Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Matti
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 895

Gjort en sånn fin jobb til nå, men nå skal den bagatellen der ødelegge hele driten. Blir forbanna om det ikke blir unummererte plasser.

Kommentar

• Maximus
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Sep 2005
      • 100

:roll: blir småforvirra jeg nå.
      Oppe-nede, sitte-stå, nummer- ikke nummer. flag-ikke flag osv. Står ikke på engasjemanget til folk her i alle fall. he he Men det er jo positivt da. Tror jeg bare aventer hele greia jeg og møter opp på cola og ser hva som skjer. :?
      ¤Fugl i Oslo¤

Kommentar

• King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

Opprinnelig skrevet av Matti
        Gjort en sånn fin jobb til nå, men nå skal den bagatellen der ødelegge hele driten. Blir forbanna om det ikke blir unummererte plasser.
        Petter og kfl har sikkert ikke lov til å si at det er unnumererte billetter siden det egentlig er nummererte billetter, men på tribunen bestemmer fansen og da steller man seg der man føler for. Kommer det noen å krever plassen sin så er det bare å si at du ble jaget bort fra din opprinnelig plass av folk som nektet å flytte seg fordi dem ville stå sammen med de personene dem har stått sammen med på lsk kamper de siste 20 årene, og da har sannsynligvis de som vil ha plassen "sin" har forståelse for dette å gå å finne seg en annen plass.
        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Kongen
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Nov 2004
          • 27

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Petter og kfl har sikkert ikke lov til å si at det er unnumererte billetter siden det egentlig er nummererte billetter, men på tribunen bestemmer fansen og da steller man seg der man føler for. Kommer det noen å krever plassen sin så er det bare å si at du ble jaget bort fra din opprinnelig plass av folk som nektet å flytte seg fordi dem ville stå sammen med de personene dem har stått sammen med på lsk kamper de siste 20 årene, og da har sannsynligvis de som vil ha plassen "sin" har forståelse for dette å gå å finne seg en annen plass.
          Det skal bli morro og se når de siste bussa annkommer Ullevål. Alle har gått inn på "sine innganger(eller blir det en inngang, siden alle vill til midten)".Vi kommer inn og blir dytta ut mot sidene....Det totale kaos er i gang.....

Regner med at Petter mente at alle skal gå til sine nummererte plasser og stå der...eller....tror det hadde vært greit og vite for alle her inne......

Stått sammen i 20 år? ok...kan ikke skjønne at du ikke gjorde som oss. Samla alle medlemskap og kjøpte alle samla.....
          Alt for fugla......
          Torgeir

Kommentar

• King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

Opprinnelig skrevet av Kongen
            Det skal bli morro og se når de siste bussa annkommer Ullevål. Alle har gått inn på "sine innganger(eller blir det en inngang, siden alle vill til midten)".Vi kommer inn og blir dytta ut mot sidene....Det totale kaos er i gang.....

Regner med at Petter mente at alle skal gå til sine nummererte plasser og stå der...eller....tror det hadde vært greit og vite for alle her inne......

Stått sammen i 20 år? ok...kan ikke skjønne at du ikke gjorde som oss. Samla alle medlemskap og kjøpte alle samla.....
            Har ikke stått sammen med noen i 20 år, men det er det man kan si hvis noen begynner å sutre over at du står på plassen min. Hvis du er veldig opptatt av å få plassen du har betalt for så vil jeg ikke anbefale deg å komme sist inn på stadion...
            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

Petter og kfl har sikkert ikke lov til å si at det er unnumererte billetter siden det egentlig er nummererte billetter
              Nei, dette resonnementet fungerer ikke. KFL har sagt helt tydelig i skrivet sitt at både øvre og nedre Cola er ståplasser. Det blir like feil i forhold til at billettene egentlig er sitteplasser.

I forhold til en avstemning så er det også klart at det ikke handler om et 50/50-skille i forhold til hva som vil fungere i praksis. Det skal svært få personer til før nummereringssystemet kollapser. Etter min mening er det veldig uproft av Kanari-Fansen å satse på nummererte plasser. Det er jo den åpenbart dårligste løsningen, særlig ettersom de aller fleste billettene selges enkeltvis og mulighetene for å komme sammen med de man helst ønsker er mye mindre enn på andre nummererte opplegg der man enkelt kan kjøpe mange billetter samla.

Det er to bekymringer hos de som ønsker nummerering:
              - KFL er bekymra for at sangfolket og Tifo-folket ikke blir fornuftig spredd.
              - Andre er bekymra for at de ikke får plasser samla.

Det første problemet løses greit ved at de sørger for å være tidlig ute. Det andre problemet løses ved at alle i flokken går inn samla og ikke er veldig seint ute.

De som har bekymringer for at de ikke kan være sammen med dem de helst ønsker, har ingen løsning, hvis det blir nummerering.
              RoyVaadal.

