Vi skal spille to kamper mot Molde i sesongavslutningen (før Royal League). Begge mot Molde. Begge er kamper vi normalt er best, og vinner. Jeg frykter bare ett "angrepsvåpen", i tilleg til Kihlbergs skudd: Filminga til Stian Ohr. Alle som har sett han i aksjon vet vel hva jeg snakker om, der han i hver eneste kamp minst en gang legger seg i gresset innenfor 16 og dermed prøver å ødelegge kampen for en ulykkelig motspiller. Vi så det senest i bortekampen, der han gikk i bakken hardere enn Twin Towers så snart noen så mye som tenkte på å låre vind i hans retning. Fyren er U-S-P-O-R-T-S-L-I-G, punktum. Her skal vi passe oss, eller rett og slett ta kyllingen knallhardt. Foreslår at etpar av kara våre med den største kassa, f.eks Klippen eller Wehrmann, hvisker han et par go'ord i øret i siste seriekamp, Gudfaren - style, om hva han kan forvente hvis han prøver seg på noe sånt herk i finalen. Da er han "finito"
Stian Ohr
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Re: Stian Ohr
Opprinnelig skrevet av Hamburg & KanariVi skal spille to kamper mot Molde i sesongavslutningen (før Royal League). Begge mot Molde. Begge er kamper vi normalt er best, og vinner. Jeg frykter bare ett "angrepsvåpen", i tilleg til Kihlbergs skudd: Filminga til Stian Ohr. Alle som har sett han i aksjon vet vel hva jeg snakker om, der han i hver eneste kamp minst en gang legger seg i gresset innenfor 16 og dermed prøver å ødelegge kampen for en ulykkelig motspiller. Vi så det senest i bortekampen, der han gikk i bakken hardere enn Twin Towers så snart noen så mye som tenkte på å låre vind i hans retning. Fyren er U-S-P-O-R-T-S-L-I-G, punktum. Her skal vi passe oss, eller rett og slett ta kyllingen knallhardt. Foreslår at etpar av kara våre med den største kassa, f.eks Klippen eller Wehrmann, hvisker han et par go'ord i øret i siste seriekamp, Gudfaren - style, om hva han kan forvente hvis han prøver seg på noe sånt herk i finalen. Da er han "finito"FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Takk takk folkens (humbug & canari rødmer). Ohr fortjener smekk på pungen så det ljomer.
Gutta kan jo ta "the Klinsmann dive" etter scoringene våre mot de, som "takk for sist" !LSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Hamburg & KanariTakk takk folkens (humbug & canari rødmer). Ohr fortjener smekk på pungen så det ljomer.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av superbøffelOpprinnelig skrevet av Hamburg & KanariTakk takk folkens (humbug & canari rødmer). Ohr fortjener smekk på pungen så det ljomer.CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar