Får vi effektene når en kjøper billett? Eller får en det utdelt utenfor stadion? ser jo for meg at mange ikke gidder ta med seg skjerfet og flagget som LSk tvinger samtlige til å kjøpe.
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av FrankenFår vi effektene når en kjøper billett? Eller får en det utdelt utenfor stadion? ser jo for meg at mange ikke gidder ta med seg skjerfet og flagget som LSk tvinger samtlige til å kjøpe.Kommentar
-
Skjønner at Lsk ønsker å tjene så mye dem kan på denne kampen, men måten dem gjør det på liker jeg ikke. Selv bruker jeg en del tusen i året på å støtte å følge Lillestrøm, men liker å bestemme selv hva jeg skal bruke pengene på. Hadde garantert kjøpt cupfinale stasj for 300+++, men liker ikke at Lsk skal tvinge det på meg.
Angående at plassene på cola øvre er numrerte og at man ikke kan stå sammen med sine venner så forventer jeg at folk driter i det. Når man kommer på stadion så finner man seg den plassen man vil ha og hvis det kommer noen å påpeker at han egentlig har den plassen så forklarer man på en hyggelig måte at det ikke er sånn det fungerer på en supportertribune....
Foreslår at vi bruker flaggene som vi må kjøpe sammen med cupfinalebillettene som tifo i siste hjemmekamp mot Molde før vi knekker dem å legger dem igjen på stadion som en slags protest på at dem ikke kan tvinge oss til å kjøpe dritt vi ikke vil ha...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondForeslår at vi bruker flaggene som vi må kjøpe sammen med cupfinalebillettene som tifo i siste hjemmekamp mot Molde før vi knekker dem å legger dem igjen på stadion som en slags protest på at dem ikke kan tvinge oss til å kjøpe dritt vi ikke vil ha...Kommentar
-
Det burde jo vært løst på en annen måte. Så vi hadde sluppet å kjøpe de, ved tvang. Men at de ble solgt på Martins eller utenfor Ullevål den 6. november. Flagg er en alle tiders ide. Men jeg vil bestemme når, hvor og hvilket jeg skal kjøpe.Fra BaillsundKommentar
-
som King_raymond skreiv: Håper folk flest driter i nummererte plasser.
Håper kfl sender ut mail og ikke brev. Kan aldri stole på postverketSuper KanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kanarijentasom King_raymond skreiv: Håper folk flest driter i nummererte plasser.
Håper kfl sender ut mail og ikke brev. Kan aldri stole på postverket
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLMen Petter; før jeg blir forbanna:
Hva var det preiket om at hele Cola var vår? Er det bare jeg som misforstår eller gjelder bare billettene cola øvre?
Hvordan i granskauen skal vi organisere en stående syngene gjeng der oppe, hvor vanlige LSK fans også får billetter, som i utgangspunktet er nummererte?
*venter på svar*
Organiseringen er allerede ordnet med alle impliserte parter, og blir bra, så det er bare å hisse seg ned igjen iL:-)
PetterKommentar
-
Hvor mange billetter har Lsk fått til colasvingen?
Ticnet solgte jo noen hundre billetter til cola, har sponsorer og andre også fått billetter dit muligens?
Kan jo ende opp med at endel nøytrale/molde supportere gjør krav på plassene sine der.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHvor mange billetter har Lsk fått til colasvingen?
Ticnet solgte jo noen hundre billetter til cola, har sponsorer og andre også fått billetter dit muligens?
Kan jo ende opp med at endel nøytrale/molde supportere gjør krav på plassene sine der.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Kanarijentasom King_raymond skreiv: Håper folk flest driter i nummererte plasser.
Håper kfl sender ut mail og ikke brev. Kan aldri stole på postverket
Petter
En ren tekst side med masse medlemsnummer som man bare kan bruke søk funksjonen i browseren sin til å finne eventuelt medlemsnummert sitt.
Stoler ikke på denne posten altså :P
Bare en idee for bekymrede sjelerFugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
Fra KFL:
”Kanari-Fansen står for organiseringen av hele Cola-tribunen denne dagen, noe som selvfølgelig innebærer at Norge igjen vil se hvem som virkelig lager stemning på tribunen”
Tror dere virkelig at dette innebærer sittende supportere som slavisk følger setenummereringa? Tror dere virkelig at de ansvarlige ikke fordeler syngende/ledende grupperinger like bra som da vi sist var på Ullevål? Nei, slapp nå av. Vi kommer til å stå i svingen. Vi kommer til å stå med de vi kjenner best. Og vi kommer til å hoppe, svinge skjerf og synge som F…….
Stian
- Lykkelig sesongkortinnehaver"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueJeg ønsker å se 1000 sittende og lydløse fans på Kanari-Feltet på neste hjemmekamp! Ingenting er som en god markering av vårt synspunkt!
for en sånn kommentar.
Ærligtalt!
:evil:nr 7
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av iLMen Petter; før jeg blir forbanna:
Hva var det preiket om at hele Cola var vår? Er det bare jeg som misforstår eller gjelder bare billettene cola øvre?
Hvordan i granskauen skal vi organisere en stående syngene gjeng der oppe, hvor vanlige LSK fans også får billetter, som i utgangspunktet er nummererte?
*venter på svar*
Organiseringen er allerede ordnet med alle impliserte parter, og blir bra, så det er bare å hisse seg ned igjen iL:-)
Petter
menmen stoler på deg da....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHvor mange billetter har Lsk fått til colasvingen?
Kan jo ende opp med at endel nøytrale/molde supportere gjør krav på plassene sine der.
Petterhilsen pålKommentar
-
Synes liksom jeg ser for meg fire stk hardcore Molde-fans midt inne i cola-svingen stå hardnakket på at de skal ha sine nummererte plasser, gitt.LasseNKommentar
-
Opprinnelig skrevet av elsker78Opprinnelig skrevet av blueJeg ønsker å se 1000 sittende og lydløse fans på Kanari-Feltet på neste hjemmekamp! Ingenting er som en god markering av vårt synspunkt!
for en sånn kommentar.
Ærligtalt!
:evil:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
-
Den/de som er ansvarlige for at vi MÅ kjøpe den forp... supporterpakka til cupfinalen fortjener et SAFTIG lyskespark! Bare i løpet av de siste serierundene har jeg allerede kjøpt to skjerf, og nå skal jeg TVINGES til å kjøpe enda et?!
Kyniske, råtne, helvetes pengegriske tullinger!
Dere som skriver at "det er et lite offer".. javel? Dere som skriver at LSK "trenger penger"... dere som skriver at det "er vel egentlig ikke helt riktig av dem..."
Det forandrer ikke det faktum at dette er en kaldblodig utnyttelse av ALLE fans! AAARGH!!!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
Kommentar