Kammeraten min og jeg har på cola-øvre, er det helt umulig å få brukt nede-billettene oppe, eller ville det vært mulig å stå oppe for disse og?
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeSlik jeg forstod Arild igår blir det IKKE unnummerert plasser. Det betyr, uansett hva mange måtte ha hevdet her tidliger, at man må stå der man har fått billett.
FORZA FUGLA!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
I debatten for eller i mot unummerert opplegg i Colasvingen så er det omtrent bare én hovedting folk er bekymra for:
-Om man får plass sammen med de man helst vil.
Uansett så er det jo bare et unummerert opplegg som vil sikre at folk har muligheten til å være sammen med de man vil. Det er jo svært mange som har plassering et annet sted enn de man helst vil stå sammen med. Valget er jævlig enkelt: UNUMMERERT.
Hvis Arild Myklebust og hans disipler er bekymra for sangopplegget så går det også greit ved å gi klare instrukser til forsangere og sangdisipler om hvordan de skal plassere seg. De får sørge for å komme tidlig så plassene ikke alt er opptatt.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KongenOpprinnelig skrevet av MattiOpprinnelig skrevet av KongenSå det du mener er at alle skal gå dit dem vill? Tror nok alle bør gå til sine respektive plasser og stå der...
Kan vel ikke være så mye å diskutere dette her. Stell dere hvor dere vil for faen!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MattiOpprinnelig skrevet av KongenOpprinnelig skrevet av MattiOpprinnelig skrevet av KongenSå det du mener er at alle skal gå dit dem vill? Tror nok alle bør gå til sine respektive plasser og stå der...
Kan vel ikke være så mye å diskutere dette her. Stell dere hvor dere vil for faen!Alt for fugla......
TorgeirKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KongenOpprinnelig skrevet av MattiOpprinnelig skrevet av KongenOpprinnelig skrevet av MattiOpprinnelig skrevet av KongenSå det du mener er at alle skal gå dit dem vill? Tror nok alle bør gå til sine respektive plasser og stå der...
Kan vel ikke være så mye å diskutere dette her. Stell dere hvor dere vil for faen!Kommentar
-
Jeg driter i hva som står på billetten. Jeg kjøpte billett i dag med broren og faren min. Jeg så at billettene ikke var på samme sted. Jeg gikk tilbake til kassa for å få nye, men dama sa at det er ståplasser så man kan stå sammen... Jeg står med dem jeg vil uansett. :wink:A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Det blir mye bedre med unummererte plasser.
For sånn som det er nå så har jeg og 2 venner billett.
Men vi står på 3 forskjellige steder på CocaCola tribunen, og jeg skal vedde på at det ikke bare er jeg som har det problemet.
hvis det er unummererte får faktisk alle stå sammen med dem man vil.LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Hele cola, både oppe og nedre er ståplasser. Alle plassene er unummerert! Førstemann til mølla gjelder ok?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHele cola, både oppe og nedre er ståplasser. Alle plassene er unummerert! Førstemann til mølla gjelder ok?
ja, ihvertfall i øvre, men håper at alle står!Forza fugla!
LSK for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hburde nesten blitt en avstemmning på unummererte/nummererte plasser her.
PetterKommentar
-
Hva skjer med billetter som nå er til overs a? Jeg fikk jo ikke noe brev så...
Håper ikke "førstemann-til-mølla"-billettene blir lagt ut for salg midt i uka.. for da er jeg screwed hvertfallSuper KanarisKommentar
-
Ingenting er avgjort. Vent på informasjon. Det kommer oppdatert informasjon på nettet her i morgen.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Do'hburde nesten blitt en avstemmning på unummererte/nummererte plasser her.
Petter
Men det bør bli unummererte plasser. Det burde vel verdt mulig?LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hMen det bør bli unummererte plasser. Det burde vel verdt mulig?TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Do'hburde nesten blitt en avstemmning på unummererte/nummererte plasser her.
PetterAlt for fugla......
TorgeirKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KongenOpprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Do'hburde nesten blitt en avstemmning på unummererte/nummererte plasser her.
Petter
PetterKommentar
Kommentar