Opprinnelig skrevet av Gullars
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
RoyVaadal. -
Opprinnelig skrevet av GullarsSyns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?TS05 - Felt CKommentar
-
hvis man har fått brev fra kfl trenger man da og møte opp kl 9 i morgen, eller går det ann og møte litt seinere og fortsatt være sikra billettKommentar
-
Det du kan gjøre da er å ta med deg den flokken du har med unger å finne dere ett sted der dere kan stå sammen. Hvis ikke andre står på plassene sine, hvorfor skal du? Det er jo bare å stille seg der det er ledig hvis alle gjør det.
Var litt sen der så jeg :lol:..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"
Support UFCKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Ultras_2013hvis man har fått brev fra kfl trenger man da og møte opp kl 9 i morgen, eller går det ann og møte litt seinere og fortsatt være sikra billettTS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av guldhaugVar litt sen der så jeg :lol:
Opprinnelig skrevet av ketilJa! Da synes jeg du skal prøve å få plasser på sidene. KFL-feltet, bør etter min oppfatning, være der for de som skal synge. Når det er sagt er vel ikke folk demoner...TS05 - Felt CKommentar
-
Da kom det ikke noe brev til meg.... og jeg betalte medlemskapet 22.mai.. så da gå kvota tydeligvis forran denna datoen..
det jeg dog ikke skjønner er hvorfor det ikke er opplyst hvor mange biletter kfl har fått og hvor kvota går...*BRASSEBERGET* - NEDRE FELT CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GullarsSyns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av andeeOpprinnelig skrevet av guldhaugVar litt sen der så jeg :lol:..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"
Support UFCKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av GullarsSyns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GullarsOpprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av GullarsSyns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"
Support UFCKommentar
-
Opprinnelig skrevet av guldhaugOpprinnelig skrevet av andeeOpprinnelig skrevet av guldhaugVar litt sen der så jeg :lol:
Gullars: Du kommer til få stå sammen med dine nærmeste, det må du ikke tenke på.
Edit: ikke lov til å tenke koffert samtidig mens du leser den siste linja der.TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av lsk og lfc 4 everJeg betalte i desember og jeg har ikke fått brev. Tvillingbroren min fikk det og vi betalte samtidig, vi har samme adresse og. Får håpe jeg får det i morgen, hvis ikke er det enten KFL eller posten som har gjort en feil... Hvis ikke jeg får det i morgen må noen i KFL-styret hjelpe meg.
Fikk brev i dag!Forza fugla!
LSK for evig og alltidKommentar
-
Jaja, fikk ikke brev i dag eller, men det var da muligens som forventet når man ikke betaler medlemskap tidlig nok(betalte til kvarten mot stabæk). Så svartbørs here i come. Til tullevåll skal jeg, koste hva det koste vil.
Ellers må jeg få si att personene som styrer og steller i KFL har gjort en utmerket jobb når det gjelder cupfinalen. Stå på videre folkens.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av guldhaugOpprinnelig skrevet av GullarsOpprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av GullarsSyns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?Kommentar
-
Jeg betalte medlemskap i LSK den 2. Mars og medlemskap i Kanari-fansen første hjemmekamp. Jeg har ikke fått noe brev i posten, vil det si at jeg ikke får billett, vil det si at jeg ikke får billett som Kanari-fans-medlem eller? Det er jo litt dumt om en del fans som ikke får brev ikke får kjøpt billett i morgen, så legger de ut de resterende billettene senere, og da er det førstemann til mølla? Jeg er muligens litt hysterisk, men håper på et positivt svarLauken er vår venn!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GullarsHelt enig, fins det andre plasser litt i utkanten er det greit. fins det ikke krever jeg heller plassene mine, en å splitt små barn til å sitte hver for seg rundt på tribunen.. Det jeg prøver å poengtere, er at noen her inne sier at alle må drite i plassene sine, og stå der det er ledig.. syns bare det er litt drøyt å påstå.. ja, det passer for noen, men ikke for alle....::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"
Support UFCKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Jeg betalte medlemskap i LSK den 2. Mars og medlemskap i Kanari-fansen første hjemmekamp. Jeg har ikke fått noe brev i posten, vil det si at jeg ikke får billett, vil det si at jeg ikke får billett som Kanari-fans-medlem eller? Det er jo litt dumt om en del fans som ikke får brev ikke får kjøpt billett i morgen, så legger de ut de resterende billettene senere, og da er det førstemann til mølla? Jeg er muligens litt hysterisk, men håper på et positivt svarTS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GussiDa kom det ikke noe brev til meg.... og jeg betalte medlemskapet 22.mai.. så da gå kvota tydeligvis forran denna datoen..
det jeg dog ikke skjønner er hvorfor det ikke er opplyst hvor mange biletter kfl har fått og hvor kvota går...Kommentar
Kommentar