Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

Opprinnelig skrevet av Bakern
    Får jeg kjøpt billett i cola-nedre med medlemskortet mitt i KFL?
    Er det jeg skal ha svar på eskimogutt!
    Nei, dersom du kommer med medlemskortet ditt i KFL får du bare kjøpt billett i øvre. KFL har kun de 200 NSA-billettene i nedre, og det er sagt tidligere i denne tråden hvem NSA-billettene går til.

Kommentar

• Liakanari
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2004
      • 181

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Du fikk to brev, antagelig ett på sesongkort og ett på medlemsskap i LSK. Men brevet er ikke bevis på at du er berettiget til en billett, det er sesongkortet som du må vise frem og så blir navnet ditt krysset av på listene ved salgsbodene. Så du får bare en billett.
      så hvis jeg stikker ned på lørdag også så må jeg ta med en bankutskrift eller noe da? som bevis på at jeg har betalt medlemsskapet i LSK?
      Har 2 sesongkort i hånda, men med samma nr på det. dem har sikkert sendt 2 ved en feil. derfor jeg lurte på om jeg fikk 2 billetter siden jeg "har 2" stk
      Er vel på fredag det er salg for LSK-medlemmer og sesongkortfolk.

Kommentar

• Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

så hvis jeg stikker ned på lørdag også så må jeg ta med en bankutskrift eller noe da? som bevis på at jeg har betalt medlemsskapet i LSK?
        Dude, du har sesongkort, hvorfor skal du blande inn medlemsskap i LSK? Kjøp på sesongkortet ditt på fredag, kjøp gjerne to dersom du får det til og LSK ikke har kontroll på listene de krysser av på.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Fjeller'n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 905

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Spilles Cupfinalen på Åråsen eller Ullevål?
          Jeg er medlem i barnas egen bokklubb, kan jeg kjøpe 2 billetter da?
          Kan jeg stå i øvre og nedre del samtidig?
          Blir billettene solgt bare på Sportshuset eller kan jeg kjøpe dem på 7-11 også?
          Jævlig bra.
          Jeg har alltid lurt på hvem som sender inn spørsmål til Juntafil på P3 hver lørdag. "Kan man bli gravid av å kysse?", "Tissen min er litt skeiv. Er jeg unormal" og "Når er det normalt å få hår på tissen". Hver j..... lørdag i ørten år!
          Vel. Nå har jeg funnet det ut. Det er LSK-supportere hele bunten. Herrejemini. Hvor ofte er det mulig å stille de samme dustete spørsmålene i èn og samme tråd. Bra for noen at det ikke er IQ'en som er avgjørende for om de får billett eller ikke.

Stian
          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• Fjeller'n
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 905

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
            Kfl skal stå på midten av øvre og midten av nedre cola.

Kfl`s eneste hardcore gruppering stiller 15 mann på nedre!

Bakberget er rævva 8)

Ta deg en kikk over skulder'n. Bakberget har scootere. :twisted:

Stian
            "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• Bakern
              Medlem
              Møteplager
              • Sep 2005
              • 91

Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Spilles Cupfinalen på Åråsen eller Ullevål?
              Jeg er medlem i barnas egen bokklubb, kan jeg kjøpe 2 billetter da?
              Kan jeg stå i øvre og nedre del samtidig?
              Blir billettene solgt bare på Sportshuset eller kan jeg kjøpe dem på 7-11 også?
              Jævlig bra.
              Jeg har alltid lurt på hvem som sender inn spørsmål til Juntafil på P3 hver lørdag. "Kan man bli gravid av å kysse?", "Tissen min er litt skeiv. Er jeg unormal" og "Når er det normalt å få hår på tissen". Hver j..... lørdag i ørten år!
              Vel. Nå har jeg funnet det ut. Det er LSK-supportere hele bunten. Herrejemini. Hvor ofte er det mulig å stille de samme dustete spørsmålene i èn og samme tråd. Bra for noen at det ikke er IQ'en som er avgjørende for om de får billett eller ikke.

Stian
              Ser vi konturen av en liten feilmedisinering her?
              Ironi, Ironi!

For all del ikke si at det innlegget var ironisk.
              Bakern
              *Stolt medlem nr. 1000*

Kommentar

• FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Dude, du har sesongkort, hvorfor skal du blande inn medlemsskap i LSK? Kjøp på sesongkortet ditt på fredag, kjøp gjerne to dersom du får det til og LSK ikke har kontroll på listene de krysser av på.
                det var det som var poenget, kjøpe billett med sesongkort fredag, og på LSK medlemskap lørdag. lurte på om det gikk.
                Kim
                Styremedlem KFL

Kommentar

• Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

det var det som var poenget, kjøpe billett med sesongkort fredag, og på LSK medlemskap lørdag. lurte på om det gikk.
                  OK. Det går ikke, listene blir vasket slik at de som kjøper på sesongkort, ikke kan kjøpe på LSK-medlemsskap i tillegg.

1 billett pr. person, selv om du er medlem i LSK, KFL og har sesongkort.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

Moldes pakke-salg går jævlig tregt.
                    Romsdals Budstikke med nettavisen Rbnett holder til i Molde og er lokalavisa for Romsdal med kommunene Molde, Hustadvika, Aukra, Gjemnes, Vestnes og Rauma.

mvh
                    Gammer`n
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• LSK-supp.
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 1023

Molde klarer vel knapt å selge ut alle billettene de har fått tildelt.

