Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fjeller'n
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 905

De som ikke har fått brev i dag trenger ikke bli desperate enda. Lokalposten er litt ustabil. Fikk 2 av 3 brev til et familiemedlemskap i dag. Regner med at det siste kommer i morgen.

Stian
    "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• maurakanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 641

J

[

Kunne ikke falle meg inn å gå gratis på LSKs kamper. Jeg har akkreditering, men også sesongkort. Jeg snyter ikke Sportsklubben for inngangspenger som de sårt trenger.

Snyter jo ikke da, de skriver jo opp nummeret på kortet, så får lsk igjen penger fra tippinga. Skjønner???

Det er bra, jeg var ikke i tvil om at det ville holde for deg når du meldet deg inn så tidlig. Selv fikk kona og eldste dattera mi det samme brevet i dag. Da blir det cupfinale på dem også![/quote]

Det er bra . Gratulerer, hele familien til ullevaal.
      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Eva =)
        Medlem
        Hoffnarr
        • Sep 2005
        • 60

Kunne ikke KFl ha gått ut med hvor grensa går?? Slik som de gjorde, men som takk og lov viste seg å være feil.

Jeg har ikke fått brev, og satser vel egenlig på at jeg ikke får det. Men hadde vært fint å vite, for har jeg betalt innenfor grensa, så skal vil jo jeg å ha billett! Da er det jo enten posten som har driti på draget, eller rot i sysetmet til KFL. Kvittering har jeg; så ingen kommer unna med å si at jeg ikke kan ha betalt.

Jeg vil å være på Ullevål den 6. november kl: 13:15!!

**krysser fingerene på at posten kommer med brev i morra!**
        Forza Fugla!

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 1470

Opprinnelig skrevet av petter
          LES NØYE HVA SOM STÅR NEDENFOR :

- Fredag 14/10 er det sesongkort og tillitsvalgte som kan kjøpe billettpakker på LSK-shopen mellom kl 1600-2100.

CUPEN SKAL HJEM TIL LILLESTRØM 2005 !!!
          Betyr dette at jeg med sesongkort kan kjøpe billettpakker imorgen til meg selv og familiemedlemmer med KFL-medlemskap og som fikk brev idag ?

Eller må jeg stå i kø både fredag og lørdag ?
          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
            Opprinnelig skrevet av petter
            LES NØYE HVA SOM STÅR NEDENFOR :

- Fredag 14/10 er det sesongkort og tillitsvalgte som kan kjøpe billettpakker på LSK-shopen mellom kl 1600-2100.

CUPEN SKAL HJEM TIL LILLESTRØM 2005 !!!
            Betyr dette at jeg med sesongkort kan kjøpe billettpakker imorgen til meg selv og familiemedlemmer med KFL-medlemskap og som fikk brev idag ?

Eller må jeg stå i kø både fredag og lørdag ?
            Dessverre for deg og alle andre med en slik ordning : 2 dager med kø. Se på det som en sosial greie.

Petter

Kommentar

• Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

Skjerfet

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Oy oy oy det var stygge skjerf! Er det billigere med silke (lignende) skjerf enn "vanlig" skjerf? Eller synes lsk/sportshuset at disse faktisk er fine...
              Jeg synes effektene var bedre enn frykta, men så hadde jeg heller ikke store forventninger. Skriftsnittet i "LILLESTRØM" på skjerfet var usannsynlig stygt.

Kommentar

• McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5104

Beklager at jeg kommer med nok et spørsmål, men det velkjente billettangsten har nådd meg også.

Pga adresseforandring og flytting, så tviler jeg på at jeg får brevet fra KFL før lørdag.
                Spørsmålet mitt er da om det er mulig å komme på Sportshuset og kjøpe billett uten brev, jeg går ut i fra med at jeg er i kvoten/står på lista i og med at jeg betalte medl.skap før første hjemmekamp i april.

Beklager nok en gang at jeg kommer med flere spørsmål, men angst er rett og slett for jævlig!

McGuffy

Kommentar

• frodekippe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 480

Opprinnelig skrevet av Ultras_2013
                  siden man først skal tvinge folk til og kjøpe flagg og skjerf kunne man ha gjort en bedre jobb syntes jeg.. flagga er jo så kjedlig som de kan for blitt, og silkeskjerf??? hva faen er dte for no.??..

Er redd jeg er litt enig med deg i at de flagga de har produsert, ser ut som de er snekra på bakrommet et eller annet sted i full fart. De ser ikke ut som noe 150 kroners flagg.

Skjerfa synes jeg er helt ok, selv om de er i silke aldri så mye.

