Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Står i papirutgaven til VG at Robbie Williams er invitert til cupfinalen. Hvis det faktisk er sant og at han kommer så skal han få bli imponert av kfl!
Står i papirutgaven til VG at Robbie Williams er invitert til cupfinalen. Hvis det faktisk er sant og at han kommer så skal han få bli imponert av kfl!
han er jo kanarifan! vi får lære han noen go-sanger hehe
Petter: Så du hadde oppdatert på infoen. Men fins det noen som helst mulighet for at jeg som er KFL-medlem da kan sende kortet mitt med en som har sesongkort? Eller går det absolutt ikke?
han er jo kanarifan! vi får lære han noen go-sanger hehe
Petter: Så du hadde oppdatert på infoen. Men fins det noen som helst mulighet for at jeg som er KFL-medlem da kan sende kortet mitt med en som har sesongkort? Eller går det absolutt ikke?
Nope, på fredag selges kun sesongkort, og ikke billetter til de med medlemskort.
Når sendes brevene ut? Synd jeg ikke får sjekket nettbanken så langt tilbake, at jeg får sjekket dato for betaling. Går noen spennende dager i møte... Flyreisen er uansett allerede bestilt.
Jeg regner med alle sesongkortinnehavere har fått med seg at det er fredag som gjelder... Men med frykt for å bli stående X antall timer i kø på Sportshuset, ønsker jeg å komme med en appell:
BETAL KONTANT!
Det er nettopp bankterminalene som skaper mye av billettkøene, så ta ut penger på forhånd og betal cash.
Nope, på fredag selges kun sesongkort, og ikke billetter til de med medlemskort.
Petter
Så en kfl medlem og en med sesongkort har da ingen mulighet til å "offisielt" stå ved siden av hverandre?
Petter
Så en kfl medlem og en med sesongkort har da ingen mulighet til å "offisielt" stå ved siden av hverandre?
Som sagt tidligere så var det ingen som brøy seg om nummereringen i 92, tror ikke det skjer i år heller.
Den eneste bekymringen jeg har igjen, er om KFL klarer å arrangerere slik at de som absolutt vil sitte, kan gjøre det samlet, og skjermet fra bermen som vil stå og synge
Petter
Som sagt tidligere så var det ingen som brøy seg om nummereringen i 92, tror ikke det skjer i år heller.
Den eneste bekymringen jeg har igjen, er om KFL klarer å arrangerere slik at de som absolutt vil sitte, kan gjøre det samlet, og skjermet fra bermen som vil stå og synge
I 92 var det vel ikke stoler på VG-nedre der vi sto, så da var det kanskje ikke så rart at nummerering ikke var noe problem...
I 92 var det vel ikke stoler på VG-nedre der vi sto, så da var det kanskje ikke så rart at nummerering ikke var noe problem...
Jeg synes at KFL styret bør gå ut å si noe her.
Kan se for meg kaoset der noen sjeler insisterer på sitteplassen sin, selv om den er midt i der folk vil stå.
feks noe slikt: Cola nedre; her sitter folk. Cola øvre: her står vi.
feks noe slikt: Cola nedre; her sitter folk. Cola øvre: her står vi.[/quote]
Enig, det burde være hvertfall en del der de som synger og lager liv kan få fri utfoldelse . I tillegg på den delen kan man stå hvor og med hvem man vil. Tror nok dette er ett ønske blant de fleste i Fansen.
På alle medlemskort står det er nummer foran navnet ditt. Hva symboliserer det nummeret? F.eks så står det "1012 Ola Nordmann" på kortet. Hva betyr det 1012? Mulig det er et dumt spørsmål
Håper jeg får et brev, så jeg kan kjøpe billett til cupfinalen. Cupfinalen skal jeg på uansett!
Kommentar