Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
De som ikke har fått brev i dag trenger ikke bli desperate enda. Lokalposten er litt ustabil. Fikk 2 av 3 brev til et familiemedlemskap i dag. Regner med at det siste kommer i morgen.
Stian
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller
Kunne ikke falle meg inn å gå gratis på LSKs kamper. Jeg har akkreditering, men også sesongkort. Jeg snyter ikke Sportsklubben for inngangspenger som de sårt trenger.
Snyter jo ikke da, de skriver jo opp nummeret på kortet, så får lsk igjen penger fra tippinga. Skjønner???
Det er bra, jeg var ikke i tvil om at det ville holde for deg når du meldet deg inn så tidlig. Selv fikk kona og eldste dattera mi det samme brevet i dag. Da blir det cupfinale på dem også![/quote]
Det er bra . Gratulerer, hele familien til ullevaal.
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Kunne ikke KFl ha gått ut med hvor grensa går?? Slik som de gjorde, men som takk og lov viste seg å være feil.
Jeg har ikke fått brev, og satser vel egenlig på at jeg ikke får det. Men hadde vært fint å vite, for har jeg betalt innenfor grensa, så skal vil jo jeg å ha billett! Da er det jo enten posten som har driti på draget, eller rot i sysetmet til KFL. Kvittering har jeg; så ingen kommer unna med å si at jeg ikke kan ha betalt.
Jeg vil å være på Ullevål den 6. november kl: 13:15!!
**krysser fingerene på at posten kommer med brev i morra!**
Oy oy oy det var stygge skjerf! Er det billigere med silke (lignende) skjerf enn "vanlig" skjerf? Eller synes lsk/sportshuset at disse faktisk er fine...
Jeg synes effektene var bedre enn frykta, men så hadde jeg heller ikke store forventninger. Skriftsnittet i "LILLESTRØM" på skjerfet var usannsynlig stygt.
Beklager at jeg kommer med nok et spørsmål, men det velkjente billettangsten har nådd meg også.
Pga adresseforandring og flytting, så tviler jeg på at jeg får brevet fra KFL før lørdag.
Spørsmålet mitt er da om det er mulig å komme på Sportshuset og kjøpe billett uten brev, jeg går ut i fra med at jeg er i kvoten/står på lista i og med at jeg betalte medl.skap før første hjemmekamp i april.
Beklager nok en gang at jeg kommer med flere spørsmål, men angst er rett og slett for jævlig!
siden man først skal tvinge folk til og kjøpe flagg og skjerf kunne man ha gjort en bedre jobb syntes jeg.. flagga er jo så kjedlig som de kan for blitt, og silkeskjerf??? hva faen er dte for no.??..
Er redd jeg er litt enig med deg i at de flagga de har produsert, ser ut som de er snekra på bakrommet et eller annet sted i full fart. De ser ikke ut som noe 150 kroners flagg.
Skjerfa synes jeg er helt ok, selv om de er i silke aldri så mye.
Kunne vært lagt noe mer jobb i flagget, så lenge det er pålagt å måtte kjøpe dette...
Beklager at jeg kommer med nok et spørsmål, men det velkjente billettangsten har nådd meg også.
Pga adresseforandring og flytting, så tviler jeg på at jeg får brevet fra KFL før lørdag.
Spørsmålet mitt er da om det er mulig å komme på Sportshuset og kjøpe billett uten brev, jeg går ut i fra med at jeg er i kvoten/står på lista i og med at jeg kjøpte billett før første hjemmekamp i april.
Beklager nok en gang at jeg kommer med flere spørsmål, men angst er rett og slett for jævlig!
McGuffy
Du trenger ikke å ha med deg brevet for å få kjøpt billetten. Det eneste du må ha med er medlemskort, legitimasjon og penger såklart! :wink:
Du trenger ikke å ha med deg brevet for å få kjøpt billetten. Det eneste du må ha med er medlemskort, legitimasjon og penger såklart! :wink:
Altså; Jeg er nødt til å sende min gamle far ut i kulda for å få tak i billett, siden jeg er bortreist. Det må da være mulig? Og hva skal han da med legitimasjon? Må han ha med legitimasjon på den som kanarifan-medlemskortet står i? Eller er det sånn at man må være medlem med billett-rettighet for å kjøpe billetter til andre (som det kan virke utifra brevet)
Vi er en gjeng som skal på cupfinalen, 6 av oss har
sesongkort og 1 av oss har bilett på kfl kvota.
Er det nummererte plasser så vi ikke kan stå sammen
eller kan vi stå hvor vi vill?
Håper noen kan gi meg et svar
Vi er en gjeng som skal på cupfinalen, 6 av oss har
sesongkort og 1 av oss har bilett på kfl kvota.
Er det nummererte plasser så vi ikke kan stå sammen
eller kan vi stå hvor vi vill?
Håper noen kan gi meg et svar
Offisielt er det nummererte plasser. Jeg er fortsatt bare et helt ordinært medlem, men tar likevel sjansen på å si at hvis en av dere seks med sesongkort tar med de fem andre kortene og kjøper på rad, kan den siste vennen på KFL-kvota kjøpe billett akkurat hvor som helst i Cola-svingen, men likevel få plass mellom dere andre seks som skal stå likevel. Sju stående KFL'ere får normalt plass på seks sitteplasser.
Syns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?
Kommentar