Kunne vært lagt noe mer jobb i flagget, så lenge det er pålagt å måtte kjøpe dette...
                  FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

Bjørn Lindahl

Kommentar

• Röshbærj
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Sep 2004
                    • 57

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                    Beklager at jeg kommer med nok et spørsmål, men det velkjente billettangsten har nådd meg også.

Pga adresseforandring og flytting, så tviler jeg på at jeg får brevet fra KFL før lørdag.
                    Spørsmålet mitt er da om det er mulig å komme på Sportshuset og kjøpe billett uten brev, jeg går ut i fra med at jeg er i kvoten/står på lista i og med at jeg kjøpte billett før første hjemmekamp i april.

Beklager nok en gang at jeg kommer med flere spørsmål, men angst er rett og slett for jævlig!

McGuffy
                    Du trenger ikke å ha med deg brevet for å få kjøpt billetten. Det eneste du må ha med er medlemskort, legitimasjon og penger såklart! :wink:

Kommentar

• mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

Silke er eksklusivt, så jeg regner med at skjerfet er laget av polyester el.l. Vær så snill å ikke ta med det flagget på Ullevaal :oops:
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                      Mr.Jordbakke

Kommentar

• JhnY
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 975

Altså det flaget der er noe av det styggeste jeg har sett.. Det står nesten i stil til rbk's nye drakt :P (det var litt å ta i kanskje)

Kommentar

• Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

Men skjerfet overasket meg positivt!!! Jeg har X antall bomullskjerf fra før, så ett i silke er bare kult. Det er faktisk verdt 300 spenn aleine!

Kommentar

• bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3034

så jævla stygt er ikke flagget da?! det skal fortsatt slåes opp på veggen til minne om den dagen vi vant cupgull!!!!!!!!!
                            I år så tar vi alt

Kommentar

• runarM
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 566

Opprinnelig skrevet av Röshbærj
                              Du trenger ikke å ha med deg brevet for å få kjøpt billetten. Det eneste du må ha med er medlemskort, legitimasjon og penger såklart! :wink:
                              Altså; Jeg er nødt til å sende min gamle far ut i kulda for å få tak i billett, siden jeg er bortreist. Det må da være mulig? Og hva skal han da med legitimasjon? Må han ha med legitimasjon på den som kanarifan-medlemskortet står i? Eller er det sånn at man må være medlem med billett-rettighet for å kjøpe billetter til andre (som det kan virke utifra brevet)

--
                              runarM
                              runarM

Kommentar

• Trofast kanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 355

Vi er en gjeng som skal på cupfinalen, 6 av oss har
                                sesongkort og 1 av oss har bilett på kfl kvota.
                                Er det nummererte plasser så vi ikke kan stå sammen
                                eller kan vi stå hvor vi vill?
                                Håper noen kan gi meg et svar

Kommentar

• Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

Stå akkurat hvor du vil!

Kommentar

• andee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 1191

Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
                                    Vi er en gjeng som skal på cupfinalen, 6 av oss har
                                    sesongkort og 1 av oss har bilett på kfl kvota.
                                    Er det nummererte plasser så vi ikke kan stå sammen
                                    eller kan vi stå hvor vi vill?
                                    Håper noen kan gi meg et svar
                                    Offisielt er det nummererte plasser. Jeg er fortsatt bare et helt ordinært medlem, men tar likevel sjansen på å si at hvis en av dere seks med sesongkort tar med de fem andre kortene og kjøper på rad, kan den siste vennen på KFL-kvota kjøpe billett akkurat hvor som helst i Cola-svingen, men likevel få plass mellom dere andre seks som skal stå likevel. Sju stående KFL'ere får normalt plass på seks sitteplasser.
                                    TS05 - Felt C

Kommentar

• Necrite
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2005
                                      • 164

Så vidt jeg husker så står det vel i brevet fra KFL at det blir ståplasser på de feltene KFL administererer.

Mener å huske det iallefall. Husker nesten bare det viktigste som stod i brevet. at man kan kjøpe billett på KFL's kvote.

Fugla er RÅ... Forza fugla

Kommentar

• Gullars
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 355

Syns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                          Administrator
                                          • Nov 2003
                                          • 6411

Jeg må kjøpe 2 billetter i dag, og jeg skal kjøpe 2 i morgen, til meg, min samboer og to barn.

Dermed er det klart at dette ikke blir 4 plasser ved siden av hverandre.

Er det URIMELIG at vi vil stå sammen ???
                                          Håkon Henriksen
                                          -
                                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                          -
                                          ALT FOR FUGLA

Kommentar

Working...