Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lett blir det sikkert ikke, men helt sikkert mindre vanskelig enn om Viking, Brann, RBK, VIF, Start, Fredrikstad, Tromsø eller Ålesund hadde vært motstander.
Og vi kan vel trøste oss med at det største telefon-trøkket vil komme fra Fugla-folk...
Hva er årsaken til at f.eks. billettkontoret.no allerede legger ut Cupfinalebilletter til salgs???
Hyggelige priser de opererer med også, bare 1290 kr i svingen og 1890 kr på langsiden.
Utrolig at svartebørs-virksomhet er fullt lovlig i Norge.Det er selvfølgelig NFF's venner som selger sine billetter der, for å tjene penger på billetter de har fått av sine venner i NFF.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Hva er årsaken til at f.eks. billettkontoret.no allerede legger ut Cupfinalebilletter til salgs???
Hyggelige priser de opererer med også, bare 1290 kr i svingen og 1890 kr på langsiden.
Utrolig at svartebørs-virksomhet er fullt lovlig i Norge.Det er selvfølgelig NFF's venner som selger sine billetter der, for å tjene penger på billetter de har fått av sine venner i NFF.
Ja, det må jo være det. De kan jo ikke være så bombesikre på at de kommer gjennom i morgen (selv om de er 100 mann som ringer) at de allerede nå selger ut 10 bill. pr. pers??
Sponsorbilletter er også på markedet allerede. Eksempelvis fortalte kona at en av hennes elever hadde fått billett gjennom kjæresten sin, som igjen hadde fått den av faren sin, som jobbet i Åkrene Mek. Heldigvis havnet denne billetten i riktige hender, men det er nok dessverre mange som faller for fristelsen til å selge billettene sine til billettkontoret.no eller andre kjeltringer.
Som sagt tidligere sikret jeg meg bilett allerede den kvelden vi slo ut enga, men er litt redd for at den biletten er midt på langsiden, og det er ikke der jeg vil være på en så stor dag, så jeg må prøve å skaffe noe annet. Det er dagen for å være i sentrum og ikke på sidelinja :-) Hvis man får tak i bilett på telefonen i morgen, noen som vet hvor den plaseringen er?
Jeg har forresten en grusom historie å fortelle. Jeg jobber med trykk og layout, og en av mine faste kunder er en kar som driver et "eventfirma". For han lager jeg brosjyrer og avisannonser o.l. og tidligere denne uka laget jeg cupfinale 2005 saker for han. Det viser seg at han får kjøpt opp en hel haug av disse sponsorbillettene, som han igjen selger videre til blodpriser. Det syke er jo at dette er regelrett svartebørs, men så lenge han selger det som "pakker" med f.eks. reise, middag, hotell o.l. så er det fult lovlig i dette nisselandet. Og det værste av alt er at disse billettene han får tak i går til Moldesupportere fordi han skal selge hotell- og kamppakker. Kjente jeg ble irritert, men det er tross alt en kunde og jeg må være profesjonell i jobben.
Kommentar