Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Alexander
    Medlem
    Møteplager
    • Sep 2005
    • 70

NSA klager på LSK

NSA reagerer kraftig på Lillestrøms tvangssalg av supportereffekter med cupfinalebilletter, og har i dag klaget klubben inn for Forbrukerombudet.

Kommentar

• Bekkis
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 441

Uff da... får håpe det ikke blir noe bøter eller den slags...

Kommentar

• Gullars
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 355

Salget de gjør er ulovlig!

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
          Velfortjent med andre ord.
          Samtidig veit vi at disse billettene er på Cola nedre. Hva betyr det i forhold til billettvalget om øvre vs. nedre. Blir de største diehard-supporterne stående på nedre del?
          Nei, øvre.

Kommentar

• Franken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1036

Ouch!

Jaja, enda er vel ikke salget startet, så LSK kan vel ta en helomvending?
            Fra Baillsund

Kommentar

• FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

har et par spm.. ikke orka å lese gjennom de siste dagers post her for å finne svaret.

1. Jeg fikk 2 brev fra LSK mandag. har bare kjøpt 1 sesongkort(som jeg veit om,hvis ingen har vært snille å kjøpt et til meg som jeg ikke veit om) i år, men fikk tilsendt 2 stk.. får jeg da 2 biletter?

2. jeg går under sesongkortbunken med billetter regner jeg med siden jeg da har sesongkort. da får jeg vel ikke stått sammen med kamerater som ikke har sesongkort?
              Kim
              Styremedlem KFL

Kommentar

• Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                har et par spm.. ikke orka å lese gjennom de siste dagers post her for å finne svaret.

1. Jeg fikk 2 brev fra LSK mandag. har bare kjøpt 1 sesongkort(som jeg veit om,hvis ingen har vært snille å kjøpt et til meg som jeg ikke veit om) i år, men fikk tilsendt 2 stk.. får jeg da 2 biletter?

2. jeg går under sesongkortbunken med billetter regner jeg med siden jeg da har sesongkort. da får jeg vel ikke stått sammen med kamerater som ikke har sesongkort?
                1. Hvis du har 1 sesongkort får du kjøpt 1 billett.

2. Stemmer.

Kommentar

• King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

Opprinnelig skrevet av RexRodny
                  Meg bekjent går disse til styret og stell i kfl, tifogruppa osv.. Altså de som jobber ræva av seg for å sende ut brev o.l i disse dager.
                  Samtidig veit vi at disse billettene er på Cola nedre. Hva betyr det i forhold til billettvalget om øvre vs. nedre. Blir de største diehard-supporterne stående på nedre del?
                  Jeg kommer nok til å stå på nedre, så den mest diehard supporteren står på nede ja
                  Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

Det er i overkant frekt å ikke gidde å lese gjennom tråden for å finne svar på spørsmålene og samtidig forvente at noen skal ta seg tid og krefter til å knote ned et svar til deg.

Men, siden jeg er en hyggelig kar, så...

Du fikk to brev, antagelig ett på sesongkort og ett på medlemsskap i LSK. Men brevet er ikke bevis på at du er berettiget til en billett, det er sesongkortet som du må vise frem og så blir navnet ditt krysset av på listene ved salgsbodene. Så du får bare en billett.

Sesongkort og medlemmer av KFL blir fortrinnsvis plassert i øvre. Det blir opp til dere om dere klarer å ordne det sånn på kampdagen at dere står ved siden av hverandre. Ingen umulighet...
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

brev

Når kan man vente brev fra KFL om billett? Det er vel ikke vits i å møte opp lørdag hvis man ikke har fått brev? Jævlig komplisert og uoversiktlig system dette her...

Kommentar

• Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

KFL-brevene ble sendt ut i dag og ankommer i morgen eller på torsdag.

Kommentar

• Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

Re: brev

Opprinnelig skrevet av MoBee
                          Når kan man vente brev fra KFL om billett? Det er vel ikke vits i å møte opp lørdag hvis man ikke har fått brev? Jævlig komplisert og uoversiktlig system dette her...
                          Bla to sider tilbake i tråden så står det svart på hvitt at brevet fra KFL ble sendt ut i dag, tirsdag, med A-post. Hvor fåkkings vanskelig er det å lese?

Det eneste dette systemet er komplisert for er mongoer!
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

Kommentar

• Franken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 1036

Såpass sint ja For min del ville jeg gjerne hatt flere poster pr.side, så hadde jeg sluppet å bla så mye fram og tilbake.
                            Fra Baillsund

Kommentar

• JhnY
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 975

håper de tar en en mail oxo. tror de har feil adr til meg :S:S:S:S

Kommentar

• Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

Tror du Kanari-Fansen har mail-adressen til alle medlemmene?

Kommentar

• Liakanari
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2004
                                  • 181

Re: brev

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Opprinnelig skrevet av MoBee
                                  Bla to sider tilbake i tråden så står det svart på hvitt at brevet fra KFL ble sendt ut i dag, tirsdag, med A-post. Hvor fåkkings vanskelig er det å lese?

Det eneste dette systemet er komplisert for er mongoer!
                                  Hehe, smått irriterende at folk ikke gidder å lese gjennom sjøl ja.

Kommentar

• Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

Opprinnelig skrevet av Larsi
                                    Selvfølgelig har de mailadressene til alle som er medlemmer, til og med de som ikke har mail, får mail fra KFL.

Det er ingen grunn til å oppdaterer KFL med flyttemeldinger heller, Jan Jensen er synsk og vet den nye adressen din lenge før du kontakter megleren og viser din interesse for et prospekt.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

Kommentar

• bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3034

står kanari fansen på øvre eller nedre del av cola svingen? greit å vite når du skal ha bilett...
                                      I år så tar vi alt

Kommentar

• sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

Opprinnelig skrevet av RexRodny
                                        Meg bekjent går disse til styret og stell i kfl, tifogruppa osv.. Altså de som jobber ræva av seg for å sende ut brev o.l i disse dager.
                                        Samt at vi også hjelper de som bor fyttihelvete langt unna og ikke har mulighet til å komme seg til Lillestrøm til helgen. Vi har fått mail fra kvalifiserte medlemmer både fra Svalbard og Afganistan.

Disse billettene må også selvfølgelig KJØPES på lik linje med alle andre billetter. Også her er det KUN MEDLEMMER av KFL som får kjøpe, så det er ikke noe snixsnaxeri

Håper dere forstår at vi må gjøre dette.

Petter

Kommentar

• Alexander
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Sep 2005
                                          • 70

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          Opprinnelig skrevet av Larsi
                                          Selvfølgelig har de mailadressene til alle som er medlemmer, til og med de som ikke har mail, får mail fra KFL.

Det er ingen grunn til å oppdaterer KFL med flyttemeldinger heller, Jan Jensen er synsk og vet den nye adressen din lenge før du kontakter megleren og viser din interesse for et prospekt.
                                          hehe... morsomt

Det er ganske tydelig at LSK har sendt ut mer enn 1 brev til mange... lest om folk som har fått 3 brev, betyr det da at det kommer til å bli billetter til overs?

Håper på brev i morgen :?

Kommentar

Working...