Opprinnelig skrevet av bartlet77
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Jeg tror på det ryktet.
Jeg har også hørt at det er bare de som kan bevise at de har vært på alle de foregående rundene i cupen i år som er sikret billett dersom en ikke får tak i sponsorbilletter.
Jenter kan visstnok slippe unna det kravet dersom de er villige til å ha sex med Mykle.
Faen! :xMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernJeg tror på det ryktet.
Jeg har også hørt at det er bare de som kan bevise at de har vært på alle de foregående rundene i cupen i år som er sikret billett dersom en ikke får tak i sponsorbilletter.
Jenter kan visstnok slippe unna det kravet dersom de er villige til å ha sex med Mykle.
Faen! :xNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeKan gutter også ha sex med Mykle? :lol: :lol: :lol:Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
-
Opprinnelig skrevet av RønnernJeg tror på det ryktet.
Faen! :x
men husk, jeg er også mulig å bestikke :lol:
Vestfold_Kanaris: Firmatur neste år blir bra. store rykter om at King_Raymond blir med også. Tror vi støter på noen fra Unge Enga på turen også 8)Kommentar
-
Ble oppringt fra av Lisbeth fra lsk kontoret i natt og det er bare de som var på cupkampen mot Kongsvinger i 92 som får billett til cupfinalen, resten blir gitt bort til kirkens bymisjon...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
-
-
Opprinnelig skrevet av fugla4everer det flere billeter igjen. :?: :?: :?: :?: :?:
Det verste er at LSK har solgt alle billettene uten å informere om noe som helst.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
-
Opprinnelig skrevet av LSK.noFredag 14. oktober kl. 16 00 – 21 00 – kun for sesongkortinnehavere, statuettinnehavere og tillitsvalgte (årsmøtevalgt)
Lørdag 15. oktober kl. 09 00- 18 00 – LSK medlemmer, sesongkortinnehavere og tillitsvalgte
Tirsdag 18. oktober kl. 16 00 – 20 00, samme som lørdag.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av theriksenOpprinnelig skrevet av LSK.noFredag 14. oktober kl. 16 00 – 21 00 – kun for sesongkortinnehavere, statuettinnehavere og tillitsvalgte (årsmøtevalgt)
Lørdag 15. oktober kl. 09 00- 18 00 – LSK medlemmer, sesongkortinnehavere og tillitsvalgte
Tirsdag 18. oktober kl. 16 00 – 20 00, samme som lørdag.Kommentar
-
Nå er jeg litt skeptisk her. Sto ikke noe om KFL-medlemmer, eller gikk det under LSK-medlemmer??
De jeg skal på kampen med har sesongkort, så er det da ikke mulighet for meg å stå sammen med dem da?... :roll:Super KanarisKommentar
Kommentar