Kommentar

• Kongen
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Nov 2004
                • 27

Opprinnelig skrevet av Kongen

Har ikke stått sammen med noen i 20 år, men det er det man kan si hvis noen begynner å sutre over at du står på plassen min. Hvis du er veldig opptatt av å få plassen du har betalt for så vil jeg ikke anbefale deg å komme sist inn på stadion...
                Det med 20 år var vel ikke deg, men det du mener er at alle skal stille seg i busskø og drite i alle arangementene som er i Lillestrøm denne morgenen?
                Alt for fugla......
                Torgeir

Kommentar

• Do'h
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 1891

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                  Petter og kfl har sikkert ikke lov til å si at det er unnumererte billetter siden det egentlig er nummererte billetter
                  Nei, dette resonnementet fungerer ikke. KFL har sagt helt tydelig i skrivet sitt at både øvre og nedre Cola er ståplasser. Det blir like feil i forhold til at billettene egentlig er sitteplasser.
                  Ikke for å være hakkete men i brevet/skrivet jeg fikk på Lsk'shopen så står det at øvre er ståfelt og nedre ØNSKES ståfelt.^
                  Som betyr at nedre er sittefelt men LSK ønsker at alle står der også.
                  LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

Det er to bekymringer hos de som ønsker nummerering:
                    - KFL er bekymra for at sangfolket og Tifo-folket ikke blir fornuftig spredd.
                    - Andre er bekymra for at de ikke får plasser samla.

Det første problemet løses greit ved at de sørger for å være tidlig ute.
                    Blir vanskelig for sang- og tifofolket å være tidlig ute med tanke på ansvaret dem sikkert skal ha med busser osv. Tifogruppa og de forskjellige sanggruppene har ansvaret for stemning/organisering i de forskjellige seksjonene i Cola-svingen, og det kan fort bli veldig vanskelig å gjenskape det samme trøkket som f. eks. borte mot de unevnlige (gange to) hvis disse ikke får plassene sine som planlagt.
                    TS05 - Felt C

Kommentar

• kulfugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2005
                      • 256

kanskje bussene burde ha dratt før????? 2 timer før kampen er muligens i seneste laget da vi snakker om en cup-finale.. (ja, jeg vet at dette blir tidlig om morgenen, men men.. det er vel mulig???)
                      Forza fugla!

Kommentar

• RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

Opprinnelig skrevet av Do'h
                        KFL har sagt helt tydelig i skrivet sitt at både øvre og nedre Cola er ståplasser. Det blir like feil i forhold til at billettene egentlig er sitteplasser.
                        Ikke for å være hakkete men i brevet/skrivet jeg fikk på Lsk'shopen så står det at øvre er ståfelt og nedre ØNSKES ståfelt.^
                        Som betyr at nedre er sittefelt men LSK ønsker at alle står der også.
                        Da snakker vi om to forskjellige skriv som igjen viser at informasjonen er dårlig synkronisert. Det kommer signaler på kryss og tvers. Her er utdraget fra det velkjente brevet som KFL-medlemmer, med kvalifisering for å få billett, fikk (Jeg bruker samme uthveving og formattering som i brevet):
                        KUN STÅPLASSER BEGGE STEDER !!!

Fra NFF sin side så er det heller ingen tvil om at både nedre og øvre er tiltenkt å være sitteplasser, uten at vi kommer til å bry oss om det.
                        RoyVaadal.

Kommentar

• ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

Saken er vel den at KFL ØNSKER AT ALLE STÅR, Mens LSK/nff har "godtatt" at KFL går ut å sier at ØVRE skal man STÅ, mens NEDRE kan man SITTE.

KFL VIL HA STÅPLASSER I HELE COLA-

Jeg har plass nede ettersom jeg skal hjelpe til med TIFO der, og jeg står. Uaktuellt å sitte, uansett hvor mye de bak meg syter vis det blir syting.

VI SKAL STÅ, OG VI SKAL SYNGE!

FORZA FUGLA ALEZ ALEZ ALEZ!

Kommentar

• Kongen
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Nov 2004
                            • 27

Skulle tro det viktigste var og synge.Er det norgesmesterskap i mannskor? 8)

Jeg for min del gir f.... i hvem jeg står ved siden av bare jeg for sett kampen. Fokuset er på banen uansett.

Det som er poenget mitt er at her har vi fått hver vår billett med en ståplass hver. Så blir det sånn at de som kommer seg på de 1st bussa som får de beste plassa.

Blir vel en del som kommer til og droppe festen i Lilllestrøm og drar rett til ullevål..... :cry:
                            Alt for fugla......
                            Torgeir

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

På skrivet som landa i postkassa står det svart på gult at det er :

KUN STÅPLASSER BEGGE STEDER!!

Og da er vi vel ferdig med den diskusjonen 8)

Cupen skal hjem!
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

Kommentar

• Matti
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 895

Og med det faller det helt naturlig at man velger selv hvor man står.

Kommentar

• Kongen
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Nov 2004
                                  • 27

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                  På skrivet som landa i postkassa står det svart på gult at det er :

KUN STÅPLASSER BEGGE STEDER!!

Og da er vi vel ferdig med den diskusjonen 8)

Cupen skal hjem!
                                  Svart på gult? jeg har ikke fått noe og joda jeg har mitt på det tørre.

Fåreslår at Petter tar det siste ordet her og så forholder vi oss til det 8)
                                  Alt for fugla......
                                  Torgeir

Kommentar

• ON
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3639

Legger ut den jeg

EDIT: COLA VAR VIST IKKE MERKA MEN TROR DET ER SAMME BOKSTAVSYSTEMET DER SOM PÅ COLA...

Kommentar

• KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

Her er cola merket

Kommentar

• Do'h
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 1891

LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• frodekippe
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2005
                                          • 480

Da er 4 stk. billetter hentet ut på familiemedlemskapet mitt.

Ullevaal...Here We Come.....

Men hva skjer? Det var jo ikke ett menneske i shopen omtrent i hele dag....
                                          FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

Bjørn Lindahl

Kommentar

Working...