Ser ut som om det er kun tidspungtet for betalt medlemskap som har noe å si.
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av RexRodny
Ser ut som om det er kun tidspungtet for betalt medlemskap som har noe å si.
Hjelper ikke å stå som medlem i alle år, hvis man ikke betaler.
Men jeg forstår at man føler seg snytt hvis man ikke får billett til tross for mange år og mange kroners støtte. Føler meg ikke sikker jeg, selv om jeg har vært medlem i mange år, og betalte før seriestart.
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Muligens neste års utgave av drakta, bærer ikke en drakt full av blå,oransje osv farger med stolthet.
Lag en skikkelig drakt Lsk og øk salget av drakter enormt, lag noe lignende trøndras fine drakt :lol: og selg en håndfull!Kommentar
-
Noen som veit hvor mange som har sesongkort blant KFL da?? For sånn som jeg forstår det så må disse handle billett på sesongkort-kvota, og da vil det bli flere billetter til oss idioter uten sesongkort??
Forstår jeg rett eller er jeg helt på jorde??Kommentar
-
Nå må ikke folk ta helt av i negativ retning pga av denne ekstrautgiften en slik cupfinale-pakke medfører for oss supportere. Se på det heller som en flott anledning å skaffe seg en (eller 2, da) suvenir fra finalen de ellers ikke ville ha skaffet seg.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
helt enig med deg Mr. Jordbakke, men det er litt kjipt for dem som kanskje har en stor familie, og skal ha med hele familien (som det var siktet til tidligere i tråden) det burde kanskje ha vært en annen måte å få solgt disse produktene på? tror allikevel at mange hadde kommet til å kjøpe de, men en fin miks mellom gammelt og nytt er "helmaks" 8)Forza fugla!Kommentar
-
Neste år skaffer jeg meg nok Sessongkort på kfl feltet så tidlig så mulig før jul.
Var vel litt billigere en rett før sessongen da for et sessongkort.
Da hadde man jo uansett vært ganske sikret, verste at jeg var veldig nære på å kjøpe det før sessongen uansett.
Da hadde jo det ikke vært noe problem
sitter å hakker tenner.
men har trua.
far som er LSK medlem, så får true ham til å stå i kø å kjøpe bilett på lsk kvota til meg. hvis jeg ikke får på kfl kvotaFugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
Vi er 5 i min familieNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NecriteNeste år skaffer jeg meg nok Sessongkort på kfl feltet så tidlig så mulig før jul.
Var vel litt billigere en rett før sessongen da for et sessongkort.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeNå må ikke folk ta helt av i negativ retning pga av denne ekstrautgiften en slik cupfinale-pakke medfører for oss supportere. Se på det heller som en flott anledning å skaffe seg en (eller 2, da) suvenir fra finalen de ellers ikke ville ha skaffet seg.Kommentar
-
Blir nok nødt til å holde meg hjemme de siste kampene i serieen, for å spare penger til cupfinale billett.... Er det det LSK er ute etter?? Minst mulig folk på tribunene i serien, for å tjene mest mulig på effekt salg..... Blei en smule oppgitt nå ja.....BUSKERUDS VERSTEKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av petterBillettene på Cola øvre er nummerte.
PetterSuper KanarisKommentar
-
For mitt vedkommende tror jeg nok det er andre ting enn BARE billett- og supporterartikkelutgifter som blir gjellende cupfinalehelgen. Det sakl festes, det skal drikkes, det skal synges og gjett om vi skal ha det gøy?!! Jeg har ihvertfall snakket med rektor på skolen om å avspassere 7.november. Tror det trengs - uansett kamputfall!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterBillettene på Cola øvre er nummerte.
Petter
Iflg lsk-lista blir det Unummerert!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeOpprinnelig skrevet av petterBillettene på Cola øvre er nummerte.
Petter
Iflg lsk-lista blir det Unummerert!
Det offisielle er at det blir nummerert.
PetterKommentar
Kommentar