Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

Opprinnelig skrevet av Gullars
    Syns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?
    For å hindre spredning så er det jo ikke noe problem med mindre du kommer seint, å få plasser ved siden av hverandre i et unummerert system. Det er derimot verre å få sitte hvor du vil. Kanskje er det bare mulig i ytterkantene på nedre Cola.
    RoyVaadal.

Kommentar

• andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

Syns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?
      Definitivt ikke. Det kommer til være mange "arrangører" fra KFL på Ullevaal den dagen, og disse vil være enkle å få øye på i sine sorte arrangørgensere/t-skjorter (brrrr). Disse vil sørge for at blant annet du garantert får stå sammen med dine kjære. Hvis det f. eks. skulle vise seg at det har havna et gjeng med feststemnte Kanaris over plassene "dine", vil dere helt sikkert bli henvist til et vel så bra sted hvor dere alle kan sitte sammen. Nøkkelordene for alle er vel uansett tidlig oppmøte.
      TS05 - Felt C

Kommentar

• Ultras_2013
        Medlem
        Hoffnarr
        • Aug 2005
        • 46

hvis man har fått brev fra kfl trenger man da og møte opp kl 9 i morgen, eller går det ann og møte litt seinere og fortsatt være sikra billett

Kommentar

• guldhaug
          Medlem
          Møteplager
          • Apr 2005
          • 77

Det du kan gjøre da er å ta med deg den flokken du har med unger å finne dere ett sted der dere kan stå sammen. Hvis ikke andre står på plassene sine, hvorfor skal du? Det er jo bare å stille seg der det er ledig hvis alle gjør det.

Var litt sen der så jeg :lol:
          ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

Support UFC

Kommentar

• andee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 1191

Opprinnelig skrevet av Ultras_2013
            hvis man har fått brev fra kfl trenger man da og møte opp kl 9 i morgen, eller går det ann og møte litt seinere og fortsatt være sikra billett
            Trenger ikke møte opp på Sportshuset klokka 09.00 for å være sikra billett, men kan sikkert lønne seg å være der i veldig god tid før 18.00. Er vel noe sånt som rundt fire og et halvt tusen billetter som skal selges der i mårra.
            TS05 - Felt C

Kommentar

• ketil
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Feb 2004
              • 246

Ja! Da synes jeg du skal prøve å få plasser på sidene. KFL-feltet, bør etter min oppfatning, være der for de som skal synge. Når det er sagt er vel ikke folk demoner...

Kommentar

• andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

Opprinnelig skrevet av guldhaug
                Guldhaug: Åssen har du greid det kunststykket å joine Team Scooter uten å kunne touch?

Opprinnelig skrevet av ketil
                Ja! Da synes jeg du skal prøve å få plasser på sidene. KFL-feltet, bør etter min oppfatning, være der for de som skal synge. Når det er sagt er vel ikke folk demoner...
                Øvre Cola vil ha tre forsangerfelter: Ett på midten, og ett litt nærmere i hver av svingene. Folk må absolutt ikke tro at de kan sitte eller la vær å synge i svingene i øvre Cola! Det hørtes kanskje litt nazi ut, men meninga var å ikke gi folk feil forventninger. Folk som vil stå og synge sammen med familie/venner bør møte opp tidlig. Etter at alle bussene fra Lillestrøm er ankommet Ullevaal er det ikke sikkert Øvre Cola er like oversiktlig lenger.
                TS05 - Felt C

Kommentar

• Gussi
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2005
                  • 56

Da kom det ikke noe brev til meg.... og jeg betalte medlemskapet 22.mai.. så da gå kvota tydeligvis forran denna datoen..

det jeg dog ikke skjønner er hvorfor det ikke er opplyst hvor mange biletter kfl har fått og hvor kvota går...
                  *BRASSEBERGET* - NEDRE FELT C

Kommentar

• LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

Ja.
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• guldhaug
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Apr 2005
                      • 77

Opprinnelig skrevet av andee
                      Guldhaug: Åssen har du greid det kunststykket å joine Team Scooter uten å kunne touch?:
                      Det går vel ikke på skriveferdigheter?? :lol:

Support UFC

Kommentar

• Gullars
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 355

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                        Ja.
                        Men du er kanskje ikke mer en 12 år heller. (ikke at det er noe gæli i det, men kanskje ikke deg jeg bryr meg mest om når det gjelder dette)

Kommentar

• guldhaug
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Apr 2005
                          • 77

Ja.
                          Men du er kanskje ikke mer en 12 år heller. (ikke at det er noe gæli i det, men kanskje ikke deg jeg bryr meg mest om når det gjelder dette)
                          Er ikke urimelig, men det går ann å være fleksibel, finn deg en plass der dere kan stå sammen, selv om det ikke er plassene deres. Du kan jo sikkert stå midt blant diehards med unga dine, men jeg ville kanskje funnet en annen plass å stå . Hvis du absolutt ikke vil stå midt i gryta da?

