Råtne epler

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    Råtne epler

    Til og med i edens hage er det råtne epler, det samme på Åråsen. I går er den hittils beste dagen i mitt liv. Makan til match! Makan til liv! Makan til lag! Men det er ikke grunn til dette innlegget..

    Til og med Mor og hennes venninner fant veien til åråsen i går. Og alle hadde fått låne hvert sitt lsk-skjerf av meg.
    I dag snakka jeg med mor, og hun fortalte at det var en idiot som hadde løpt bort til de og flekka skjerfet mitt av nakken til en i venninne-gjengen, og spurtet vekk med skjerfet i hendene. Dette skjedde rundt halv 7 i går, ved billett-inngangen.

    Greit nok, det er ikke dyrt med et skjerf, og jeg har nok av de, men hva får en person til å gjøre noe sånn? Retter herved fingern til vedkommende! så det er sagt..

    Forza Fugla
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    #2
    Re: Råtne epler

    Opprinnelig skrevet av hoyt
    I dag snakka jeg med mor, og hun fortalte at det var en idiot som hadde løpt bort til de og flekka skjerfet mitt av nakken til en i venninne-gjengen, og spurtet vekk med skjerfet i hendene. Dette skjedde rundt halv 7 i går, ved billett-inngangen.
    Hmm.. med forbehold om at dette ikke var en engasupporter, så er jo det helt forkastelig!!
    Håper noen har sett dette og vet hvem vedkommende er.
    Kanskje noen her inne vet hvem som kan ha gjort det?
    Uansett hvordan man vrir og vender på det, så er dette faktisk tyveri/ran!
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • Supermann
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 433

      #3
      Uakseptabelt!
      Finn jævelen å anmeld han!

      Og om han skulle være medlem i LSK/KFL, så for guds skyld, gi han en straff han ikke glemmer på en stund!
      Ultras Felt C
      www.ultrasfeltc.com

      Kommentar

      • Sem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2005
        • 1626

        #4
        Apropos råtne epler: Jeg sto på balkongen til en kompis under kampen, og jubla som besatt etter kampen. Selvsagt gjorde jeg det. Vi hadde jo nettopp kommet til cupfinalen. Jubelen til oss på balkongen falt nok Engasupporterne tungt for brystet, for det hagla barnslige kommentarer, lightere og kronestykker opp på balkongen der vi sto. Er det mulig?!

        Makan til usportslige og ufyselige folk skal man leite lenge etter!

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #5
          Opprinnelig skrevet av Sem
          Apropos råtne epler: Jeg sto på balkongen til en kompis under kampen, og jubla som besatt etter kampen. Selvsagt gjorde jeg det. Vi hadde jo nettopp kommet til cupfinalen. Jubelen til oss på balkongen falt nok Engasupporterne tungt for brystet, for det hagla barnslige kommentarer, lightere og kronestykker opp på balkongen der vi sto. Er det mulig?!

          Makan til usportslige og ufyselige folk skal man leite lenge etter!
          Bli denga av "lillebror" er alltid surt.
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          • Realisten
            -VIF-supporter-
            Møteplager
            • May 2004
            • 73

            #6
            Opprinnelig skrevet av Sem
            Makan til usportslige og ufyselige folk skal man leite lenge etter!
            Og du sier at ingen i Kanari-Fansen hadde reagert på samme måte dersom det motsatte hadde skjedd?

            For eksempel hvis noen Enga-supportere hevet et banner over dere. Bare for å ta et eksempel...

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Det er forskjell på en provokasjon og på å vise glede med god grunn. Argumentet ditt faller på sin egen urimelighet.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Do'h
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 1891

                #8
                Opprinnelig skrevet av Realisten
                Opprinnelig skrevet av Sem
                Makan til usportslige og ufyselige folk skal man leite lenge etter!
                Og du sier at ingen i Kanari-Fansen hadde reagert på samme måte dersom det motsatte hadde skjedd?

                For eksempel hvis noen Enga-supportere hevet et banner over dere. Bare for å ta et eksempel...
                Tenker du ser tilbake på VIF-LSK nå og da sier jeg at det er helt feil.
                Du kan ikke sammentligne at Klanen henger et banner over oss og kaster 1-2 bøtter med vann ned (mobilen til kameraten min ble hærpa) med at en person står å jubler for at laget hans vant.
                Om en enga fyr hadde stått blandt KFL å jubla når VIF scorte hadde jeg bare sett stygt på han å fantasert om at wrestling på offentlig sted var lov. Om han kastet et laken over meg før så å dynke meg med vann når jeg tok det av så hadde følgene blitt et par ganger mer fatale.
                LSK FOR GULL 2006

                Kommentar

                • Mannschaft Rösler
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2003
                  • 247

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Sem
                  Apropos råtne epler: Jeg sto på balkongen til en kompis under kampen, og jubla som besatt etter kampen. Selvsagt gjorde jeg det. Vi hadde jo nettopp kommet til cupfinalen. Jubelen til oss på balkongen falt nok Engasupporterne tungt for brystet, for det hagla barnslige kommentarer, lightere og kronestykker opp på balkongen der vi sto. Er det mulig?!

                  Makan til usportslige og ufyselige folk skal man leite lenge etter!
                  Jau, motbydlige folk. Er ikke rart de er hata som pesten hvor en de måtte befinne seg. Fryst ut i Oslo også, enda de kaller seg en by et lag. Tidenes floskel. Hvor mange var det dem trakk mot Steau i cupen? Var det 4000? Må passe på så en ikke glemmer det.

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #10
                    Søplas dårlige holdninger er en skam. Dette gjør gleden over å sette de ut av konkurranser enda større. Han som rappa skjerfet var garabntert klansape. Deng de!!!
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      #11
                      Før kampen traff jeg to voksne Enga-folk som hadde med et par guttunger, tipper de var åtte-ni år. De minste skrek så fråden sto rundt munnen på dem, "hater, hater, hater, Kanari" mens de viste finger`n. Pappaene, eller hvem det var, bare gliste og oppmuntret podene.
                      Ikke rart de blir som de blir når de vokser til.

                      Mvh
                      Gammer`n
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • Rolergra
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Aug 2004
                        • 80

                        #12
                        For å ikke snakke om de idiotene av noen engasvin som stellte seg opp utenfor Martins på onsdag, rett etter at toget hadde gått.
                        Dytta til enslige kanarifans og oppførte seg sinnsykt aggresivt. Så fort vaktene og flere kanarifans kom til så løp de nedover storgata. Tapere!

                        Kommentar

                        • pondus73
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 612

                          #13
                          Jeg må jo innrømme at mannen som kom løpende bakover med hat i blikket å begynte å kaste ting opp mot klanen ikke akkurat gjør meg stolt! Det må jo være mulig selv om vi misliker den gjengen stort, og det gjør vi vel alle, å ikke synke ned på apestadiet deres??

                          Er det virkelig vits i å bli så provosert av de at man ser ut som om man kunne halshogd folk på stedet????
                          ------eLSKe-------

                          Kommentar

                          • otho
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Nov 2004
                            • 183

                            #14
                            Bedre å være Død
                            en vål'enga.

                            Men bruk ikke mer energi på det som er en parentes i norsk fotball, et nesten lag.

                            Nesten Meterligaen
                            Nesten E-cup
                            Nesten Cupfinale
                            Nesten Seriegull ?
                            Nesten syngende fans?

                            La oss neste ikke bruke energi på de som ikke kan synge…
                            eLSKe i gode og onde dager....
                            eLSKe til døden skiller oss av....
                            å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                            Kommentar

                            Working...