Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg synes at KFL styret bør gå ut å si noe her.
Kan se for meg kaoset der noen sjeler insisterer på sitteplassen sin, selv om den er midt i der folk vil stå.
feks noe slikt: Cola nedre; her sitter folk. Cola øvre: her står vi.
Så vidt jeg har fått med meg er det oppfordret til at de som ønsker å stå, samles i øvre cola, dvs. Kanari-Fansen. KFL organiserer tribunelivet i Cola den dagen, ergo ligger det i kortene at det blir stående i hvert fall i øvre.
Det kaoset med at noen sjeler insiterer på sitteplassen sin, vil ikke skje. De vil bare pent måtte føye seg etter hva de 99,9% andre på tribunedelen ønsker, nemlig å stå.
Såpass skjønte jeg Hvis f.eks er medlem nr. 1211 betyr det at man var nr. 1211 som betalte i 2005?
Tipper det betyr at du var nr 1211 som meldte seg inn i KFL fra starten av.
Evt med det forbehold at det har blitt noen huller som har blitt fullt opp etterhvert.
iL og Fugla: Hva mener dere med at medlemsnummera ikke er tilfeldig? I julepresang i fjor meldte jeg inn en familie på fire: Alle sammen fikk forskjellige medlemsnummer, og tre av de fire fikk "lavere" medlemsnummer enn meg som blei medlem tidligere. For meg virker det da som det er nokså tilfeldig hvilket nummer man ender opp med (litt sånn som i fylla, hø hø), at Jan bare fyller inn folk der hvor det er ledige nummer.
iL og Fugla: Hva mener dere med at medlemsnummera ikke er tilfeldig? I julepresang i fjor meldte jeg inn en familie på fire: Alle sammen fikk forskjellige medlemsnummer, og tre av de fire fikk "lavere" medlemsnummer enn meg som blei medlem tidligere. For meg virker det da som det er nokså tilfeldig hvilket nummer man ender opp med (litt sånn som i fylla, hø hø), at Jan bare fyller inn folk der hvor det er ledige nummer.
da aventer jeg en uttalse fra Jan
hadde vært kult om man rykka opp da, så kunne jeg sluppet å være så flau over nummeret mitt
I følge en av capoene i kfl skal det være 3 forsanger/ståfelt på øvre cola og to på nedre, altså blir det stående både oppe og nede. De midtre seksjonene ihvertfall.
AAH! Venter på brev. Får jeg ikke brev går jeg seriøst å henger meg! Vil ikke gå glipp av denne muligheten til å oppleve tribunestemning på sitt ypperste, og ikke minst bøtta som vi skal løfte til slutt!
Må vi som har ssongkort kjøpe billetter på øvre cola?!?! det blir liksom jævlig dyrt... synes det stinker lang vei av hele dette opplegget med biletter jeg....og det er ikke kanari-fansen eller lsk sin skyld... det er nff som har stelt i stand dette. de gjir liksom 10 000 billetter til sponsorer! det virker som nff hater suporere og liv på tribunen. skal sende e-post till nff. jævla drittsekker........
Alle har nummererte plasser, kanskje litt kjipt men greit nok, det viktigste er at ALLE står! hvis 70% står sier d seg selv at de 30 andre må stå for å kunne se no... så alle kommer til å stå i cola svingen!
Noen her som har peiling på når disse brevene blir/ble sendt ut..og når dem eventuelt bør ligge i postkassa?
Jeg elsker postmannen min. Det lå fem hyggelige brev og ventet i postkassa i dag, i tillegg til 25000 kroner fra kemneren. :-) Dermed får også jeg råd til å kjøpe billettpakker. Hvis du ikke har fått noe brev ennå, ligger du tynt an. :cry:
Det lå fem hyggelige brev og ventet i postkassa i dag. Hvis du ikke har fått noe ennå, ligger du tynt an. :-) :cry:
Dette blir for bombastisk. Vi veit jo ikke om alle blir postlagt samme dag. Ut fra det vi sjølv fikk i posten i dag så tipper jeg at kanskje bare sesongkort- og LSK-folket har fått, mens KFL-folket må vente enda en dag. Er det noen med KUN KFL-medlemskap som har fått brev i dag?
Kommentar