KFL og LSK deler iallefall kaka... det er iallefall positivt...
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hvis du kan være helt sikker på å få billett så måtte du ha betalt i mars..!?? Å Gud! Da blir det ingen billett på meg hvertfall. Jeg betalte i begynnelsen eller midten av august.. Okay, bye bye cupfinaleSuper KanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanarijentaHvis du kan være helt sikker på å få billett så måtte du ha betalt i mars..!?? Å Gud! Da blir det ingen billett på meg hvertfall. Jeg betalte i begynnelsen eller midten av august.. Okay, bye bye cupfinaleFra BaillsundKommentar
-
Hvis grensa for de som får brev er "før april" og samtidig tror de at over 3000 KFL-medlemmer skal få billett til slutt, da har de veldig lite kontroll på opplegget sitt. I utgangen av mars nekter jeg å tro at det var mer enn maksimalt 1500 som hadde betalt. Det betyr at 1500 Kanari-Fans må ligge i sovepose natt til tirsdag. Det burde være unødvendig...RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalHvis grensa for de som får brev er "før april" og samtidig tror de at over 3000 KFL-medlemmer skal få billett til slutt, da har de veldig lite kontroll på opplegget sitt. I utgangen av mars nekter jeg å tro at det var mer enn maksimalt 1500 som hadde betalt. Det betyr at 1500 Kanari-Fans må ligge i sovepose natt til tirsdag. Det burde være unødvendig...RoyVaadal.Kommentar
-
Jeg betalte i 1.serierunde. MEN jeg har vært medlem i mange år før det igjen.. Det må FAEN meg telle det oxo.. Har nr 1747 håper jeg får noe "!!"
Edit^: Har det ingen ting å si om du har vært med på turer med kfl i år a ? som Trondheim - Ålesund - Hamar osv osv ? =SKommentar
-
Får jeg ikke brev imorra, skal jeg helle maursyre på gressmatta på åråsen. Har vært med i fansen fra vi sang mini bruker bleie, eggen er et rasshøl. Harmløse bøfler osv. Bealte på første hjemmekamp som alltid. Var vel i år 17. April. Latterlig hvis dette var for sent. Vi er tre stk som har holdt sammen disse årene herfra, og alle tre betalte vi samme dag. Får jeg ikke brev er det siste gang jeg betaler kfl-medlemsskap!!!!! Da har det ingen verdi, hvis man ikke er sikret finalebillett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariFår jeg ikke brev imorra, skal jeg helle maursyre på gressmatta på åråsen. Har vært med i fansen fra vi sang mini bruker bleie, eggen er et rasshøl. Harmløse bøfler osv. Bealte på første hjemmekamp som alltid. Var vel i år 17. April. Latterlig hvis dette var for sent. Vi er tre stk som har holdt sammen disse årene herfra, og alle tre betalte vi samme dag. Får jeg ikke brev er det siste gang jeg betaler kfl-medlemsskap!!!!! Da har det ingen verdi, hvis man ikke er sikret finalebillett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fra BaillsundKommentar
-
Bare lurer på om KFL har brukt det samme kontonummeret hele tiden ?
Har betalt 220 kr den 13.3.5 men ikke til den som står på bli medlem siden.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GenerallosBare lurer på om KFL har brukt det samme kontonummeret hele tiden ?
Har betalt 220 kr den 13.3.5 men ikke til den som står på bli medlem siden.Fra BaillsundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenOpprinnelig skrevet av GenerallosBare lurer på om KFL har brukt det samme kontonummeret hele tiden ?
Har betalt 220 kr den 13.3.5 men ikke til den som står på bli medlem siden.
Betalte 20-30 kr ekstra til tifoKommentar
-
vet ikke om noen har skrevet noe om det tidligere her, men orket ikke å lese gjennom alle 56 sidene? men er det ikke sånn ca dobbelt så mange plasser på ullevål i forhold til hvor mange billetter som blir solgt til lsk og til molde? vet at rundt 2000 har NFF solgt ut, men hva med de tusen resten plassene?Kommentar
-
Det med mars er min feil, og jeg beklager så meget. Jeg blingsa stort på en informasjons-skriv. Unnskyld, unnskyld. Det er selvfølgelig fjernet fra forsiden også.
Også legger vi bare diskusjonen død, uten å brenne Åråsen eller noe annet.
Petter
Lei seg. UnnskyldKommentar
-
Se der... en liten sikkert stresset sjel som så litt for fort på et skriv. Å vips masse litt irritere folk. Tror folk kan ta det litt mer med ro. Det er nok god planlagt og en god løsning. Bare vi som sitter på utsiden som har maur i buksa og litt over nervøse.
Er jo trosalt 6000 billetter som skal selges uansett.. Det er jo trosalt endel billetter. VeFugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariFår jeg ikke brev er det siste gang jeg betaler kfl-medlemsskap!!!!! Da har det ingen verdi, hvis man ikke er sikret finalebillett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Medlemsskap har _aldri_ vært en garanti for cupfinalebillett. Det står klart og tydelig at medlemsskap gir forkjøpsrett og det er det ingen som kan bestride at det ikke gir. Med medlemsskap står du foran i køen kontra de som ikke er medlem.
Ro deg ned omtrent et par hundre hakk og betal medlemsskapet også neste år, ikke vær så jævla illojal og egoistisk.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Gjennom støtte til KFL gir du også støtte til NSA som jobber for at supportergruppene i fremtiden skal få større del av billettene på cupfinalen. Og så kan det være lurt, til neste år, å betale kontigenten når du får giro i posten og ikke vente til en evnt. semifinale...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Lønner seg å betale medlemskapet så tidlig som mulig ja, du får jo humbug. Og når er det vi trenger penger som mest i KFL? Jo, når det ikke er sesong.
Meld dere inn når dere får giro folkens!
PetterKommentar
Kommentar