Stian Ohr

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Stian Ohr

    Vi skal spille to kamper mot Molde i sesongavslutningen (før Royal League). Begge mot Molde. Begge er kamper vi normalt er best, og vinner. Jeg frykter bare ett "angrepsvåpen", i tilleg til Kihlbergs skudd: Filminga til Stian Ohr. Alle som har sett han i aksjon vet vel hva jeg snakker om, der han i hver eneste kamp minst en gang legger seg i gresset innenfor 16 og dermed prøver å ødelegge kampen for en ulykkelig motspiller. Vi så det senest i bortekampen, der han gikk i bakken hardere enn Twin Towers så snart noen så mye som tenkte på å låre vind i hans retning. Fyren er U-S-P-O-R-T-S-L-I-G, punktum. Her skal vi passe oss, eller rett og slett ta kyllingen knallhardt. Foreslår at etpar av kara våre med den største kassa, f.eks Klippen eller Wehrmann, hvisker han et par go'ord i øret i siste seriekamp, Gudfaren - style, om hva han kan forvente hvis han prøver seg på noe sånt herk i finalen. Da er han "finito"
    LSK Norges beste lag
  • demian
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2005
    • 228

    #2
    takk for en av tidenes mest underholdene innlegg
    ULTRAS FELT C

    Kommentar

    • frodekippe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 480

      #3
      Re: Stian Ohr

      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Vi skal spille to kamper mot Molde i sesongavslutningen (før Royal League). Begge mot Molde. Begge er kamper vi normalt er best, og vinner. Jeg frykter bare ett "angrepsvåpen", i tilleg til Kihlbergs skudd: Filminga til Stian Ohr. Alle som har sett han i aksjon vet vel hva jeg snakker om, der han i hver eneste kamp minst en gang legger seg i gresset innenfor 16 og dermed prøver å ødelegge kampen for en ulykkelig motspiller. Vi så det senest i bortekampen, der han gikk i bakken hardere enn Twin Towers så snart noen så mye som tenkte på å låre vind i hans retning. Fyren er U-S-P-O-R-T-S-L-I-G, punktum. Her skal vi passe oss, eller rett og slett ta kyllingen knallhardt. Foreslår at etpar av kara våre med den største kassa, f.eks Klippen eller Wehrmann, hvisker han et par go'ord i øret i siste seriekamp, Gudfaren - style, om hva han kan forvente hvis han prøver seg på noe sånt herk i finalen. Da er han "finito"
      Helt enig! Stort innlegg!!!!!!
      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

      Bjørn Lindahl

      Kommentar

      • Matti
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 895

        #4
        Hahahaha! Tidenes gullkorn, hall of fame!

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Kan vi ikke bare gi ham et tilbud han ikke kan avslå? Kutte huet av hamsteren hans og legge den i enden av senga hans eller noe slikt?
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Takk takk folkens (humbug & canari rødmer). Ohr fortjener smekk på pungen så det ljomer.

            Gutta kan jo ta "the Klinsmann dive" etter scoringene våre mot de, som "takk for sist" !
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #7
              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Takk takk folkens (humbug & canari rødmer). Ohr fortjener smekk på pungen så det ljomer.
              Trodde ikke (H)Ohr hadde pung jeg?
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • rælingen kanaris
                Kaptein Reketråler
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 1446

                #8
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                Takk takk folkens (humbug & canari rødmer). Ohr fortjener smekk på pungen så det ljomer.
                Trodde ikke (H)Ohr hadde pung jeg?
                :lol:
                Custodes
                I med og motgang

                Kommentar

                • Supermann
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 433

                  #9
                  Var nok bare en liten missforståelse der! :wink:
                  Ultras Felt C
                  www.ultrasfeltc.com

                  Kommentar

                  Working...