Mine 50 øre: Karakterboka LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7056

    Mine 50 øre: Karakterboka LSK-VIF

    Går Grusom B i næringa nå føler jeg, men pyttsan!

    Gammær'n: 7. To viktige redninger igjen, og er nesten ubehøvlet rolig i alle situasjoner. For en mann. 41 er ingen alder - få kone og barn til Norge og gi ham treårskontrakt. Tidenes beste LSK-keeper!
    Stoffe: 6. Så ham ikke like mye framover på bana som sist. Solid defensiv jobbing og kjempebra overblikk trekker opp.
    PSA: 7. Trakk tenna til Iversen, var høyt og lavt og putta det viktige førstemålet. Helt ålreit! Helt ålreit!
    Rambukk: 6. Andrefiolin til PSA, men de utfyller hverandre strålende. Det er en grunn til at Kippe er på benken!
    Påsan: 5. Mer med offensivt enn sist. Er ingen back, men foretar smarte valg i nesten alle situasjoner.
    Psycho-Søgård: 7. Sterk 7 på Søgård. Går foran med vinnervilje og en utrolig innsats. Tar helt luven av Grindheim og flyr inn i dusinvis med knallharde taklinger. Mye bedre pasningsspill enn tidligere fra Espen om dagen.
    Kasey: 6. Stødig og uten noen pasningsfeil. Få involveringer offensivt, men spiller som Makelele foran forsvaret.
    Lille-Riise: 5. Fin i første omgang. Samspillet med Koren stemmer bedre og bedre. Gleder meg til å se ham neste år, ser tegn til at han kan bli en skikkelig storspiller.
    Koren: 9BB. Tippeligaens beste fotballspiller, kort og godt. Et fotballgeni.
    Sundgot: 7. Putter en og er uheldig som ikke får minst en til. Genial frispilling av Haddad i andreomgang. Kjempegod kamp av Arild.
    Powell: 5. Vant masse i lufta og terroriserte Wæhler til å gjøre juniorfeil. Men ikke alltid like effektiv.
    -
    Kippe: 6. Hard, sterk, nådeløs. Herlig.
    Zlataninho: 5. Kommer til en sjanse og ville vært nestemann på ballen som Sundgot scora på. Innhopp på et vanskelig tidspunkt. Viste likevel tegn til hva som bor i ham.
    Kiko: 5. Jobba som en satan og hadde et nydelig skuddforsøk. Mest defensive plikter på Kiko i går, og han løste dem finfint.

    Kanarifansen: 8. Overdøvet Klanen i 75 av 90 minutter. Stor variasjon i sanger i går. Selv ville jeg gjerne hørt mer Forza Fugla. Vinner som forventet tribunekampen temmelig greit, men det eksploderer ikke før Hulskers 2x rødt kort-situasjon. Etter det og inn er vi suverene. Jeg er stolt og rørt over Kanarifansen. Herlig!

    Dommeren: 5. Ronny Johnsen kunne blitt utvist for 2x nedsparking bakfra av Koren 20 meter fra mål. Feite-Christian Grindhval burde vært utvist for sine fire-fem frispark ETTER at han fikk gult i første, og Hulsker skulle selvsagt ha vært sendt rett av banen. PSA også kanskje noe heldig som får fullføre kampen. La kanskje lista litt for høyt. Stort sett bra dømt.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • Supermann
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 433

    #2
    Ikke dårlig! :wink:
    Ultras Felt C
    www.ultrasfeltc.com

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1557

      #3
      Re: Mine 50 øre: Karakterboka LSK-VIF

      Opprinnelig skrevet av trigz
      Powell: 5. Vant masse i lufta og terroriserte Wæhler til å gjøre juniorfeil.
      Men Wæhler ble vel ikke spesielt mye terrorisert??

      Kommentar

      • A.Bilet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2005
        • 808

        #4
        Alt i alt en god vurdering.
        A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

        Twitter-bruker

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Bra Trigz! Prøver å ta jobben min, din slendrian, men jeg tilgir deg. Sånn er jeg, haha. Synes kanskje du er litt streng med noen og litt raus med andre(espen og kasey), men hver sin lyst.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7056

            #6
            Hehehehe:

            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Kristian
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 690

              #7
              Hvem er denne kiko? :lol:

              Kommentar

              Working...