Noen motstand på tribunen kan hverfall ikke forventes, Molde publikumet er blandt Norges dårligste.
                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

Tilogmed molde klarer å skrape sammen greit med motstand her,så ikke undervurder dem...

Kommentar

• otho
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Nov 2004
                          • 183

Men for alle fugler så er det lov å prøve seg på salget hos Molde også…
                          Husk at Brann i fjord greide å kjøpe flere Lyn billetter.

TulleVold i Gult og Svart.... men ikke ved hjelp av 300 kroners pakker.
                          eLSKe i gode og onde dager....
                          eLSKe til døden skiller oss av....
                          å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

Kommentar

• sparwasser
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3185

Fant følgende artikkel i
                            aftenposten i dag, onsdag 12.10:

Advarer mot svartebørs-selskaper

STAVANGER: Billettansvarlig Knut Kristvang i Norges Fotballforbund advarer Molde- eller Lillestrøm-supportere mot å kjøpe billetter til cupfinalen fra svartebørsselskaper.

Av Eivind Aarre, 12.10.2005 kl. 12:43

Langt fra alle Brann-supportere som kom på Ullevaal hadde gyldig billett. (Foto: Digitalsport)

- I fjor var det 50-60 personer som sto utenfor da finalen begynte. De hadde blitt lurt av slike selskap, sier Kristvang til aftenbladet.no.

1890 kroner pr. billett
                            Billettkontoret er et av selskapene Kristvang advarer mot. På sine nettsider tilbyr de nå billetter på langsidene til 1890 kroner pr. stykket, mens billetter på kortsidene koster 1290 kroner.

Dette er langt over pålydende på billettene, som er 420 kroner på langsidene og mellom 220 og 320 kroner på kortsidene.

Kristvang sier mønsteret før årets cupfinale er likt som tidligere år: Selskaper som selger billetter utenom de offisielle kanalene er tidlig ute med å selge billetter, uten å vite hvor mange de har tilgjengelig.

- De eneste som har fått billetter fysisk til nå, er de to cupfinalelagene, påpeker Kristvang.

- 50-60 kom ikke inn
                            - Billettselskapene har ingen begrensning for hvor mange billetter de selger, og når de vet hvor mange de har solgt, prøver de å få tak i samme antall. I fjor bommet de ganske mye. Like før avspark i fjorårets cupfinale mellom Brann og Lyn sto det 50-60 personer utenfor Ullevaal – uten billetter som de hadde kjøpt av slike selskaper. Vi fikk dem inn på ledige plasser, men i etterkant fikk de også en stor jobb med å få tilbake pengene de hadde betalt, sier Kristvang.

De aller fleste av de som ble rammet i fjor, var Brann-supportere som hadde tatt turen fra Bergen for å følge laget til cupgull.

PS: Billettkontoret selger også billetter til Rosenborgs hjemmekamp mot Real Madrid i mesterligaen. Langsidebillettene er priset til 1890 kroner. En pakke med billett til kampene mot både Olympiakos og Rosenborg koster 2190 kroner.

Kommentar

• Anders_Bakken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 542

Ikke en dritt i posten i dag heller nei....da får vi satse på morradagen.

Kommentar

• Necrite
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2005
                                • 164

Jippiii!!!

akkurat sånn jeg regnet med

"De som har betalt ut mars i år er "sikret" billett (sånn ca). Brevet kommer til dere senest fredag."

Tolker jeg den riktig så sneik jeg meg akkurat uten for, da nettbanken sier at medlemskapet mitt ble betalt 07 April

Men humøret er forsatt på topp, håpet lever om billett.
                                Bare å finne alternativer løsninger, så ordner det seg forhåpentligvis.
                                Fugla er RÅ... Forza fugla

Kommentar

• andee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 1191

Opprinnelig skrevet av Necrite
                                  Tolker jeg den riktig så sneik jeg meg akkurat uten for, da nettbanken sier at medlemskapet mitt ble betalt 07 April
                                  Nå er ikke jeg noe annet enn et helt vanlig medlem, men betalte du medlemskapet ditt 7. april i år får du brev i posten. Kan ikke skjønne at det var drøyt +2500 betalende medlemmer allerede da. At det var en del som fikk rabatt på togturen til Kristiansand, billig øl på Martin's og og en tjuekroning i inngangsrabatt hjemme mot Lyn(?), sikkert, men ikke betalende. Ikke i denna supporterklubben, nei. Men neste år!
                                  TS05 - Felt C

Kommentar

• ErikB
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 360

Nå er jeg bare helt jævlig trist, hvis det stemmer at det er mars som er grensen. Trodde jeg hadde betalt i nettbanken i januar, men så viste det seg at den ikke var registrert. Betalte da 15. april. :cry:
                                    Da vet jeg ikke om jeg orker å se finalen en gang, dette er bare så jævlig at ord blir fattige!

-erik
                                    Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

Kommentar

• JhnY
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 975

RB - VG - Dagbladet - Aftenposten og molde sin avis har skrevet om hvor latterlig det er med 300kr ekstra for en cup finale bilett

Kommentar

• bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3034

hva faen er det du surrer med a? er vel ikke mars som er grensa? hørte det var august jeg. kan ikke være mars for faen!!!!

tipper lsk trekker tilbake supporter pakka før salget å
                                        I år så tar vi alt

Kommentar

• ErikB
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 360

Jeg håper du har rett, men det står da vitterlig mars på oppdatert info på forsia.
                                          Tror aldri jeg har vært så skuffa noen gang!

-erik
                                          Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

Kommentar

Working...