Support UFC

Kommentar

• andee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 1191

Opprinnelig skrevet av andee
                            Guldhaug: Åssen har du greid det kunststykket å joine den særs intelligente undergruppa Team Scooter uten å kunne touch?:
                            Det går vel ikke på skriveferdigheter?? :lol:
                            Nei, så lenge du ikke tukler med kjernestrategien om å bevare litt pro anti-casual digitalitet, så skal vi se gjennom fingrene på touchferdighetene dine. Glem heller ikke at vi er ei muntermangsomhetsorientert undergruppe. Resten får vi ta på pm, ellers vanker det vel fortjente advarsler.

Gullars: Du kommer til få stå sammen med dine nærmeste, det må du ikke tenke på.

Edit: ikke lov til å tenke koffert samtidig mens du leser den siste linja der.
                            TS05 - Felt C

Kommentar

• Mikael
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Oct 2005
                              • 203

Opprinnelig skrevet av lsk og lfc 4 ever
                              Jeg betalte i desember og jeg har ikke fått brev. Tvillingbroren min fikk det og vi betalte samtidig, vi har samme adresse og. Får håpe jeg får det i morgen, hvis ikke er det enten KFL eller posten som har gjort en feil... Hvis ikke jeg får det i morgen må noen i KFL-styret hjelpe meg.

Fikk brev i dag!
                              Forza fugla!

LSK for evig og alltid

Kommentar

• Ranakanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 501

Jaja, fikk ikke brev i dag eller, men det var da muligens som forventet når man ikke betaler medlemskap tidlig nok(betalte til kvarten mot stabæk). Så svartbørs here i come. Til tullevåll skal jeg, koste hva det koste vil.

Ellers må jeg få si att personene som styrer og steller i KFL har gjort en utmerket jobb når det gjelder cupfinalen. Stå på videre folkens.

Kommentar

• Gullars
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 355

Ja.
                                  Er ikke urimelig, men det går ann å være fleksibel, finn deg en plass der dere kan stå sammen, selv om det ikke er plassene deres. Du kan jo sikkert stå midt blant diehards med unga dine, men jeg ville kanskje funnet en annen plass å stå . Hvis du absolutt ikke vil stå midt i gryta da?
                                  Helt enig, fins det andre plasser litt i utkanten er det greit. fins det ikke krever jeg heller plassene mine, en å splitt små barn til å sitte hver for seg rundt på tribunen.. Det jeg prøver å poengtere, er at noen her inne sier at alle må drite i plassene sine, og stå der det er ledig.. syns bare det er litt drøyt å påstå.. ja, det passer for noen, men ikke for alle..

Kommentar

• Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

Jeg betalte medlemskap i LSK den 2. Mars og medlemskap i Kanari-fansen første hjemmekamp. Jeg har ikke fått noe brev i posten, vil det si at jeg ikke får billett, vil det si at jeg ikke får billett som Kanari-fans-medlem eller? Det er jo litt dumt om en del fans som ikke får brev ikke får kjøpt billett i morgen, så legger de ut de resterende billettene senere, og da er det førstemann til mølla? Jeg er muligens litt hysterisk, men håper på et positivt svar
                                    Lauken er vår venn!

Kommentar

• guldhaug
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Apr 2005
                                      • 77

Helt enig, fins det andre plasser litt i utkanten er det greit. fins det ikke krever jeg heller plassene mine, en å splitt små barn til å sitte hver for seg rundt på tribunen.. Det jeg prøver å poengtere, er at noen her inne sier at alle må drite i plassene sine, og stå der det er ledig.. syns bare det er litt drøyt å påstå.. ja, det passer for noen, men ikke for alle..
                                      Som sagt tidligere i tråden av andee, vil det være mange arrangement ansvarlige som vil "guide" folk. Bare kom på stadion med ett åpent sinn, så ordner alt seg. Det ordner seg alltid for snille gutter

Support UFC

Kommentar

• andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                        Jeg betalte medlemskap i LSK den 2. Mars og medlemskap i Kanari-fansen første hjemmekamp. Jeg har ikke fått noe brev i posten, vil det si at jeg ikke får billett, vil det si at jeg ikke får billett som Kanari-fans-medlem eller? Det er jo litt dumt om en del fans som ikke får brev ikke får kjøpt billett i morgen, så legger de ut de resterende billettene senere, og da er det førstemann til mølla? Jeg er muligens litt hysterisk, men håper på et positivt svar
                                        Betalte du LSK-medlemskapet ditt 2. mars skal du kjøpe billett på LSK-kvota. Jan E. Jensen (medlemsansvarlig i KFL) har sikkert sett navnet ditt i KFL-registeret, men ettersom du er medlem av LSK skal du ikke handle billett på KFL-kvota, og dermed heller ikke fått brev. Brev skulle du derimot ha fått av LSK, og har du ennå ikke fått det bør du ta en telefon dit.
                                        TS05 - Felt C

Kommentar

• kanarijenta89
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • May 2005
                                          • 48

Opprinnelig skrevet av Gussi
                                          Da kom det ikke noe brev til meg.... og jeg betalte medlemskapet 22.mai.. så da gå kvota tydeligvis forran denna datoen..

det jeg dog ikke skjønner er hvorfor det ikke er opplyst hvor mange biletter kfl har fått og hvor kvota går...
                                          ikke no på meg heller.. tatt ut penger og alt=P betalte litt før 22.mai.. kanskje bruke dem på plankebytur istedet.. men litt kjipt med sånne turer når man er under fylte 18..:P

Kommentar

Working...