig nummer kl. 0955 - og da fikk jeg allerede beskjed av den ekledamestemmen om at det var alt for stor trafikk.
:evil:
Uansett virker det som om salget har vært skikkelig bingo om man fikk biletter, hvor lenge man måtte vente osv...
Heldigvis har jeg Sesongkortet og KFL medlemskapet inntakt og betalt i desember 2004, så jeg føler meg ganske trygg på at jeg skal få tak i en bilett.
Jeg stoler på at LSK og KFL kommer frem til en rettferdig måte å fordele biletter på, og at jeg ihvertfall kommer forann i køen, i forhold til de 1500 som meldte seg inn i kfl den siste mnd.
Det er vel en helvetes jobb, men hvis man hadde vasket medlemslistene slik at man kun kan kjøpe en bilett hver, selv om man skulle være medlem av både lsk og kfl og sesongkortinnehaver, så er det kanskje nok til alle ?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av msl42Noen som har lagt seg i kø utenfor åråsen allerede??? driver og vurderer jeg.. tar med noen kasser øl og sovepose....
Så alle venner møt opp.eLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
-
-
er så latterlig at sponsorer skal ha så mye.. synes tribunen skulle vært delt i 2 1 side til molde 1 til lillestrøm så kan klubben deale så mye det vill.. det er jo trosalt en fotball fest for supportere ikke noen andre som ikke følger med på fotball en gang.. latterlig.Kommentar
Kommentar