Like ved det miderste feltet \/
Alt om cupfinalebilletter
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kan nesten virke som om dem har begynt fra sidene og solgt seg innover. Jeg kom også morratrøtt i trynet og stelte meg i kø før det åpnet og fikk også billett på A feltet.
Men men. jeg skal ikke klage. Jeg har i alle fall en billett¤Fugl i Oslo¤Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MaximusKan nesten virke som om dem har begynt fra sidene og solgt seg innover. Jeg kom også morratrøtt i trynet og stelte meg i kø før det åpnet og fikk også billett på A feltet.
Men men. jeg skal ikke klage. Jeg har i alle fall en billettKommentar
-
Er vel også en mulighet at hver kasse fikk hvert sitt felt, kasse 1 fikk felt A, kasse 2 fikk felt B osv...?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg lurer på om jeg som et medlem som ikke er på lista må stelle meg i kø sammen med andre som ikke er medlemer lørdag?
Dette blir vel litt for dumt. Når måtte man ha meldt seg inn får å være med i kvota igjen?Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GullstrupaJeg lurer på om jeg som et medlem som ikke er på lista må stelle meg i kø sammen med andre som ikke er medlemer lørdag?
Dette blir vel litt for dumt. Når måtte man ha meldt seg inn får å være med i kvota igjen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GullstrupaJeg lurer på om jeg som et medlem som ikke er på lista må stelle meg i kø sammen med andre som ikke er medlemer lørdag?
Dette blir vel litt for dumt. Når måtte man ha meldt seg inn får å være med i kvota igjen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av GullstrupaJeg lurer på om jeg som et medlem som ikke er på lista må stelle meg i kø sammen med andre som ikke er medlemer lørdag?
Dette blir vel litt for dumt. Når måtte man ha meldt seg inn får å være med i kvota igjen?
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Jan BananOpprinnelig skrevet av Necriteviktigste er trosalt at man er å ser kampen for mindel.
Men siden alle diskuterer nummerter ikke nummerte plasser, så fikk det meg til å se på billetten å se hvor jeg skal sitte/stå iallefall.
Iallefall godt fornøyd med å kjøpe billett forholdsvis tidlig på lørdagmorgen (ca 10.00), og fått billett plassert lengst ut på siden.
Uansett.. så lenge jeg får se kampen, og ikke plikter å ta med meg flagget. Så er jeg fornyød
Kunne jo trosalt endt med å ikke være der når LSK hever pokalen
For min del ligger det stygt an til å måtte bli NRK.
Men om du er veldig misfornøyd, så kan vi godt bytte... :wink: :lol: :lol:Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av GullstrupaJeg lurer på om jeg som et medlem som ikke er på lista må stelle meg i kø sammen med andre som ikke er medlemer lørdag?
Dette blir vel litt for dumt. Når måtte man ha meldt seg inn får å være med i kvota igjen?
Petter
Sorry jeg tenkte at det var Tirsdag. Min feil.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av GullstrupaJeg lurer på om jeg som et medlem som ikke er på lista må stelle meg i kø sammen med andre som ikke er medlemer lørdag?
PetterVålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GullstrupaNå må jeg liksom vente til lørdagen hvor jeg er prioritert på lik linje med ikke medlemer???Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av GullstrupaNå må jeg liksom vente til lørdagen hvor jeg er prioritert på lik linje med ikke medlemer???
PetterKommentar
-
Hadde ikke jeg skaffet meg bilett....hadde jeg gjort et forsøk alikevel og sjekka etter om jeg var på lista på sportshuset. Vet om flere som ikke fikk brev..men som stod på lista der nede.....så det er vel verdt et forsøk.....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Anders_BakkenHadde ikke jeg skaffet meg bilett....hadde jeg gjort et forsøk alikevel og sjekka etter om jeg var på lista på sportshuset. Vet om flere som ikke fikk brev..men som stod på lista der nede.....så det er vel verdt et forsøk.....Kommentar
-
Jeg hadde i alle fall gjort det...jævlig kjipt hvis man finner ut i ettertid at man hadde krav på en bilett....som man aldri gadd å hente fordi man ved en feil ikke har fått dette berømte brevet. Jeg tviler vel heller på at det blir kaos på tirsdag...når man så hvor bra det gikk i helga....de aller fleste som skal ha bilett har vel fått nå..bortsett fra 1000 eller noe som jeg så i avisen.Kommentar
Kommentar