Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Velfortjent med andre ord.
Samtidig veit vi at disse billettene er på Cola nedre. Hva betyr det i forhold til billettvalget om øvre vs. nedre. Blir de største diehard-supporterne stående på nedre del?
har et par spm.. ikke orka å lese gjennom de siste dagers post her for å finne svaret.
1. Jeg fikk 2 brev fra LSK mandag. har bare kjøpt 1 sesongkort(som jeg veit om,hvis ingen har vært snille å kjøpt et til meg som jeg ikke veit om) i år, men fikk tilsendt 2 stk.. får jeg da 2 biletter?
2. jeg går under sesongkortbunken med billetter regner jeg med siden jeg da har sesongkort. da får jeg vel ikke stått sammen med kamerater som ikke har sesongkort?
har et par spm.. ikke orka å lese gjennom de siste dagers post her for å finne svaret.
1. Jeg fikk 2 brev fra LSK mandag. har bare kjøpt 1 sesongkort(som jeg veit om,hvis ingen har vært snille å kjøpt et til meg som jeg ikke veit om) i år, men fikk tilsendt 2 stk.. får jeg da 2 biletter?
2. jeg går under sesongkortbunken med billetter regner jeg med siden jeg da har sesongkort. da får jeg vel ikke stått sammen med kamerater som ikke har sesongkort?
1. Hvis du har 1 sesongkort får du kjøpt 1 billett.
Meg bekjent går disse til styret og stell i kfl, tifogruppa osv.. Altså de som jobber ræva av seg for å sende ut brev o.l i disse dager.
Samtidig veit vi at disse billettene er på Cola nedre. Hva betyr det i forhold til billettvalget om øvre vs. nedre. Blir de største diehard-supporterne stående på nedre del?
Jeg kommer nok til å stå på nedre, så den mest diehard supporteren står på nede ja
Det er i overkant frekt å ikke gidde å lese gjennom tråden for å finne svar på spørsmålene og samtidig forvente at noen skal ta seg tid og krefter til å knote ned et svar til deg.
Men, siden jeg er en hyggelig kar, så...
Du fikk to brev, antagelig ett på sesongkort og ett på medlemsskap i LSK. Men brevet er ikke bevis på at du er berettiget til en billett, det er sesongkortet som du må vise frem og så blir navnet ditt krysset av på listene ved salgsbodene. Så du får bare en billett.
Opprinnelig skrevet av FUGlinho
Sesongkort og medlemmer av KFL blir fortrinnsvis plassert i øvre. Det blir opp til dere om dere klarer å ordne det sånn på kampdagen at dere står ved siden av hverandre. Ingen umulighet...
Når kan man vente brev fra KFL om billett? Det er vel ikke vits i å møte opp lørdag hvis man ikke har fått brev? Jævlig komplisert og uoversiktlig system dette her...
Når kan man vente brev fra KFL om billett? Det er vel ikke vits i å møte opp lørdag hvis man ikke har fått brev? Jævlig komplisert og uoversiktlig system dette her...
Bla to sider tilbake i tråden så står det svart på hvitt at brevet fra KFL ble sendt ut i dag, tirsdag, med A-post. Hvor fåkkings vanskelig er det å lese?
Det eneste dette systemet er komplisert for er mongoer!
Bla to sider tilbake i tråden så står det svart på hvitt at brevet fra KFL ble sendt ut i dag, tirsdag, med A-post. Hvor fåkkings vanskelig er det å lese?
Det eneste dette systemet er komplisert for er mongoer!
Hehe, smått irriterende at folk ikke gidder å lese gjennom sjøl ja.
Tror du Kanari-Fansen har mail-adressen til alle medlemmene?
Selvfølgelig har de mailadressene til alle som er medlemmer, til og med de som ikke har mail, får mail fra KFL.
Det er ingen grunn til å oppdaterer KFL med flyttemeldinger heller, Jan Jensen er synsk og vet den nye adressen din lenge før du kontakter megleren og viser din interesse for et prospekt.
Meg bekjent går disse til styret og stell i kfl, tifogruppa osv.. Altså de som jobber ræva av seg for å sende ut brev o.l i disse dager.
Samt at vi også hjelper de som bor fyttihelvete langt unna og ikke har mulighet til å komme seg til Lillestrøm til helgen. Vi har fått mail fra kvalifiserte medlemmer både fra Svalbard og Afganistan.
Disse billettene må også selvfølgelig KJØPES på lik linje med alle andre billetter. Også her er det KUN MEDLEMMER av KFL som får kjøpe, så det er ikke noe snixsnaxeri
Tror du Kanari-Fansen har mail-adressen til alle medlemmene?
Selvfølgelig har de mailadressene til alle som er medlemmer, til og med de som ikke har mail, får mail fra KFL.
Det er ingen grunn til å oppdaterer KFL med flyttemeldinger heller, Jan Jensen er synsk og vet den nye adressen din lenge før du kontakter megleren og viser din interesse for et prospekt.
hehe... morsomt
Det er ganske tydelig at LSK har sendt ut mer enn 1 brev til mange... lest om folk som har fått 3 brev, betyr det da at det kommer til å bli billetter til overs?
Kommentar