Opprinnelig skrevet av Fridtjof
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av RønnernTelefon. Jeg har våkenatt så jeg får sikret meg billetter.
63805660Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av rEPPAKanskje han skriver dette fordi folk ikke gidder å lese seg selv frem til hvordan dette med billetter fungerer? :mrgreen:
Eller er det noen som vet noe mer?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Begynner å bli lei av denne negative og breiale herremannen ved navn Rønnern, som fikk navnet sitt etter at han desperat dyttet kvinner og barn til side i vill flykt, da 20 drittunger fra apeberget løp mot feltet vårt i 94'.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernTelefon. Jeg har våkenatt så jeg får sikret meg billetter.
63805660
De to siste tallene er holdt hemmelig for å unngå represalier, men du vet kanskje hva kvadrattallet til 4 er? :wink:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mor_10Sniker man i telefonkøen ved personlig fremmøte ???Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofHvis du er administrator på et forum burde du #¤% ikke være så arrogant at du ler av folk som har spørsmål.
Moralen er uansett; les hele tråder før du spør. Så får du helt sikkert svar på mange av spørsmålene dine. Gjør du ikke det, så spør du selvfølgelig.
Får håpe du får tak billetter. Jeg angrer i hvertfall på at jeg ikke kjøpte sesongkort. Det blir det neste år!www.kfl.no/debattKommentar
-
Denne tråden har blitt rimelig vanskelig å få oversikt over... Noen sier ett nummer, andre et annet.
Det er snakk om personlig opppmøte i morgen tidlig, andre sier at det kommer info på lsk.no i neste uke.
Er det noen her som kan gi et HELT KLART svar på hvilke muligheter som nå ligger åpne for billettkjøp?- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Jan BananDenne tråden har blitt rimelig vanskelig å få oversikt over... Noen sier ett nummer, andre et annet.
Det er snakk om personlig opppmøte i morgen tidlig, andre sier at det kommer info på lsk.no i neste uke.
Er det noen her som kan gi et HELT KLART svar på hvilke muligheter som nå ligger åpne for billettkjøp?Kommentar
-
Jeg mener seriøst at alle som ikke klarer å forstå ironien, har et seriøst problem.
Kom igjen folkens! Det blir ikke solgt en fokkings forbanna billett uten at det blir annnonsert i huet og ræva fra Mykle, Petter, Jan Åge, Birger, Uwe, Rb, kfl.no, Lista, LSK.no, TV Romerike osv.
Er det virkelig så vanskelig å forstå følgende beskjed fra lsk:"Vi oppfordrer publikum til å ikke ringe kontortelefonen for å spørre etter billetter de nærmeste dagene. Følg heller med på www.lsk.no for mer info i dagene som kommer."
Hva med å følge oppfordringen i stedet for å avkreve informasjon fra Petter!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernJeg mener seriøst at alle som ikke klarer å forstå ironien, har et seriøst problem.
Kom igjen folkens! Det blir ikke solgt en fokkings forbanna billett uten at det blir annnonsert i huet og ræva fra Mykle, Petter, Jan Åge, Birger, Uwe, Rb, kfl.no, Lista, LSK.no, TV Romerike osv.
Er det virkelig så vanskelig å forstå følgende beskjed fra lsk:"Vi oppfordrer publikum til å ikke ringe kontortelefonen for å spørre etter billetter de nærmeste dagene. Følg heller med på www.lsk.no for mer info i dagene som kommer."
Hva med å følge oppfordringen i stedet for å avkreve informasjon fra Petter!
Det ville ikke vært første gang.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Her må jeg si meg enig med Ronnie.
Dersom potensielt 1000 debattanter skal spørre (og kanskje attpåtil hver dag) fordi de ikke gidder skrive inn lsk.no i adressefeltet og trykke enter, eller lese litt i denne tråden, får det være dems problem.
Det må kunne gå an å stille et minimum krav til egen research også.
Men nå avklarte Ronnie, så da slipper jeg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennHer må jeg si meg enig med Ronnie.
Dersom potensielt 1000 debattanter skal spørre (og kanskje attpåtil hver dag) fordi de ikke gidder skrive inn lsk.no i adressefeltet og trykke enter, eller lese litt i denne tråden, får det være dems problem.
Det må kunne gå an å stille et minimum krav til egen research også.
Men nå avklarte Ronnie, så da slipper jeg.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Opprinnelig skrevet av Jan BananHva med å gi faen i å spre "ironisk informasjon" så man slipper å lure på om sidene på f.eks lsk.no er dårlig oppdatert?
Det ville ikke vært første gang.
Helt utrolig at noen i det hele tatt gikk på det...
En skulle tro at folk husker salget av billetter til semifinalen, der det i god tid og med annonsering i alle tilgjengelige medier, ble opplyst om når, hvor og hvordan.
Men nei, det finnes folk som tror at LSK selger billetter til cupfinalen uten å informere om det. Om man har liten tiltro til lsk.no, ha i hvert fall såpass tiltro til at kfl.no ville hatt en ørliten nyhetssak om at salget av cupfinalebilletter er i gang.
Er ikke rart pyramideselskapene trives i dette landet, godtroende som vi er.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kommentar