Gjort en sånn fin jobb til nå, men nå skal den bagatellen der ødelegge hele driten. Blir forbanna om det ikke blir unummererte plasser.
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
:roll: blir småforvirra jeg nå.
Oppe-nede, sitte-stå, nummer- ikke nummer. flag-ikke flag osv. Står ikke på engasjemanget til folk her i alle fall. he he Men det er jo positivt da. Tror jeg bare aventer hele greia jeg og møter opp på cola og ser hva som skjer. :?¤Fugl i Oslo¤Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MattiGjort en sånn fin jobb til nå, men nå skal den bagatellen der ødelegge hele driten. Blir forbanna om det ikke blir unummererte plasser.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av MattiGjort en sånn fin jobb til nå, men nå skal den bagatellen der ødelegge hele driten. Blir forbanna om det ikke blir unummererte plasser.
Regner med at Petter mente at alle skal gå til sine nummererte plasser og stå der...eller....tror det hadde vært greit og vite for alle her inne......
Stått sammen i 20 år? ok...kan ikke skjønne at du ikke gjorde som oss. Samla alle medlemskap og kjøpte alle samla.....Alt for fugla......
TorgeirKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KongenOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av MattiGjort en sånn fin jobb til nå, men nå skal den bagatellen der ødelegge hele driten. Blir forbanna om det ikke blir unummererte plasser.
Regner med at Petter mente at alle skal gå til sine nummererte plasser og stå der...eller....tror det hadde vært greit og vite for alle her inne......
Stått sammen i 20 år? ok...kan ikke skjønne at du ikke gjorde som oss. Samla alle medlemskap og kjøpte alle samla.....Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondPetter og kfl har sikkert ikke lov til å si at det er unnumererte billetter siden det egentlig er nummererte billetter
I forhold til en avstemning så er det også klart at det ikke handler om et 50/50-skille i forhold til hva som vil fungere i praksis. Det skal svært få personer til før nummereringssystemet kollapser. Etter min mening er det veldig uproft av Kanari-Fansen å satse på nummererte plasser. Det er jo den åpenbart dårligste løsningen, særlig ettersom de aller fleste billettene selges enkeltvis og mulighetene for å komme sammen med de man helst ønsker er mye mindre enn på andre nummererte opplegg der man enkelt kan kjøpe mange billetter samla.
Det er to bekymringer hos de som ønsker nummerering:
- KFL er bekymra for at sangfolket og Tifo-folket ikke blir fornuftig spredd.
- Andre er bekymra for at de ikke får plasser samla.
Det første problemet løses greit ved at de sørger for å være tidlig ute. Det andre problemet løses ved at alle i flokken går inn samla og ikke er veldig seint ute.
De som har bekymringer for at de ikke kan være sammen med dem de helst ønsker, har ingen løsning, hvis det blir nummerering.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av KongenOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av MattiGjort en sånn fin jobb til nå, men nå skal den bagatellen der ødelegge hele driten. Blir forbanna om det ikke blir unummererte plasser.
Stått sammen i 20 år? ok...kan ikke skjønne at du ikke gjorde som oss. Samla alle medlemskap og kjøpte alle samla.....Alt for fugla......
TorgeirKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalOpprinnelig skrevet av King_RaymondPetter og kfl har sikkert ikke lov til å si at det er unnumererte billetter siden det egentlig er nummererte billetter
Som betyr at nedre er sittefelt men LSK ønsker at alle står der også.LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalDet er to bekymringer hos de som ønsker nummerering:
- KFL er bekymra for at sangfolket og Tifo-folket ikke blir fornuftig spredd.
- Andre er bekymra for at de ikke får plasser samla.
Det første problemet løses greit ved at de sørger for å være tidlig ute.TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hOpprinnelig skrevet av RoyVaadalKFL har sagt helt tydelig i skrivet sitt at både øvre og nedre Cola er ståplasser. Det blir like feil i forhold til at billettene egentlig er sitteplasser.
Som betyr at nedre er sittefelt men LSK ønsker at alle står der også.
KUN STÅPLASSER BEGGE STEDER !!!
Fra NFF sin side så er det heller ingen tvil om at både nedre og øvre er tiltenkt å være sitteplasser, uten at vi kommer til å bry oss om det.RoyVaadal.Kommentar
-
Saken er vel den at KFL ØNSKER AT ALLE STÅR, Mens LSK/nff har "godtatt" at KFL går ut å sier at ØVRE skal man STÅ, mens NEDRE kan man SITTE.
KFL VIL HA STÅPLASSER I HELE COLA-
Jeg har plass nede ettersom jeg skal hjelpe til med TIFO der, og jeg står. Uaktuellt å sitte, uansett hvor mye de bak meg syter vis det blir syting.
VI SKAL STÅ, OG VI SKAL SYNGE!
FORZA FUGLA ALEZ ALEZ ALEZ!Kommentar
-
Skulle tro det viktigste var og synge.Er det norgesmesterskap i mannskor? 8)
Jeg for min del gir f.... i hvem jeg står ved siden av bare jeg for sett kampen. Fokuset er på banen uansett.
Det som er poenget mitt er at her har vi fått hver vår billett med en ståplass hver. Så blir det sånn at de som kommer seg på de 1st bussa som får de beste plassa.
Blir vel en del som kommer til og droppe festen i Lilllestrøm og drar rett til ullevål..... :cry:Alt for fugla......
TorgeirKommentar
-
På skrivet som landa i postkassa står det svart på gult at det er :
KUN STÅPLASSER BEGGE STEDER!!
Og da er vi vel ferdig med den diskusjonen 8)
Cupen skal hjem!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisPå skrivet som landa i postkassa står det svart på gult at det er :
KUN STÅPLASSER BEGGE STEDER!!
Og da er vi vel ferdig med den diskusjonen 8)
Cupen skal hjem!
Fåreslår at Petter tar det siste ordet her og så forholder vi oss til det 8)Alt for fugla......
TorgeirKommentar
-
Kommentar
-
Da er 4 stk. billetter hentet ut på familiemedlemskapet mitt.
Ullevaal...Here We Come.....
Men hva skjer? Det var jo ikke ett menneske i shopen omtrent i hele dag....FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
Kommentar