Karakterer: LSK-søpla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2122

    Karakterer: LSK-søpla

    Føler meg litt truffet etter dårlig respons til Grusom sist, så her følger min karakterbok (med fyllebriller):
    Rambo: 7 -Sikker som alltid og plukka blåbær i feltet hver gang vif hadde frispark. Kontrollert forestilling, men lite å gjøre siden søpla knapt hadde en sjanse.
    Stoffe: 5 -Skuffa over Stoffe idag, var lite med framover på søplas svakeste side, og rota litt for mye. Lagde også noen frispark (som var urimelig billige)
    PSA: 8 -Scoring, dytting av hulsker og hvem er steffen iversen??? Jeg sier ikke mer...
    Rambekk: 7 -Den "usynlige" mannen bidro sterkt til at søpla ikke skapte en dritt, solid og god tvers igjennom (som alltid)
    Supermann: 6 -Påsan er ingen back, iallefall ikke ennå. Får pluss for offensive initiativ, men minus for manglende defensive fibre. Fortsatt skuffa over at han ikke fikk ta noen av frisparka vi fikk like utafor 16.
    Fetsundrånern: 7 -Trekkes litt ned for noen borteperioder, men for en innsats!!!!! Denna gutten VILLE vinne, og fikk også det obligatoriske gule kortet.
    Kasey: 7 -Stoppa alt som var av søpleforsøk, gjør en enorm jobb som ryddegutt. Ikke den spilleren du legger mest merke til, men en av hovedårsakene til at søpla ikke skaper en dritt.
    Gilbert: 6 -Matchvinner og herlig!!! Men syns gilbert nok en gang taper litt for mange av de duellene han vant før, men tross alt ikke meg imot at han har blitt Van Nistelrooy-typen som bare scorer mål og ikke noe annet.
    Powell: 7 -Gir alt og tar søplas eneste angrepsvåpen brokk fullstendig ut av kampen. Blør for drakta og gir alt. Bytta ut for tidlig etter min mening.
    Koren: 9 -Hva kan man si??? Teknikken, pasninger, den eneste måten å stoppe Robbie på idag var en stygg takling. Var både i egen og andres 16-meter og overalt ellers. Selvfølgelig bytta ut, for han MÅ ha vært sliten!!!
    Lille(store)bror: 7 -Kjørte til tider karusell med stenersen, og viser seg nok en gang fram som et svært viktig angrepsvåpen. Imponerte med tæl og guts til tross for manglende fysikk.
    Klippen: 7-Kom inn i andre og bidro til et pottetett forsvar, "stjal" et mål men det tilgir vi på en dag som denne...
    Kiko: 7-Spilte for lite til å få en ordentlig vurdering, men bidro til at vi tok over midtbanen igjen og viste også fram et fryktinngytende skuddbein. Han blir god!!!
    Haddad: 6 -Har en teknikk og fart som laget trenger. Var litt ego-Zlatan ved noen anledninger og må stille inn skuddbeinet, men gjorde en god innsats i en periode hvor vi pressa heller lite.
    der Uwe: 7 -Hadde en perfekt utgangstaktikk, men gjorde et merkelig bytte i pausa. Rodde seg flott inn igjen ved å legge om til 4-4-2, da vant vi midtbanen og kampen igjen.
    KFL: 8 -Men dette blir ren tipping, på fotballpuben hørte jeg kun harald "lesbe" bredeli. Men ryktene sier det var stor stemning, men var det synging i pausen som planlagt??
    Dommern: 5 -Ikke det beste, ikke det verste. Ga søpla mange billige frispark, og overså et soleklart gult kort første gangen Koren ble meid ned. La heldigvis lista høyt, og det er fornuftig i en kamp som dette.

    Da regner jeg med Grusom er fornøyd, og at jeg kan gå tilbake til pilsen???
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Re: Karakterer: LSK-søpla

    Opprinnelig skrevet av heidar
    Koren: 9 -Hva kan man si??? Teknikken, pasninger, den eneste måten å stoppe Robbie på idag var en stygg takling. Var både i egen og andres 16-meter og overalt ellers. Selvfølgelig bytta ut, for han MÅ ha vært sliten!!!
    Slik som koren spiller for tiden er han tippeligaens beste spiller. Vi MÅ få han til å forlenge med et år eller 2 eller tre....
    Han må vel ha lyst til å spille e-cup?

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #3
      Åtter på KFL er kanskje greit, litt for lite muligens, men det var tidenes stemning på resten av stadion. Hvor ofte har vi for eksempel opplevd at samtlige på en fullsatt RB-tribune reiser seg i entusiasme på to-tre cornere i en 1. omgang?

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2122

        #4
        Som sagt: Med bakgrunnslyden dempa i Bergen hører jeg ikke så godt, men selvfølgelig er det minst 8. Dog lurer jeg på om vi sang i pausen, og det er verdt og merke seg at stemninga automatisk blir bedre med ett tidlig mål. Men klart, kan godt være en 9er!!
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • demian
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2005
          • 228

          #5
          Ingen synging i pausen.

          Var sinnsykt bra stemning etter første målet, men i annen omgang bredte nervøsiteten seg, og stemninga kom ikke opp i taket igjen før 2-0.

          Er vel ikke annet å vente i en så viktig kamp, kanskje.

          8 er greit.
          ULTRAS FELT C

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            Din snik!!! Dette er min jobb! Uansett, du har vært veldig flink, og tusen takk for sympatien. Forhindrer nok desverre ikke at jeg blir nødt til å lage min egen karakterbok denne gangen også...Den blir nok (foreløpig) ganske grei lesning, men uansett.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Do'h
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 1891

              #7
              Opprinnelig skrevet av Larsi
              Åtter på KFL er kanskje greit, litt for lite muligens, men det var tidenes stemning på resten av stadion. Hvor ofte har vi for eksempel opplevd at samtlige på en fullsatt RB-tribune reiser seg i entusiasme på to-tre cornere i en 1. omgang?
              Eller at 50/50 reiser seg å blir med på "hade bra, vålenga" :lol:
              LSK FOR GULL 2006

              Kommentar

              Working...